Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Letnie opony 17'' do VIIIgen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez rafalmoto Zobacz posta
    Kopiłem Fuldę Sportcontrol(306zł na oponeo)...i powiem tak-inny świat
    OMG jak już zaczynacie Fuldę polecać to ....
    Michalos, na forum funkcyjni polecają generalnie dwie marki, Goodyear jako bardziej nadające się do ostrzejszej jazdy i Uniroyal komfortowe i bezpieczne opony na deszcz. Szukasz komfortu kup Uniroyale do tego ich cena nie jest z kosmosu. Ja osobiście sam użytkuję od wielu lat, obecnie mam dwa komplety w Hondzie i jeden w innym aucie. W Hondzie mam 225/45R17 (letnie i zimowe).
    A na przyszłość wyszukiwarka się kłania i wystarczy trochę się wczytać bo się powtarzam. A Fulda jest twarda i średnia także sobie daruj moim zdaniem oczywiście.

    Comment


    • Zamieszczone przez Joe Zobacz posta
      Fulda jest twarda i średnia także sobie daruj moim zdaniem oczywiście.
      Fulda jest miękka a czy średnia to się okaże...
      Michalos chce poprawić komfort jazdy...No chyba że się wybiera na tor -to chyba ta opona się do tego nie nadaje.
      Ale do normalnej jazdy na pewno tak.
      Nie chce tu wykazać wyższości fuldy na goodyearem bo nie jest to moją intencją
      To moje zdanie
      Pozdrawiam.
      Rafał.
      Passat Variant 1.9 tdi 131km Tiptronik-2005r
      Honda Civic 1.4,90km 3D+STAG-1997r
      Honda Civic 2.2 i-cdti-2009r
      Audi A4 B6 1.6i 2004r+Stag Qbox+Barracuda
      Suzuki Bandit GSF-1250 SA

      Comment


      • Zamieszczone przez rafalmoto Zobacz posta
        Michalos chce poprawić komfort jazdy...
        Dlatego IMO najlepiej UNI, które są bardziej komfortowe i do tego bardzo bezpieczne na deszcz.

        Comment


        • Zamieszczone przez Joe Zobacz posta
          Dlatego IMO najlepiej UNI, które są bardziej komfortowe i do tego bardzo bezpieczne na deszcz.
          Na UNI nie jeżdziłem....
          Sportcontrol na mokrej nawierzchni jest w porządku-ja nie mam zastrzeżeń.
          Można też poczytać trochę opinii w necie -tam też piszą ludzie tacy jak my...opinii jest sporo i zawsze jakąś średnią można wyciągnąć
          Pozdrawiam.
          Rafał.
          Passat Variant 1.9 tdi 131km Tiptronik-2005r
          Honda Civic 1.4,90km 3D+STAG-1997r
          Honda Civic 2.2 i-cdti-2009r
          Audi A4 B6 1.6i 2004r+Stag Qbox+Barracuda
          Suzuki Bandit GSF-1250 SA

          Comment


          • A widzisz a ja jeździłem na Fuldzie. Opinii jest sporo ale nieliczna część z nich jest obiektywna. Na tym forum opony polecają osoby funkcyjne także o rzetelność informacji można być spokojnym zważywszy na fakt że forum działa Non-profit i Nam nikt z takie opinie nie płaci jak to często bywa w necie. Dotrzesz kiedyś na spota w K-ce a z Sosnowca daleko niemasz to sobie zobaczysz sam np. u mnie.

            Comment


            • rafalmoto: ale czy to naprawdę coś dało? Indeks nośności w tej fuldzie to 91Y - czyli dalej tak naprawdę twarda sztuka - to samo co w michelinach

              Comment


              • Potwierdzam że Fulda jest miękka bo miałem z nią styczność. Ale to zależy od modelu, indeksu, nośności... nie pamiętam jakie akurat miałem założone a to jeszcze Nissan był.
                To tak jak mówić że Civic jest szybki - Type-R może tak, ale 1.4 już nie koniecznie.
                Jak już mówimy o markach opon, to chociaż warto wspomnieć o konkretnym modelu bo może wyniknąć z tego sporo nieporozumień.
                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                Comment


                • Butler, te Fuldy co miałem to raczej twarde były. Co do UNI to w całej gamie jaką oferują opony są miekkie i rewelacyjnie na deszcz także w tym przypadku pozwolę sobie generalizować. Jeździłem na pięciu modelach z tej marki.

                  Comment


                  • Nie miałem nigdy do czynienia z UNI, ale pamiętam jak kupiłem Fuldy na letni setup do Nissana to było duużo miększa jazda niż na zimowych Kleberach. Rozmiary te same bo jeden komplet felg miałem.
                    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                    Comment


                    • Kumpel polecił żebym wstawił Goodridge - powiem szczerze nie za dużo słyszałem o tych oponach:
                      GOODRIDE SV308 94W - maja 5 lat gw i niższy współczynnik
                      KORMORAN GAMMA B2 225/45R17 91Y - nie jest to jakieś Wow - ale tak jak pisałem wcześniej będzie jeżdziła kobieta z dzieckiem - do max prędkości 140km
                      Uniroyal 225/45R17 RAINSPORT - polecane przez Was wyżej, aczkolwiek też index nośności to Y91 - ale wydaje mi się że też będzie twarda,
                      GOODYEAR Eagle F1 - hmm skłaniał bym się na te... 1480zl rok produkcji 2015, z rantem - ale dalej wspolczynnik to Y91 - ale najlepsze parametry - tylko pytanie jak z komfortem

                      a ja znalazłem coś takiego: gr. GOODYEAR VOYAGER 225/45 R17 94Y XL FR

                      Sorki że tak długo piszę - ale do tej pory nie miałem doczynienia z doborem opon do takiego auta więc wole zapytać niż kupić na "pałę" a później żałować

                      Comment


                      • Biorąc powyższe brałbym zdecydowanie Uniroyale.
                        Indeksy prędkości to jedno, ale specyfika danej marki to drugie. Ten model Goodyear jest dość sztywny w stosunku Uni.
                        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                        Comment


                        • F1 Assymetric to najlepsza opona z wymienionych. Komfort? Przy stosunkowo wąskim profilu (45) różnice między różnymi oponami są pomijalne w tym zakresie, a GoodYear przynajmniej zapewnia świetne trzymanie (bezpieczeństwo) praktycznie w każdych warunkach.

                          Comment


                          • Oj nie są pomijalne... Chyba nie jeździłeś Michelinach co Civic dostawał z salonu. Różnice są często dość spore.
                            Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                            Comment


                            • Ostatnio jechałem autem od Civicmaffija. On ma 17 225/45 Bridgestone i seryjne zawieszenie. U mnie było bardziej komfortowo także Pik różnice nie są pomijane.

                              Comment


                              • Chyba nie jeździłeś Michelinach co Civic dostawał z salonu. Różnice są często dość spore.
                                No jeździłem na tych Michelinach Pilot Primacy... Wyjątkowo nieudana opona, praktycznie bez zalet. Nawet ich nie zjeździłem i wymieniłem po 3 latach. Tym niemniej sam komfort po zmianie na F1 Ass niewiele się zmienił (o ile w ogóle). Różnice czuję za to jak założę zimówki, ale to R16 205/55.

                                Comment

                                Working...
                                X