Zamieszczone przez GT-3000
Zobacz posta
Panowie bieg jałowy skalibrowany!!!!

Do sprawdzania obrotów i otwarcia przepustnicy użyłem zwykłego ELM ale pewnie tez da reade "na oko"
Jedna uwaga, żeby skalibrować bieg jałowy obroty muszą być poniżej 700/min. bez obciążenia i temp. silnika powyżej 90 stopni.
Pomyślałem sobie jak tu zbić obroty poniżej 700/min skoro ciagle sa 720/min i przyszedł mi do głowy najprostszy pomysł. Wrzuciłem jedynkę i troszkę puściłem sprzęgło tak by mocniej spadły obroty tak do około 650/min i przytrzymałem tak ok 30 sek. o dziwo otwarcie przepustnicy spadło do 1,2% z 2%. Myślałem ze po wyłączeniu z biegu obroty znów wrócą powyżej 700/min a tu niespodzianka. Zostały na poziomie 660 +/- 10 przepustnica 1.2% wiec zostawiłem tak na około 6 min. wszystkie odbiorniki prądu powyłączane, klima itp. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu obroty 660-670/min wiec rura na miasto zobaczyć jak sie zachowuje podczas jazdy

Comment