Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamiast wywalać tą kasę na hybrydę Aurisa to może lepiej poczekać na tego mocnego Yarisa? 210 kucy brzmi obiecująco, a cena pewnie będzie podobna do Aurisa Hybrid
    www.4kolkaszczescia.pl

    Comment


    • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
      Jak dla mnie te 90 tys pln za Niro czy Aurisa hybryde to absolutny max.


      Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
      Tak czy inaczej kupowanie kompakta powyzej 90k pln jest dla mnie bez sensu. I to juz nie ma znaczenia jakiego.
      *nie dotyczy hot hatchy

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      szpanerskie CHR - design jest odważny i auto ma sens moim zdaniem
      Pierwsze na pewno tak, drugie jak już się wyzewnętrzniałem raczej na pewno nie. Auto o przestrzeni i silniku co najwyżej miejskiego, niestety wielkości oraz nadwadze i promienia skrętu raczej nie-miejskiej, dodatkowo w cenie klasy D... żal.pl

      Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      ma być/jest usportowiony Yaris
      YESSSSSSSSSSSSS Kiedy Honda na to wpadnie...?

      Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
      Nie rozumiem zachwytów nad technologią Toyoty. To com xrobili koreańczycy i jak to opakowali plus układ jezdny jest o niebo lepszy niż ten z tojtoja. Jak ktoś chce hybrydę to od koreańców!
      Niesamowite jest to, że Koreańczycy za pierwszym podejściem (w sumie wcześniej były bardziej mikrohybrydy) przeskoczyli 20 lat doświadczeń "potężnej" Toyoty, 4 generacje napędu czołowego lidera w produkcji hybryd od "zarania", o Hondzie nie mówiąc... Chapeau bas !!!!!!!!! Przy tym jak piszesz, dobrze wyposażony Ioniq to naprawdę solidny kawałek prawie-premium auta w stosunku do totalnie plastik-fantastik Priusa z wyjącą skrzynią i zawieszeniem nie połączonym za bardzo z kołami. Cóż, podobnie jak z C-HR - Toyota to jednak teraz głównie forma i agresywny marketing, a co do treści to...

      Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
      CR-V z tym dieslem 1.6 to nie jest fajne auto
      Przy takiej wadze powinno tam siedzieć przynajmniej w wyborze 2.0T. Już obojętnie czy w dieslu czy w benzynie, najlepiej oba do wyboru Jechaliście nowym CR-V? Dalej się prowadzi jak tak średnio jak poprzednicy czy coś w końcu poprawili? Bo miał być tż trochę odchudzony z nadwagi wreszcie...
      Last edited by Alix; 01-03-2017, 17:34.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
        Jechaliście nowym CR-V? Dalej się prowadzi jak tak średnio jak poprzednicy czy coś w końcu poprawili? Bo miał być tż trochę odchudzony z nadwagi wreszcie...
        Dobrze sie prowadził i prowadzi.
        To naprawde fajne auto, tylko nie nalezy od niego oczekiwac zwinnosci Fiesty ST czy 208 GTI.
        Sadzasz dupsko na duzym, wygodnym fotelu, patrzysz na innych z góry i jedziesz

        Tak samo jest z hybrydami. Siadasz, cisza, wygoda...miła, spokojna, relaksacyjna jazda. Z bardzo fajna responsywnoscia na dodanie gazu.

        Moze sie juz zestarzałem ale w ostatnich latach czerpie radość z płynnej jazdy. Bez szarpania, wyprzedzania i cisnięcia do odcięcia na kaźdym biegu
        Przynajmniej w ruchu ulicznym...bo jak wyjadę na tor to hulaj dusza, piekła nie ma...komplet opon w weekend idzie jak nic
        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

        Comment


        • Mój ojczym ma cr-v z 2015 roku, materiały w środku lepiej spasowane niż w civicu o podobnej fakturze ( na górnej części deski materiał jest twardszy niż w civicu), silnik 2,0 vtec-lepiej wyciszony niż civic 1,8 ix, do 140 dynamika zupełnie wystarczająca ( trochę gorzej niż civic 1,8 ), nawet elastyczność jest niezła, na autostradzie... to suv. Natomiast całkiem fajnie się prowadzi, jest dosyć sztywny i jak na takie gabaryty przyzwoicie wpasowuje się w zakręty, spalanie w cyklu mieszanym 8,5-9 litrów czyli +1,5litra niż civic 1,8. Miejsca pełno, mnie coś nie spasowała tylna kanapa ( za bardzo odchylony zagłowek ), w civicu dużo lepsza, nie wspominając o accordzie 08-15.

