Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ale tu jest promocja
    wartość auta 116.000, wartość pakietu 17.125, cena auta 127.000, oszczędność 6.125
    czyli tak jakby cena kół 5 tys...
    co nie zmienia faktu, że trzeba wyłożyć 127 tys...

    Comment


    • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
      co nie zmienia faktu, że trzeba wyłożyć 127 tys...
      Mimo, że Civic urósł, to nadal jest kompaktem. Czyli prawie 130 koła za kompakt. Dużo. Bardzo dużo! Za tę cenę można mieć nowy samochód segmentu D jakiejś konkurencyjnej marki. Albo za niewiele więcej wspomnianego tutaj wcześniej TypeR IX generacji.

      Chyba szybko wyleczę się z sympatii do Hondy Przynajmniej do nowych modeli.
      Mój czarny 8gen

      Comment


      • Zastanawiałem się nad tym pakietem Orange Line (bez felg) do niebieskiego, ale zrezygnowałem jak zobaczyłem w konfiguratorze. Trochę to zbyt pstrokate. Myślałem, że to może będzie bardziej delikatne, coś jak w tych konceptach z zielonym. Dół samochodu mocno zwraca na siebie uwagę, a góra wydaje się zbyt pusta. CTR by lepiej z tym wyglądał.

        Comment


        • Zamieszczone przez Bumber Zobacz posta
          Mimo, że Civic urósł, to nadal jest kompaktem. Czyli prawie 130 koła za kompakt. Dużo. Bardzo dużo! Za tę cenę można mieć nowy samochód segmentu D jakiejś konkurencyjnej marki. Albo za niewiele więcej wspomnianego tutaj wcześniej TypeR IX generacji.

          Chyba szybko wyleczę się z sympatii do Hondy Przynajmniej do nowych modeli.
          Hejtem śmierdzi na odległość ,szkoda że nie skonfigurowałeś sobie z 5 zapasowymi zestawami alufelg z oponami i nie piszesz farmazonów że trzeba prawie 190 tyś za kompakt położyć . Fakt cena jest za wysoka ale około 8-10 tyś a nie 30tys. Widzę że co niektórzy dawno do cenników aut nie zaglądali bo 110tyś to trzeba za koreańską kupę ceed położyć z 1.6t 200km.

          Comment


          • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
            Widzę że co niektórzy dawno do cenników aut nie zaglądali bo 110tyś to trzeba za koreańską kupę ceed położyć z 1.6t 200km.
            Cennik nie ma akurat najmniejszego znaczenia. Liczy się tylko i wyłącznie ostateczna cena jaką zapłacisz za dany samochód - kupowata KIA oferuje jedne z większych rabatów, Honda nie zna takiego pojęcia jak "wysoki rabat".
            130 koła za kompakt niepremium z pomarańczowymi lusterkami to czysty absurd. Nie jest to hejt, a trzeźwa ocena sytuacji. Pomyśleć, że dopłacając 10-15 tys. mógłbym mieć CTR....
            Sam chętnie przesiadłbym się z Hondy na kolejną Hondę, bo ta marka ma w sobie to "coś" (jestem świeżo po jeździe próbnej nowym Golfem - auto doskonałe, pod wieloma względami dużo lepsze od Civica, ale pozbawione tego "czegoś" co niewątpliwie ma w sobie choćby moje UFO), no ale zgadzam się z tym co napisał Bumber.

            Comment


            • A kto ci każe płacić 17 tyś. za dodatkowe koła i pomarańczowe lusterka bez tego dopłata do CTR jest 40 tyś a nie 10-15, także jest to zakłamanie prawdy.

              Comment


              • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                Cena jak z kosmosu.
                ...ciekawe jakie sa zalozone na tych felach w ofercie, bo w tym rozmiarze markowych opon w przedziale 2-2,5 tys jest sporo)
                Hmm, na akcesoryjnych 18' Apollon zamontowanych na modelu 1.0 Executive prezentowanym w Genewie były Falkeny ZE914 235/40 R18 95W.

