grzechu2605 skoro konstruujesz to znasz się na tym i nikt tego nie podważa. Zdajesz sobie sprawę że co innego projekt a co innego rzeczywistość bynajmniej ja jako inżynier też wiem coś o tym. Ktoś kiedyś skonstruował tzw. dwumas ... i miał na tyle "wsparcia" lobbystów że udało się na tym zarobić no bo za projekt to pała z wykrzyknikiem
rozwiązanie jest fatalne i drogie w serwisowaniu a takie projekty mają tylko wtedy szansę wejścia do produkcji gdy maja jak mówię wsparcie lobbystów tak samo jak DPF, nikt nie udaje że to jest dobre rozwiązanie
.
Co do pracy silnika 4-suwoego i cyklicznych drań to przecież to się tyczy każdego takiego silnika a nie tylko akurat tego diesla
.... no chyba że twoim zdaniem tylko diesla hondy
...
Skoro niektórym w benzyniaku sprzęgła wytrzymują około 80tys, to cóż powiedzieć? a Diesel 1,4 D4D Toyoty a Honda Civic 1,7 ctdi nie mają (na szczęście tego gówna) i jakoś przebiegi sięgają bez problemu 300tys na klasycznym sprzęgle ...silnik nie bierze grama oleju ...o panewkach ... to trochę "odleciałeś "...
.
Za prawdę przyjemnie się słucha wykładów z teorii ...ale takie teorie potem mają swoje konsekwencje, czytałeś instrukcję obsługi takiej Toyoty z D4D ? ...to poczytaj ...lektura obowiązkowa dla "konstruktora" ... tyle ile tam jest obostrzeń: nie wolno tego ...nie wolno tamtego ..należy to... należy tamto ... to się zastanawiam czy ten konstruktor był przytomny czy miał nad głową "wspomagacza" w postaci przełożonego analityka finansowego.


Co do pracy silnika 4-suwoego i cyklicznych drań to przecież to się tyczy każdego takiego silnika a nie tylko akurat tego diesla


Skoro niektórym w benzyniaku sprzęgła wytrzymują około 80tys, to cóż powiedzieć? a Diesel 1,4 D4D Toyoty a Honda Civic 1,7 ctdi nie mają (na szczęście tego gówna) i jakoś przebiegi sięgają bez problemu 300tys na klasycznym sprzęgle ...silnik nie bierze grama oleju ...o panewkach ... to trochę "odleciałeś "...

Za prawdę przyjemnie się słucha wykładów z teorii ...ale takie teorie potem mają swoje konsekwencje, czytałeś instrukcję obsługi takiej Toyoty z D4D ? ...to poczytaj ...lektura obowiązkowa dla "konstruktora" ... tyle ile tam jest obostrzeń: nie wolno tego ...nie wolno tamtego ..należy to... należy tamto ... to się zastanawiam czy ten konstruktor był przytomny czy miał nad głową "wspomagacza" w postaci przełożonego analityka finansowego.
Comment