Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Witam.Chciałbym się was zapytac czy ktoś jeździł z was na klockach jurid white ceramic?

    Jesli tak to z jakimi tarczami je połączyć.

    Comment


    • Ja mam juridy z nowymi tarczami textar, kolega ma na tarczach ATE. Nasze zdanie jest podobne - nie warto. Hamowanie mieliśmy lepsze na zwykłych klockach ATE, Textar. Jak się zagrzeją jest lepiej. Na plus- nie pylą, są ciche nie piszczą.

      Comment


      • Więc co albo ate albo trw.?

        Comment


        • Masz jeszcze Ferodo Premier które na przód były zakładane jako OEM. Ja z przodu w zeszłym roku założyłem Textary na oryginalnych tarczach i hamują normalnie bez jakiegokolwiek szału.

          Co do połączenia z tarczami, to ja jak zjadę obecne Textary które są dosyć twardym klockiem, muszę zmienić tarcze i na przód wylądują zaciski z TypeR + Zimmermany Sport (nawieracane - tak wiem, znam wszystkie za i przeciw) + klocek Ferodo Premier.

          Comment


          • No szkoda ze do naszych seryjnych zacisków nie da sie zamontowac czegoś super.
            Zarówno w miescie jak i na trasie.

            Wiadomo kompromis ciężko jest uzyskać.
            Zostaje mi trw i chyba to wezme .No cóż

            Comment


            • Kefirek może rozważ do zacisków z FN2 jednak solidne gladkie tarcze ale lepsze klocki np. Ferodo DS Performance. Moim zdaniem lepsza, kulturalniejsza i trwalsza kombinacja. W Ferodo Premier nie ma potencjału do wykorzystania nawiercanej tarczy IMO (która z resztą ma sens głównie przy sportowej jezdzie bo dziury poza lepszym odprowadzaniem ciepła i pyłu przy ciągłym ostrym hamowaniu maja same wady jak pewnie wiesz). Najlepszym "normalnym" zestawem są zapewne OEM z Type R japońskie tarcze i klocki Nissin, ale gdzie i jak je dostać (nawet w ASO nie ma z tego co wiem) to inna sprawa... Ba, nawet oryginalne OE ATE oceniłbym lepiej niż te Premiery...
              Last edited by Alix; 21-08-2016, 17:19.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Alix a masz gdzieś pod ręką nr katalogowe OEMowych tarcz i klocków z Type R? Można sprawdzić za ile je można ściągnąć bezpośrednio z Japonii (o ile będą dostępne)

                Comment


                • Zamieszczone przez kefirek Zobacz posta
                  Alix a masz gdzieś pod ręką nr katalogowe OEMowych tarcz i klocków z Type R? Można sprawdzić za ile je można ściągnąć bezpośrednio z Japonii (o ile będą dostępne)
                  Po co sciagac z Japonii czesci eksploatacyjne auta produkowanego w UK
                  Tarcz i klockow szukasz po modelu w katalogach na intercarsie czy nawet allegro i tam czesto sa podane numery OEM jako referencja

                  Comment


                  • @filipfm
                    Tak masz rację, tylko sugestią Alixa jest fakt iż możliwe że najlepszym rozwiązaniem jest założenie oryginalnych tarcz i klocków które były montowane w TypeR. Zamienników jest od groma. A po co ściągać części z Japonii, bo za zestaw naprawczy sworznia wahacza polskie ASO sobie życzyło sobie jakieś 160-180PLN i 1,5-2 tygodnie czekania (nie wspominając o tym, że nie mieli bladego pojęcia, że takie coś występuje, musiałem dyktować im nr katalogowy). Z Japonii razem z przesyłką kosztowało mnie to jakieś 130-140PLN ale za dwa komplety plus zawleczki do śruby i przesyłka była u mnie w 3 dni robocze. Mowa oczywiście o częściach oryginalnych.

                    Znalazłem nr katalogowe do TypeR, poniżej wycena.
                    Oryginalne Tarcze do Type R - 45251SMTE00 dostępne w Japonii w cenie ~110 euro sztuka
                    Oryginalne Klocki do Type R - brak
                    Kompletne zaciski - ~240€ sztuka

                    Comment


                    • Zaciski mozna kupic uzywki i w razie potrzeby zregenerowac. Wyjdzie sporo taniej, chyba, ze ktos ma fertysz nowych zaciskow.
                      A co do OEM czesci w tym klockow czy tarcz to jest na hondowych forach pare osob/firm ktore oferuja czesci OEM w cenach nizszych niz ASO.

                      Comment


                      • Każdy może sobie ściągnąć OEMowe części dużo taniej niż ASO (patrz mój przykład) - powyższe ceny to nie są ceny ASO tylko bezpośredni import z Japonii.

                        To że można używki - nikt o zdrowych zmysłach nie zapłaci 240 ojro za jeden zacisk Powyższa wycena raczej w ramach ciekawostki gdyby faktycznie ktoś chciał się w to bawić.

                        Comment


                        • A w zasadzie należałoby doliczyć jeszcze przewody hamulcowe i tarcze kotwiczne od FN2 żeby nie było druciarstwa (szczególnie w przypadku przewodów niezbyt bezpiecznego). W dodatku w aucie z co większym (generalnie jakimkolwiek szesciocyfrowym) przebiegiem często nie da się wyprasowac i wprasowac łożysk aby działały sprawnie, więc i je należałoby doliczyć... Pojawia się dość szybko pytanie czy warto. Do 1.8 różnica jest niewielka, do wzmocnionego diesla to i tak średnie hamulce i warto by od razu sięgnąć po jakiś Big Brake Kit który zrobi istotną różnicę...
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Ja dzisiaj zmieniałem klocki, miały być TRW za przód zapłaciłem 260 zł za tył 170 zł, ale coś mnie tknęło i mówię sprawdzę co oni tam założyli, odkręciłem koło z tyłu rzeczywiście są nowe klocki ale mają wybity napis Blue print ...co to kur... jest ???!!!

                            Comment


                            • BluePrint - pakowacz części samochodowych dla aut koreańskich/japońskich. Z tego co czytałem jakościowo ponoć całkiem dobre. Ja od BluePrinta mam założoną osłonę przegubu wewnętrznego.

                              Comment


                              • Bo Blue Print przepakowuje graty różnych producentów, często są to rzeczy markowe np. Ate czy textar ale nie zawsze. .. warto sprawdzić.

                                Comment

                                Working...
                                X