                IMG_2423.jpg

                Comment


                • Płacenie za akcesoryjne koła w salonie rzadko kiedy bywa opłacalne, poza promocjami są we wprost frajerskich cenach w stosunku do tego, co proponuje aftermarket. A proponuje on bardzo dużo...
                  Last edited by Alix; 20-03-2017, 15:22.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Zamieszczone przez mahoo Zobacz posta
                    Cennik nie ma akurat najmniejszego znaczenia. Liczy się tylko i wyłącznie ostateczna cena jaką zapłacisz za dany samochód - kupowata KIA oferuje jedne z większych rabatów, Honda nie zna takiego pojęcia jak "wysoki rabat".
                    130 koła za kompakt niepremium z pomarańczowymi lusterkami to czysty absurd. Nie jest to hejt, a trzeźwa ocena sytuacji. Pomyśleć, że dopłacając 10-15 tys. mógłbym mieć CTR....
                    Sam chętnie przesiadłbym się z Hondy na kolejną Hondę, bo ta marka ma w sobie to "coś" (jestem świeżo po jeździe próbnej nowym Golfem - auto doskonałe, pod wieloma względami dużo lepsze od Civica, ale pozbawione tego "czegoś" co niewątpliwie ma w sobie choćby moje UFO), no ale zgadzam się z tym co napisał Bumber.


                    A golfik za 153 tyś 1.4 150km to już jest auto doskonałe ? kupiłbyś CTR i 15 w kieszeni zostaje.

                    Comment


                    • Prawda jest taka: Civica można nabyć od 80 tys. I nie będzie to "golas". Alusy, klima, audio, BT, co potrzeba jest. Nie jest to auto biedne, wolne, ani że nie da się nim jeździć. Średnia kupowanej mocy w autach osobowych wynosiła w 2016 124KM jak dobrze pamietam, więc jest to średniak pełną gębą. A reszta to kto ile wymaga. Mocniejszy silnik, Ledy, infotainment z navi - adekwatnie do potrzeb - trzeba płacić. W pakietach bo w pakietach, ale i tak wychodzi z grubsza to co Golf wybierając opcjami, teraz nawet Hyundai przestał być tanim kompaktem. Owszem, wiekszy rabat bedzie w innych firmach. OK. Ale mówienie, że każdy kto chce kupić Civica MUSI mieć od razu 110tys. jest niezbyt adekwatne. Honda liczy na EU 70% egzemplarzy z 1.0T, pewnie głównie Comforty i Elegance. To jest mainstream tego rynku i segmentu. Topowe albo prawie topowe wersje to nie będzie większość sprzedaży, a raczej znacząca mniejszość.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Ale żeby mieć sedana z ledami trzeba dać 110 tys, A w golfie? Opcja do każdego silnika i wersji..
                        Do sporta za 100 tys nie można dokupić skóry, masakra...

                        Comment


                        • Kwestia sztywności pakietów w martkach nieeuropejskich zawsze występowała. Na upartego przeglądając cennik dowolnego kompaktu znajdziemy jakiś detal, który jest tykko w najdroższej wersji tylko, a nam by pasował np średniak z tym elementem....
                          www.4kolkaszczescia.pl

                          Comment


                          • Polityka pakietowa jest niestety czasem bolesna.
                            Natomiast zwykłych ledów co do zasady nie polecam, bo świeca zwykle niewiele lepiej niż halogeny z dobrymi żarówkami.
                            Co innego matrycowe, tu jest faktycznie widoczny postęp. No ale wtedy same ledy kosztują 6 tysięcy jak np. w oplu.
                            Przy tej cenie pakiet w którym sa Ledy w hondzie wyglada całkiem atrakcyjnie.

                            Comment


                            • Jak obserwuje forum to przekonują się do civica Ci, którzy nim jeździli, natomiast najbardziej narzekajacy albo widzieli go na zdjęciach, albo w salonie, ale nim nie jeździli, tylko dotykali i narzekali na plastiki, na roletke, na cenę, wyposażenie. Z tego co pamiętam, to Honda nigdy nie miała indywidualizacji jak opel czy vag i spółka. Można mieć taniej np astre, tylko ja osobiście wolałbym wydać ok 100 na Hondę niż 85-90 na Opla. Zobaczymy za pięć lat ile będzie kosztowala astra a ile civic, aha i ile usterek się w tym czasie im przytrafi

                              Comment


                              • Honda zawsze miała pakiety. W 8gen ksenon tylko w Executive (chociaż były rynki gdzie był opcja w sporcie), podobnie było z biksenonem w przedlifcie czy ledami w polifcie 9 gena.

                                Też myślę, że wolałbym moc konfigurować auto pod siebie, ale z drugiej strony jak patrze na bazowe startujące konfigurator wersje niemieckich aut, w tym premium to jakoś to dziwnie wygląda. Do cupry trzeba dopłacić za czujniki parkowania, w bmw do skórzanej kierownicy ze sterowaniem audio. I sam nie wiem co jest lepsze. Napalanie się na cennik "od" u Niemca do którego trzeba dołożyć kilka, naście lub dziesiąt tys, żeby auto miało to czego chcemy, czy pewne kompromisy w pakietach u Japoncow

                                Comment

                                Working...
                                X