Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D14Z6- Generalny remont silnika i problem z doborem panewek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
    -> Po ósme: to, że Pana na coś nie stać, to nie znaczy, że jest bez sensu. Bo zrobienie silnika raz za 4000PLN jest lepsze od robienia silnika za 3000PLN a potem szukanie słupka, bo nie wyszło.
    Nie stać mnie na głupotę i myślę że innych forumowiczów też. A kupowanie u Państwa i współpraca z Nimi to głupota. Na forum się pomaga a nie naciąga na koszta. W Amerykach honda to jedne z najtańszych w zakupie i utrzymaniu samochodów a tu w Polsce pazerni biznesmeni naciągają. Z ciekawości sprawdziłem ile kosztuje panewka w sklepie w Japonii i czy jest wysyłka i się okazało, że koszt panewki to około 7 dolarów i 7 dolarów wysyłka, czyli około 250 zł całkowity koszt na 4 korbowody, więc w Polsce to jest złodziejstwo i zdzierstwo(około 920 zł).
    Last edited by gkill; 09-01-2020, 13:23.

    Comment


    • #47
      5k za kapitalny remont, wiedzę niektórych ładnie ponosi fantazja . Jeśli chodzi o Pierścienie tłokowe to kupiłem na allegro za 250zl fajnej jakości. Panewek do tej pory do tego silnika nigdzie nie znalazłem a te które są podane wcześniej w temacie nie pasują, więc albo zlecisz komuś dotarcie, badz zrób to sam a najlepiej jeśli nie musisz to się nie podejmuj. Jestem już po pierwszej wymianie oleju po 1tys km i zafncuh opilkow. Zobaczymy teraz po 5k. Mam nadzieję, że nie będzie problemu z panewkami. Koszt całkowity generalnego remontu silnika wyniósł mnie koło 2.5k

      Comment


      • #48
        Bo to są panewki do R20A3. Chodziło mi o podanie przykładu naciągania sprzedawców oryginalnych części w Polsce. Niestety ale w amayama do d14z6 Ori panewek nie ma, więc pozostaje zamówić panewki w sklepie podanym wcześniej(TDC - R971A - 168 zł) lub zamówić w ASO Ori.
        Last edited by gkill; 11-01-2020, 14:53.

        Comment


        • #49
          Zamieszczone przez Karollo94 Zobacz posta
          Jeśli chodzi o Pierścienie tłokowe to kupiłem na allegro za 250zl fajnej jakości.
          Z ciekawości - możesz podać odnośnik do ogłoszenia lub ich numer katalogowy? A może masz zdjęcie opakowania?

          Comment


          • #50
            Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
            Z ciekawości - możesz podać odnośnik do ogłoszenia lub ich numer katalogowy? A może masz zdjęcie opakowania?
            No ale po co? Znowu zaczniesz te swoje żs tylko OEM. Panowie ja napisze tak. Czy któryś z Was zapytał się o VIN auta autora posty aby mu pomóc? Oboje sobie skaczecie do gardeł i zaczyna robić się to czytanie mało pdzyjemne. TakTyk ogarnij temat a i tak ostateczną decyzję podejmie właściciciel. Nie układajmy życia innym.

            Comment


            • #51
              Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
              No ale po co?
              Żeby sprawdzić, czy to nie są przypadkiem podrabiane pierścienie, lub niewłaściwe do tego silnika i ostrzec wszystkich, którzy planują zrobić remont w przyszłości, żeby nie popełnili tego samego błędu, co kolega Czyż nie od tego, jest forum?

              Comment


              • #52
                Tylko że pierścienie RIK założyłem do D14Z6 i silnik ma się bardzo dobrze. Nie pali oleju a wymiana już niedługo 3 (co 10tys km)

                Comment


                • #53
                  Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
                  Tylko że pierścienie RIK założyłem do D14Z6 i silnik ma się bardzo dobrze. Nie pali oleju a wymiana już niedługo 3 (co 10tys km)
                  Co nie znaczy, że one tam powinny być. Problem rozchodzi się o punkt wyjścia. To, że montujecie i mnóstwo osób zamontowało niewłaściwe pierścienie ("bo pasują" jako kryterium doboru), to nie znaczy, że powinno się tak robić i taką wiedzę propagować. Jest całe mnóstwo części, które pasują zamiennie w swoje miejsca, ale nie są do danego auta/silnika przeznaczone, a z braku wiedzy montowane są Pic nie polega na tym, żeby założyć coś, to pasuje, tylko coś, co być tam powinno - bo może się okazać, że są różnice, o których nie wiemy, ale mogą mieć znaczenie

                  I nawet jeżeli ktoś chce ostatecznie, świadomie i samodzielnie podjąć decyzję o montażu do swojego samochodu niewłaściwych części - niech to zrobi, ja nikomu w podwozie nie zaglądam - ale niech będzie tego wyboru świadomy!
                  Last edited by TakTyk; 11-01-2020, 13:53.

