Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez hubertj Zobacz posta
    (nie wiem czy to zmiana ceny katalogowej, czy jakaś promocja, ale obniżka ma dotyczyć podobno tylko wersji z silnikiem 1.0). Czy ktoś może też coś o tym słyszał?
    O ja bym chętnie usłyszał. Interesuje mnie aby 1.0T Executive CVT staniała
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • IX'tka jak pamiętam też staniała po ok. pół roku na rynku... stawiam na rabat ok. 6000 pln podobnie jak dla IX'tki

      Comment


      • Wg mnie można targować więcej. Szczególnie mając taką historię jak Alix . Ja z ulicy dostałem na Lifestyle około 10% rabatu i nie był z placu, tylko na niego czekałem.

        Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • ale ja mam na myśli taki standardowy cennikowy rabat jaki zapewne będzie dawała Honda...

          Comment


          • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
            Ja z ulicy dostałem na Lifestyle około 10% rabatu i nie był z placu, tylko na niego czekałem.
            Ciekawe. Ja odpytywałem wszystkich warszawskich dealerów o Sporta i była bieda z rabatami. Owszem, jeśli w ciągu 8 ostatnich lat kupowałeś 2 Hondy w salonie, to wtedy przysługuje Ci podobno 5 tys rabatu za lojalność od producenta, ale rabaty dealerskie które oferowali to było max 3-3,5 tys + jakieś drobne gratiski. Generalnie narzekali na dostępność samochodów i niewiele można było uzyskać (albo to ja się nie umiem targować?)

            Comment


            • Mi zaproponowali na Honda civic 1.5 sport:
              - 900 zł mniej
              - nanopowloke na zewnątrz
              - powłokę hydro w środku
              - dywaniki welurowe i dywaniki gumowe

              Comment


              • Hmm. Mi w tym rabacie brakuje jednego zera, poza tym reszta oferty jest OK
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • Ja bym jednak nie porownywał ix do x, dlatego że to zupełnie nowy model i trochę w niego zainwestowali, natomiast ix to większy lifting viii, to trochę jak passat b6 i b7.

                  Comment


                  • Chyba bardzo duży lifting, bo zmienili całkiem sporo i o ile VIII i IX przed liftem do mnie nie przemawia to XI po lifcie już tak a Xki tył jest jednak za słaby...

                    Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • Witam ,
                      W trące się , jutro jadę na jazdy testowe 4d i 5d oba 1,5 oraz cvt i manual. Opiszę wrażenia jednak w tej samej cenie mogę mieć passata 1.8 tsi + wszystkie dostępne rabaty oraz gratisy za wykonywany zawód i nie tylko. Passat to vieś wagen niestety, znajomy kupił civic x gen 1.5 sport. Twierdzi że drugi raz by nie kupił, niedociągnięcia typu trzeszczenie w środku słupka od kierowcy czy plastiki. Honda sercem a rozum ???
                      Zobaczymy jutro czy rabat coś uzyskam...

                      Jedynie się obawiam 2 rzeczy, obliczałem ściągniecie takiej hondy z usa lub kanady lekko bitej lub przez znajomego. Dużo taniej by wyszło ponad 30% a nawet znalazł mi pod Nowym Yorkiem ex wersje do wymiany tylni zderzak za uwaga 7tys $. Dlatego mam wątpliwości co do spadku cen z rynku wtórnego, podoba mi się sedan ale ten na rynek USA jest w Kanadzie składany i ciekawe czy nie lepiej składany niż z ciapakolandu .
                      Pozdrawiam

                      Comment


                      • Każdy ma inny gust, np ix przedlift powiedzmy że wygląda na te 140KM, a polift jest bardzo agresywny, ostry, tak jakby miał conajmniej ze 180-200KM. Swiatła z przodu są cudowne, ogólnie ix dla mnie jest super, polift fajniejszy ale z silnikiem 1,8 wygląda na szybszy niż jest w rzeczywistości.
                        Natomiast ix to rozwinięcie koncepcji z viii (oprócz ctr-a), więc po prostu lifting, w x praktycznie wszystko jest nowe, ale tak samo zaskakuje i wzbudza emocje jak viii czy ix w czasie premiery i chyba o to w tym chodzi, ja to kupuję, mnie się to bardzo podoba plus solidna mechanika z zacięciem sportowym i stąd tylu prawdziwych fanów.
                        Żaden golf, czy nawet leon nie budzą takich emocji jak civic, o astrze czy focusie nie wspominając, może jeszcze mazda 3, aczkolwiek jakoś nigdy nie byłem fanem mazd.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Spike Zobacz posta
                          jednak w tej samej cenie mogę mieć passata 1.8 tsi
                          Kupiłem niedawno dla pracownika Passata B8 (jego wybór) i z tego co poczytałem na forach, to rożowo z nimi nie jest. Masa jakis drobnych upierdliwosci i usterek glownie z zakresu elektroniki etc.

