Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Letnie opony 17'' do VIIIgen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dzięki za odpowiedź, co do pewności prowadzenia to przesiadłem się z Dodge'a Intrepida (platforma 300m), więc wiesz... I tak mi się jeździ jak skalpelem
    Czytam wątek jeszcze raz i jest sugestia, że można spróbować opon 205/50R17, ale cena pierwszych które sprawdziłem zabija: https://www.sklepopon.com/opona-letn...-93-v-xl-54751

    Comment


    • 205/50 nie będzie bardziej komfortowa - średnica zewnętrzna praktycznie jest taka sama jak 225/45. Profil 50 to nie jest wartość w mm tylko procentowy udział do szerokości opony.
      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

      Comment


      • @Butler, spoko, wiem jak to wygląda :-)
        Tak teraz patrzę - na przykładzie Goodyear EFFICIENTGRIP PERFORMANCE: 225/45R17 kosztuje 340 pln, parametry C/A/69dB, 205/55R16 kosztuje 230 pln, parametry B/A/68dB. Wychodzi, że jedyny powód, żeby zostać przy 17" to wygląd (dla mnie nieistotny); zawierucha z kupieniem nowych felg i sprzedażą starych (trochę wkurzające), no i 17" lepiej się prowadzą (nie sądzę, żebym zauważył - przy przesiadce z zimowych to głównie zauważyłem, że mi bardziej szarpie kierownicą, najwyraźniej w zakręty nie wchodzę wystarczająco ostro).

        Comment


        • Zamieszczone przez Grze_chu Zobacz posta
          i nie są to opony marki Uniroyal...
          zaciekawiło mnie...możesz odrobinę rozwinąc temat? bo następne jakie kupię oponki to właśnie będą uni...toż obiecałem jak wybierałem GY czyżbyś dołączał do "odwiecznej" rywalizacji?

          Comment


          • Zamieszczone przez sawekw Zobacz posta
            zaciekawiło mnie...możesz odrobinę rozwinąc temat? bo następne jakie kupię oponki to właśnie będą uni...toż obiecałem jak wybierałem GY czyżbyś dołączał do "odwiecznej" rywalizacji?
            Bazując na 2 przypadkach, mojego taty który miał Uni od nowości, oraz moim gdzie na Uniroyale miałem na tylnej osi jak kupowałem auto. Mam wrażenie że Uniroyal z czasem robią się kwadratowe, pomimo dobrego wyważenia bardzo głośno "huczały", a buda wpadała w wibracje. 2 przypadki - 2 różne rozmiary - 2 różne samochody, więc jakiejś naukowej podstawy tutaj nie mam, ale zraziłem się do tej marki

            Comment


            • Które opony letnie bardziej polecacie? 225/45R17 UNIROYAL RAINSPORT 3 RANT czy możeDUNLOP SPORT MAXX RT 2? Obie są w podobnych cenach, czyli około 1300zł.

              Comment


              • Witam serdecznie,
                Jestem przed zakupem opon do Mojego Type-S, kilku znajomych poleciło mi Michelin Pilot Sport 4, jednak ich cena jest dosyć wysoka, czy są opony porównywalne jakością i trzymaniem się drogi (bo już miałem okazję jeździć na Pilot Sport w Hondzie), czy jak chcę najlepszą jakość to tylko Michelinki?

                Comment


                • Jest sporo opon nie gorszych od Michelin Pilot Sport 4.
                  Brałbym pod uwagę np. Pirelli P Zero, Continental ContiSportContact 5, Vredestein Ultrac Vorti, Dunlop Sport Maxx RT... Od koloru do wyboru.
                  Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Butler Zobacz posta
                    Jest sporo opon nie gorszych od Michelin Pilot Sport 4.
                    Brałbym pod uwagę np. Pirelli P Zero, Continental ContiSportContact 5, Vredestein Ultrac Vorti, Dunlop Sport Maxx RT... Od koloru do wyboru.
                    Koloru to nie ma za bardzo do wyboru [emoji6]


                    Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • Sezon się kończy, ale chciałbym kupić opony na kolejny licząc na przystępniejsze ceny niż bezpośrednio przed sezonem. Interesuje mnie czy są jakieś znaczące różnice między:

                      Pirelli P Zero,
                      Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3,
                      Dunlop SP SportMaxx RT,
                      Goodyear Efficientgrip Performance.

                      Najlepiej gdyby ktoś mógł określić jak wypada porównanie hamowania/komfortu/zużycia/głośności. Z tego co czytam w wątku to dochodzę do wniosku, że mogę po prostu wziąć te, które będą w danym momencie najtańsze. Do tej pory miałem Goodyear Eagle F1 Asymmetric (bez numerka) i były trochę głośne powyżej 100 km/h, ale np. wczoraj mnie wyratowały przy hamowaniu

                      Comment


                      • O Pirelli zapomnij do tego samochodu. Będzie głośno, twardo i nigdy nie wykorzystasz potencjał tych opon. F1 jak najbardziej - wszechstronna i cicha opona HP, podobnie RT (najlepiej 2) który ma jednak mniejszą trwałość. Efficientgrip Performance to raczej opona GT niż HP, posłuży dłużej i zapewni ciut niższe zużycie paliwa w zamian za trochę niższe osiągi niż F1 u RT2.

                        Comment


                        • Wychodzi na to, że zostaje F1 tylko młodszy o 2 generacje.

                          Comment


                          • F1 to najlepszy wybór z możliwych... bierz i nie kombinuj, sam na takich jeżdżę, ciche, super trzymają plus rewelacyjne hamowanie... najlepsza letnia opona na jakiej jeździłem

                            Comment


                            • Tez jezdze na F1 jednak 1szej generacji (takie w jodełke). Mam je na tylnej osi i kleją sie nawierzchni jak butapren :-D na przodzie continentale contitechy i to idealne połączenie. U mnie są dosyć głośne dlatego ze troszke przesadziłem z szerokością podeszwy (205/16" na taką civice to za duzo), zobaczymy co sie zmieni jak wroce za niedlugo do zimowej savy na stalówkach. Dunlopy tez sa swietne miałem sport blue response i ciezki orzech do zgryzienia. Narazie GoodYear wygrywa.
                              Last edited by pm1992; 05-10-2016, 21:22.

                              Comment


                              • Hej
                                Jakie opony najlepiej założyc do civic ufo 1.8 ?
                                Oryginalne są 17 opona 225/45/17 w kompedium wiedzy na forum piszą że można też 205/50/ 17 jest jakaś różnica w komforcie jazdy ?

                                Comment

                                Working...
                                X