                  Comment


                  • #54
                    Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                    Co nie znaczy, że one tam powinny być. Problem rozchodzi się o punkt wyjścia. To, że montujecie i mnóstwo osób zamontowało niewłaściwe pierścienie ("bo pasują" jako kryterium doboru), to nie znaczy, że powinno się tak robić i taką wiedzę propagować. Jest całe mnóstwo części, które pasują zamiennie w swoje miejsca, ale nie są do danego auta/silnika przeznaczone, a z braku wiedzy montowane są Pic nie polega na tym, żeby założyć coś, to pasuje, tylko coś, co być tam powinno - bo może się okazać, że są różnice, o których nie wiemy, ale mogą mieć znaczenie
                    Wiesz co Ci napiszę? Ty to tak tłumaczysz że przykładowo hebel 282mm pasuje pod zwrotnice chociażby angielki (262mm) ale nie powinno go tam być bo zwrotnica ta jest przewidziana tylko pod hebel 262mm. Kolejny przykłada lotka z ATRa klapy tylnej pasuje na klapę do Angielki, no ale nie powinno jej tam być bo nie jest z angielki. No i ten oryginał czy podróbka - lotka OEM czy włókno :-P
                    Eh Proszę skończ dygresję. Zamij się Proszę zapytaniami ofertowymi. Na kilka moich zapytań żadnego odzewu z Twojej strony.

                    Comment


                    • #55
                      Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
                      Wiesz co Ci napiszę? Ty to tak tłumaczysz że przykładowo hebel 282mm pasuje pod zwrotnice chociażby angielki (262mm) ale nie powinno go tam być bo zwrotnica ta jest przewidziana tylko pod hebel 262mm. Kolejny przykłada lotka z ATRa klapy tylnej pasuje na klapę do Angielki, no ale nie powinno jej tam być bo nie jest z angielki. No i ten oryginał czy podróbka - lotka OEM czy włókno :-P
                      Mylisz wątki.

                      Ty mówisz o modyfikowaniu aut, ja o serwisowaniu. Decyzja o założeniu innych części w podanych przez Ciebie przypadkach jest świadomą decyzją użytkownika, a z tego co widzę pierścienie niewłaściwe założyło kilka osób wprowadzonych w błąd i warto zwrócić na to uwagę Ciekawe, czy też byś założył do swojego D14Z6 pierścienie od D17A8, gdybyś miał do wyboru te od D14Z6 oraz te od D17A8...

                      Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
                      Eh Proszę skończ dygresję. Zamij się Proszę zapytaniami ofertowymi. Na kilka moich zapytań żadnego odzewu z Twojej strony.
                      W tym temacie nie ma ani jednej dygresji, a ja nie widzę żadnego zapytania ofertowego - nie wiem do czego się odnosisz?
                      Last edited by TakTyk; 11-01-2020, 14:00.

                      Comment


                      • #56
                        Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                        W tym wątku nie ma ani jednej dygresji, a ja nie widzę żadnego zapytania ofertowego - nie wiem do czego się odnosisz?
                        Mówię o zapytaniach z przed kilku miesięcy chociażby na te: e-mail 11.08.2019r. godz. 22:58

                        Comment


                        • #57
                          Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
                          Mówię o zapytaniach z przed kilku miesięcy chociażby na te: e-mail 11.08.2019r. godz. 22:58
                          Poczekaj, poczekaj. Piszesz mi na forum w wątku, w którym zwracam uwagę na właściwość zastosowania części uwagę, że dział obsługi klienta mojej firmy, który teraz nie pracuje, nie udzielił odpowiedzi na Twoje zapytanie wysłane pięć miesięcy temu? :|

                          Co ma wspólnego jedno z drugim?

                          Comment


                          • #58
                            Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                            Poczekaj, poczekaj. Piszesz mi na forum w wątku, w którym zwracam uwagę na właściwość zastosowania części uwagę, że dział obsługi klienta mojej firmy, który teraz nie pracuje, nie udzielił odpowiedzi na Twoje zapytanie wysłane pięć miesięcy temu? :|

                            Co ma wspólnego jedno z drugim?
                            Nie, zwróciłem uwagę abyś się wziął za robotę bo Ci pieniążki uciekają a Ty je szukasz na forum i czas marnujesz. A ja nie będę się prosił jak zapytania na kilkadziesiąt stówek Cię nie interesują.

                            Comment


                            • #59
                              Zamieszczone przez JarkoCivic Zobacz posta
                              Nie, zwróciłem uwagę abyś się wziął za robotę bo Ci pieniążki uciekają a Ty je szukasz na forum i czas marnujesz. A ja nie będę się prosił jak zapytania na kilkadziesiąt stówek Cię nie interesują.
                              Nie martw się o moją robotę Uwagę zwróciłeś nie na temat i od czapy Poza tym się nie zajmuję na co dzień obsługą klienta w swojej firmie, także sprawę kierujesz do złej osoby

                              Comment


                              • #60
                                Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                                Nie martw się o moją robotę Uwagę zwróciłeś nie na temat i od czapy Poza tym się nie zajmuję na co dzień obsługą klienta w swojej firmie, także sprawę kierujesz do złej osoby
                                A do kogo kierować jak nie do właściciela? Gościu z Tobą coś nie tak, szkoda sobie strzępić języka z Tobą. Pozdro i powodzenia.
                                Foto dla uwagi jakie nieraz idą do Ciebie a Ty nie ogarniasz i wiele innych
                                D15Z3.jpg
                                D15Z8.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X