          Comment


          • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
            To naprawde fajne auto, tylko nie nalezy od niego oczekiwac zwinnosci Fiesty ST czy 208 GTI.
            Sadzasz dupsko na duzym, wygodnym fotelu, patrzysz na innych z góry i jedziesz
            Do tego opisu jednak bardziej pasuje mi C-klasa w tej samej cenie, koniecznie z automatem 9G jak Ty masz, w tym to można płynąć. Poza patrzeniem na innych z góry oczywiście. O ile CR-V III miał IMO bardzo kiepskie stołki, IV już lepiej, ale to jednak nie to. Za wysoko i mnie bolą kolana po takiej pozycji (może inaczej się starzeję ) Z kolei jak spuszczasz fotel niżej to robi się mało fizjologicznie. Za to wczoraj kolega odebrał E220d w mięciutkiej pachnącej świeżością skórze i to się nazywa płynąć. Booooooooooosko. Z tego się nie chce wysiadać, w domu przed TV takiego legowiska nie mam...
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • A ile taki Merc kosztuje? 250 ? 300 ?

              Comment


              • Oj tam jak brytyjska szkoła mawia, gentlemani o pieniądzach nie dyskutują Ale powiedzmy, że w klasie C w cenie CR-V w dieslu dostajesz całkiem sporo z tego W każdym razie dużo więcej niż w CR-V, od prowadzenia zaczynając. Nie mówię, że to się prowadzi zwrotnie jak rzeczona Fiesta ST, ale przyznaj Glosima, że dużo lepiej od "szczudlaka", co? I to pod każdym względem.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • Crv fajnie jeździ, multum miejsca, elastyczny silnik, automat. Z silnikiem 1.6 160km całkiem dynamiczny, 2.0 ujdzie. Miliony ludzi się nie moga mylić, taki Passat wśród Suv, chyba ma największa sprzedaż w tym segmencie. Szkoda, że Honda przygotowując jego nową odsłonę nic nie zmieniła, niby nowy model, a tak naprawdę większy lifting. O tym pisałem porównując Hondę do Toyoty, nic nowego, dziadowato to wygląda u Hondy. Śmiejecie sie z takiego CHR, ale to Hondy pomysł na małego Suv-a jest śmieszy. Jak Accord VIII wchodził prawie 10 lat temu to na dzień dobry miał silniki 200km benzyna i 180km diesel, teraz najmocniejsza benzyna w Hondzie ma 185km, a diesel 160km. Wiem, wiem, że turbo burbo, niutonometry i takie tak, ale kunie to kunie

                  Comment


                  • Nie mówię, że to się prowadzi zwrotnie jak rzeczona Fiesta ST...
                    A propos Fiesty ST właśnie wyczytałem, że nowa ST będzie miała silnik... 3-cylindrowy! Konkretnie 1.5 mocy 180-200KM. Koniec świata...
                    Last edited by Arpuc; 01-03-2017, 19:31.
                    Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                    Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                    Comment


                    • No tak, pisałem już o tym kilka stron temu. Z tych 3 cyl jeden ma być jeszcze odłączany

                      Comment


                      • Apropos 3 cylindrów, to bmw i8 tez ma r3 1,5 turbo 231km plus elektryk, takie czasy

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                          Miliony ludzi się nie moga mylić, taki Passat wśród Suv
                          Wiesz, miliony ludzi czytają brukowce jak Fakt itp. i miliony ludzi oglądają "reality" show w TV... czy to znaczy, że są one takie fantastyczne i ja też tak chcę... eee jakoś zdecydowanie nie Ja wolę swój CTR, kolega Glosima mimo, że chwali CR-V to jednak wybrał Merca C, shredded po przymiarce do CR-V kupił jednak Talismana i jest jak widzisz bardzo zadowolony - wszyscy mogliśmy mieć suto wyposażone CR-V jak te miliony wybierają a jednak...

                          Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                          Wiem, wiem, że turbo burbo, niutonometry i takie tak, ale kunie to kunie
                          Przysłowie głosi, że KM auta co prawda sprzedają... ale to Nm nimi na co dzień jeżdżą

                          Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
                          3-cylindrowy! Konkretnie 1.5 mocy 180-200KM.
                          Fiestę ST to by lepiej zrobili chociaż w opcji elektryczną. Przy tej masie 200-konny elektryk miałby tak gigantyczny moment, że wiele poważnych aut byłoby bez szans. To w końcu miejskie auto, a na miasto dla wielu nawet te 50-80km zasięgu przy ładowania gniazdkiem z domu by wystarczyło... To byłby oryginał!!! No i pewnie Ford zrobiłby to lepiej niż Tesla, że po 3 przyspieszeniach trzeba aku schładzać... i w jakkolwiek normalnej cenie.
                          Last edited by Alix; 01-03-2017, 20:20.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                            A ile taki Merc kosztuje? 250 ? 300 ?
                            Znajomy kupił z tym źe 350d,dał 260kzł.

                            Comment


                            • Fiestę ST to by lepiej zrobili chociaż w opcji elektryczną. Przy tej masie 200-konny elektryk miałby tak gigantyczny moment
                              Ale elektryk zaraz dodaje masę i to sporą. A 3-cylindrówka coby nie mówić o innych cechach, musi być lekka.
                              Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                              Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                              Comment


                              • W przyszłości jak aku będą lżejsze i wydajniejsze, to kto wie, ale jeszcze nie teraz takie i3 też z 1,5 tony, jak nie więcej

                                Comment

                                Working...
                                X