                          Niby modele od Q3 2016 są poprawione i choroby wieku dziecięcego usunięte ale na pewno nie jest to poziom Hondy w kwestii usterkowości.
                          Golf, Sportsvan, Polo są tutaj zdecydowanie lepsze niz Passat.

                          A sam Passat fajny. Komfortowy, szeroki, z bardzo wygodnymi fotelami. Duzo miejsca w srodku, szczegolnie z tyłu, choc nadal mniej niz w Superbie. Bardzo dobre materiały i super welur na fotelach (jak w przedliftowej 8gen w wersji Executive)
                          3 strefowa klima w standardzie i do tego bardzo dobrze działa. Chyba najlepszy klimatronik w historii VAGa (no moze poza Phateonem).
                          Rewelacyjne sa LEDowe reflektory. Wyciszenie bardzo dobre.
                          Prowadzi się bardzo stabilnie, choc kupiłem wersje bez DCC.
                          Zmiana czulosci kierownicy (tryb sport) bardzo mocno usztywnia układ kierowniczy - super sprawa na dlugie przeloty autostradowe.
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • Ok, Civic 1.5T CVT Sport hb pojeżdżony. Wrażenia: rzecz jasna subiektywnie, ale... Osiągi jakoś wydatnie inplus w stosunku do 1.8 moim zdaniem nie są. Elastyczność lepsza, ale dół nie jest imponujący specjalnie. Nie csuć słabości, ale łez w uszach też nie mamy. Zawieszenie fajnie twarde i stabilniejsze niz i 9gen. I przyjemnie twardzsy uklad kierowniczy. Komfort akceptowalny.milosc miejsca w onu rzedwch wysmienita. Nowy Connect czterech liter nie urywa. Na plus dynamiczne linie wspomagania poarkowania - w koncu. Bagaznik calkiem ok, ale tu poprzedni gen byl jednak bardziej funkcjonalny. Troche porzeladoiwana kierownica i przyciski na niej jakos tasnio wygladaja. Ogolnie jednak moim zdaniem wart swej ceny
                            www.4kolkaszczescia.pl

                            Comment


                            • Cvt nie jeździłem, ale jeśli chodzi o manual to różnica jest mocno odczuwalna w stosunku do 1,8. Sama charakterystyka silnika jest bardzo przyjemna, mimo turbo to im wyżej tym lepiej, jak na Hondę przystało. Przyspieszenie jest na honda plaza tv, a elastyczność 60-100 4b i 80-120 6b to jeśli chodzi o czasopismo motor to takie były wyniki 8,6-15,9 IX vs 5,9-9,4 X. Spalanie wg mnie na podobnych odcinkach jest ok 0,5-1 l/100km mniejsze.
                              Silnik lepiej wyciszony, aczkolwiek ogólny hałas podobny chyba ze względu na szmaciana roletke. Tłumienie nierówności ( nie piszę o adaptacyjnym zawieszeniu) jest wyraźnie lepsze, oczywiście wielowachacz i micheliny robią swoje. Materiały są lepszej jakości i lepiej są spasowane, tapicerka siedzeń jest gorsza i myślę że będzie się szybko wycierac, fotele wygodniejsze, aczkolwiek chyba trochę gorzej trzymają, kanapa z tyłu dużo bardziej wygodniejsza o dłuższym siedzisku i bardziej miękkim podlokietniku. Schowek pasażera gorszy tzn bez wysciolki ( w wersji sport ) jak w IX. Natomiast ogólnie samochód sprawia dojrzalsze wrażenie, pomimo większej masy o ok 40kg zachwyca lekkością prowadzenia, nie żeby IX się źle prowadził, ale roznica jest. Dla mnie Civic X to klasa C+, mnie to pasuje, szczególnie po przesiadce ze wspaniałego ale jednak przynajmniej dla mnie meczacego Type R- a. Oczywiście porównuje go do cywilnej IX jaką miałem przez ponad 4 lata i właśnie w stosunku do niej X jest autem odczuwalnie lepszym, a jak będzie z awaryjnoscia to się okaże.

                              Comment


                              • Sedan 1.5 ex manul
                                Wrażenia:
                                Wnętrze:- na pierwszy rzut oka ładne, harmonijne. Z przodu i z tyłu dużo miejsca, skóra nie za wysokiej jakości.
                                Bagażnik: spory i coś z tych kabli wystaje ale to są kable do położenia foteli? Tak jak w accord viii.

                                Jazda:
                                -zwrotnosc mimo że krótki nie jest a na prawdę miło zaskoczony byłem
                                -dynamika na bardzo dobrym poziomie jeśli chodzi o wyprzedzanie.
                                -nie równości ładnie tłumi zawieszenie

                                5d w cvt sport plus
                                Na szybko :
                                Zawiieszenie na "Lubelskich" drogach taki ppatent fajnie się sprawdzi
                                Dynamika (niby na papierze lepiej) odczucia gorzej, jednak zobaczymy jeszcze jak się zdecyduje jaka wersja.
                                Wygląd przód dynamiczny chyba wiem że to mój samochód...
                                Last edited by Spike; 02-07-2017, 09:13.

                                Comment

                                Working...
                                X