Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Cewka kompresora UFO Civic VIII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    To zrobiłeś źle,bo teraz za każdym razem jak włączy się wentylator to załączy się też kompresor.
    Ciśnienie urośnie jak głupie,bo nie bedzie go miało co kontrolować i pier...nie tak że konsolę środkową będziesz zbierał do wiaderka.

    Comment


    • #17
      To jak moge to wszysto obejsc? Z kad idzie zasilanie na kompresor? A wentylator nie zalancza sie tylko przy dzialajacej klimie?

      Comment


      • #18
        Na początek musisz sprawdzić zaznaczone połączenia,tego się nie obchodzi,bo to jest tak jakbyś chciał obejść czujnik ciśnienia oleju w silniku.
        klima.jpg

        Comment


        • #19
          Rozumiem ze na rysunku są 4 przekazniki a u mnie sa tylko 3. Pod maska oczywiscie. I jak bym wiedzial gdzie ma byc +a gdzie - to by bylo lepiej. A dalbys rade bardziej lopatologicznie opisac co gdzie mam sprawdzac?

          Comment


          • #20
            Ciężko będzie,bo schemat to już sam w sobie łapatologia w najczystrzej postaci.
            Popatrz po drutach,tam widać rozkład polaryzacji.
            Różnica jest w nr pinów od ECU bo to 6g,ale układ i kolory będą zgodne.

            Comment


            • #21
              Niewiem czy cos nie mam namieszane z wiazka pod maska . jak ogladam zdiecia przemaznikow od klimy to pokazuje ze sa 4 pod maska a u mnie sa 3 i zaden nie jest opisany ze klima. Gdzie jest ten przekaznik jak go tam niema.

              Dzis przegladalem różne instrukcje i znalazlem gdzie są przekazniki. Jeden jest walniety i musze go dokupic. Teraz podlaczylem odwrotnie czyli wentylator pod kompresor a nie tak jak ostatnio. Jak kupie przekaznik to go wymienie a tetaz tymczasowo musi tak byc.
              Last edited by rambo7; 19-06-2017, 14:11. Powód: edit

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez robertokurow
                Teraz podlaczylem odwrotnie czyli wentylator pod kompresor
                Potrzeba matka wynalazku

                Comment


                • #23
                  Jeszcze sprawdzilem jedna rzecz. Po odpieciu czujnika cisnienia na obydwuch przekaznikach nie bylo napiecia to chyba sa jakos sprzezone. Wiec i tak bylo zabezpieczenie przed cisnieniem.

                  Comment


                  • #24
                    Witam, podepne sie pod temat - u mnie sprzegło wykonuje 2mm ruch przy AC ON, ale nie kręci spreżarka. Co to może być sprzegło czy cewka?

                    Comment


                    • #25
                      Pokręć ręką i sprawdź czy nie jest zablokowane.

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        Pokręć ręką i sprawdź czy nie jest zablokowane.
                        Reką tam sie dostac ?

                        Udalo mi sie pokrecic uzywajac przedluzki nie jest jakos mocno luzne ale da sie przekrecic.

                        Comment


                        • #27
                          Koledzy a ja mam następujące pytanie:
                          rok temu spaliła w sierpniu mi się cewka sprężarki klimatyzacji
                          więc kupiłem zestaw THERMOTEC /nie polecam
                          wymieniłem Cewkę i koło pasowe / natomiast sprzęgło jak zacząłem zakładać to okazało się że musiałbym podłożyć podkładkę o ile pamiętam grubości 5 mm przez co na wieloklin włodziła by ok 5 mm.
                          więc postanowiłem założyć stare sprzgło...
                          Oczywiście jakość thermotec była tak że łożysko zatarło się po około 4 tyś km.
                          Założyłem stare koło pasowe (które już dosyć szumiało pomimo szumu pracowało 40 tyś) ale aktualnie wymieniłem łożysko koła pasowego...
                          jednak widzę że moja tarcza sprzęgła jest już marna i chciałbym ja wymienić...
                          Mam tarczę sprzęgła THERMOTEC'a ale tak jak pisałem trzeba by podłożyć ok 5 mm podkładek a wtedy tylko 5 mm siedzi na wieloklinie czy kojarzycie jakiś inny zamiennik ale samego sprzęgła?
                          W ASO sprzęgło z kołem pasowym kosztuje ok 1400 zł.
                          Dajcie znać jak ktoś miał podobne przejścia z niepasującym sprzęgłem dlatego odradzam THERMOTEC...

                          Comment


                          • #28
                            Witam,
                            Mam problem z klimatyzacja, po naciśnięciu przycisku ACC nie włącza mi sie sprężarka, czasami tylko sam wentylator.
                            Podłączyłem na krótko cewkę i był ten 'stuk', także tutaj chyba Ok. Kolejny krok to przekaźnik (włączając klime cos tam 'tyka'). Czy da sie sprawdzić jakoś przekaźnik bez podłączania 'zamiennika' i przy użyciu jak najprostszych metod?
                            Czy można podłączyć na włączonym silniku sprężarkę na 'krotko', zeby sprawdzić czy działa?
                            Dzięki za odp! Pzdr!

                            Comment


                            • #29
                              Przekaźnik sprawdza się standardowo - do styków cewki podłącza się napięcie i patrzy czy zewrą się styki robocze. Napięcie można podać z akumulatora a załączenie styków sprawdzić albo omomierzem albo żarówką. Jecen koniec żarówki podpina się pod aku a drugi pod jeden ze styków. Do drugiego styku przekaźnika trzeba podpiąć drugi biegun z aku. Jak po załączeniu cewki żarówka się zaświeci to przekaźnik jest OK, a jak nie to trzeba go wymienić.
                              Pytanie zasadnicze; ile lat ma auto i czy siedzi w nim orginalny przekaźnik - być może przyszedł już na niego czas.
                              Inna kwestia to ciśnienie w instalacji - czyli czy jest czynnik lub czy nie jest uszkodzony czujnik bo bez tego klima nie ruszy.
                              Ciśnienie można sprawdzić manometrami np. na stacji obsługującej klimatyzację lub HDSem (nawet tym chińskim). Ostatnio jak robiłem pomiary to wyszło mi (tryb AUTO, temp. na LO, wewn. obieg i temp. na zewnątrz 23st.) ciśnienie w zakresie od 0,8 do 1,05 MPa. Wygląda to mnie więcej tak;

                              wys_obr_wyl.jpg

                              Do tego można tam sprawdzić, czy sterownik puszcza sygnał na załączenie cewki.

                              Comment


                              • #30
                                Auto z 2009r po lifcie, przekaźnik ten na Omron. Dzisiaj sprawdzę przekaźnik Ciśnienie itp było sprawdzone w miejscu, gdzie napełniają klimatyzacje. Orientujecie od jakiej ilości czynnika (gramy) klima się nie załącza? Jeżeli przekaźnik bedzie ok i ciśnienie w porzadku, to co dalej?

                                Comment

                                Working...
                                X