Jestes zadowolony z tych opon? Sam przymierzam sie do ich zakupu i na razie zbieram opinie, bo kiedys kupilem debice zwykla bez wzmocnien itp i okazalo sie ze boki opony byly strasznie miekkie i auto plywalo na drodze...
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Letnie opony 17'' do VIIIgen
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Zamieszczone przez TRAFO Zobacz postaWłaśnie sobie takie zafundowałem
Dębica Presto UHP 2 jest w wersjach; normalnej - tańszej i wzmocnionej XL - droższej (takie założylem).
Wejdź sobie np. na oponeo.pl i włącz porównywarkę, tam widać różnice.
Opony Dębica Presto UHP 2 225/45 R17 91 Y FP w Oponeo to darmowa dostawa w 24h i atrakcyjne ceny. Sprawdź ofertę!
Opony Dębica Presto UHP 2 w Oponeo to darmowa wysyłka w 24h i gwarancja niskich cen. Sprawdź opinie o Dębica Presto UHP 2 i dokonaj zakupu!
Różnica jest w oznaczeniu. FP kontra MFS i tak jak pisałem, hałas itp.
Comment
-
Mam obecnie fabryczne Michelin Primacy 225/45/17. Bieżnika sporo około 5-6mm ale już mają 10 lat. Kupować opony z indeksem XL i będzie tak twardo jak Michelinach czy kupić zwykłe i odczuję poprawę komfortu. Waham się przy Savie, Uniroyalach , Hankook i Fuldach. Styl jazdy musi już być spokojny.
Comment
-
Spokojny styl jazdy na 17 to wybor dla mnie prosty - bierz Uniroyal, RainSport3 maja ze sportem niewiele wspolnego ale to swietne komfortowe bezpieczne opony w sensownej cenie. Odradzam Fulde i Save to jednak polka budzetowa, podczas gdy Uniroyal czy nawet Hankook to jednak srednia polka.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
A propos Uni Rain 3
W jednej z opinii, użytkownik zauważył, że jak te opony są reklamowane to zawsze pokazują oponę po stronie kierowcy.
Wzór na bieżniku jest tak ułożony, że woda wypychana jest na zewnątrz opony. Bieżnik w oponie po drugiej stronie auta jest tak narysowany, że gdy opona toczy się w przód, woda jest wpychana POD oponę.
Ostatnio u zaprzyjaźnionego wulkanizatora oglądałem te opony, ustawiałem dwie obok siebie, jak by były na jednej osi i faktycznie tak to wygląda. Przecież to bez sensu.
rain3.jpg
Comment
-
Zamieszczone przez eror Zobacz postaWzór na bieżniku jest tak ułożony, że woda wypychana jest na zewnątrz opony. Bieżnik w oponie po drugiej stronie auta jest tak narysowany, że gdy opona toczy się w przód, woda jest wpychana POD oponę.
[ATTACH=CONFIG]47197[/ATTACH]
Dowiedz się, jak zamontować nasza nagradzane opony RainSport 3 i Rain Expert 3 i odkryj, jakie korzyści mogą Ci przynieść.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Ha! No właśnie. Moje zdjęcie i rysunek na stronie zamieszczonej przez Ciebie są takie same.
"RainExpert 3 zostały zaprojektowane w taki sposób, że woda może być odprowadzona w kierunku barku, na zewnątrz, jak również w kierunku głębokich rowków obwodowych."
04-water-flow.jpg
Opona po prawej stronie, okej, wszystkie strzałki (woda) wydostają się na zewnątrz.
Opona po lewej stronie, strzałki w obwodowych okej, w klockach okej (chociaż i tak trochę bez sensu bo są "pod prąd"), na zewnątrz opony. A co się dzieje ze strzałkami w rowkach po zewnętrznej stronie opony? Dokąd te strzałki (woda) trafiają? Na ścianę a woda gdzieś podziać się musi
a jeśli nie jest wyciskana poza oponę to zaczyna tworzyć poduszkę. Zatem opony po stronie prawej auta powinny być bardziej podatne na aquaplaning.
To nie może działać
Comment
-
Zamieszczone przez eror Zobacz postaHa! No właśnie. Moje zdjęcie i rysunek na stronie zamieszczonej przez Ciebie są takie same.
"RainExpert 3 zostały zaprojektowane w taki sposób, że woda może być odprowadzona w kierunku barku, na zewnątrz, jak również w kierunku głębokich rowków obwodowych."
[ATTACH=CONFIG]47206[/ATTACH]
Opona po prawej stronie, okej, wszystkie strzałki (woda) wydostają się na zewnątrz.
Opona po lewej stronie, strzałki w obwodowych okej, w klockach okej (chociaż i tak trochę bez sensu bo są "pod prąd"), na zewnątrz opony. A co się dzieje ze strzałkami w rowkach po zewnętrznej stronie opony? Dokąd te strzałki (woda) trafiają? Na ścianę a woda gdzieś podziać się musi
a jeśli nie jest wyciskana poza oponę to zaczyna tworzyć poduszkę. Zatem opony po stronie prawej auta powinny być bardziej podatne na aquaplaning.
To nie może działać
Idąc twoim tropem to żadne opony asymetryczne nie działają a jest ich dużo na rynku.
Twoim zdanien opony Vredestein Ultrac Sessanta też nie działają? Tam "jodełka" jeszcze bardziej pod prąd idzie.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez eror Zobacz postaDobra, powinienem napisać "to nie może działać"
Bo ja wierzę, że działa ale tylko na wiarę i z doświadczenia bo na wielu różnych oponach asymetrycznych jeździłem.
Ale jak o tym zaczynam myśleć, rozkminiać co się z tą wodą dzieje, to już gorzej
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
Comment