Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Alarm wyje podczas jazdy
Collapse
X
-
Proponowałem Ci proste i bezbolesne rozwiązanie,wywalenie przewodów obcych całego bajzlu,niekorzystanie z tego ,ale się uparłeś.
Potem miałeś znaleźć 4 przewody-nie znalazłeś.
Proponuję zatem jeszcze raz,pozbądź się tego na samym wstępie i zacznij od nowa bo jest namieszane niepotrzebnie a ze starej wiązki wykorzystasz jedynie plus i masę .
Pus i masę masz,teraz weź do ręki obcinaczki,izolację,oczyść auto ze śmiecia ,kup probówkę z igłą i znajdź zapisując przewody o które prosiłem.
Efekt druciarstwa już masz,sam zrób porządnie.Wypnij centralkę w drzwiach na razie bo zaraz podpalisz siłowniki albo auto,w najlepszym przypadku skrócisz ich życie (może do zera)
Chcesz pomocy to uwierz w sukces,zawiń rękawy i trzymaj się planu.Last edited by m26; 14-06-2018, 15:35.
Comment
-
Kupilem kable i probowke. Jutro bede z tym sie bawil. To musze rozprowadzic kable do jednych i drugich drzwi? I po ile ich puscic? Po 2? Z ciekawosci na starej wiazce sprawdzalem to przy zamknietych drzwiach probowka swieci caly czas na 1 kablu i tyle. Reszta bez reakcji.
Comment
-
Niczego nie rób,przewody które są potrzebne do zamków już są,same siłowniki też masz,oryginalna centrala jest podłączona jeszcze prawidłowo skoro działa central z klucza,u Ciebie jest 15 /20 minut roboty dla ogarniętego i ze 30 dla takiego który pierwszy raz się za to zabiera.
1-wyczyść auto z instalacji po starym alarmie,bo te przewody są zbędne,a nawet jak coś będzie potrzebne to znajdziemy od nowa i poodłączysz tam gdzie trzeba.
2-znajdź na progu kierowcy przewody biało-czerwony i żółto czerwony,podłącz probówkę do masy a igłą sprawdź czy będzie na nich napięcie przy otwieraniu i zamykaniu kluczem (powinno pojawiać się naprzemian)
3-jak już to zrobisz to niczego więcej nie rób,napiszę Ci co dalej,a potem zrobię rozpiskę co i jak poprzypinać do noxona
To naprawdę nie jest dużo roboty,ale trzeba po kolei i dokładnie,celowo nie piszę wszystkiego od razu żeby Ci nie namieszać.
Comment
-
Dopinalem sie pod plastikiem kolo lewej nogi kierowcy. Bede w przyszlym tygodniu podpinal otwieranie bagaznika. To zwykly silownik slave kupic? Jako ze czeka mnie jeszcze wymiana amorkow i sprezyn to jakie bys polecil? Sprezyny raczej wysokosc seria, no moze ciut nizsze ale zebym progu przez 10 min nie pokonywal
Comment
-
Zamieszczone przez afri3l Zobacz postaTo zwykly silownik slave kupic?
Zamieszczone przez afri3l Zobacz postaJako ze czeka mnie jeszcze wymiana amorkow i sprezyn to jakie bys polecil?
Comment
-
Bujanie to brak odpowiednich stabilizatorów i miękkich sprężyn,amor nic do tego nie ma.
Zamieszczone przez afri3l Zobacz postaSprezyny raczej wysokosc seria
Jak nie chcesz bujania to zacznij od szukania stabów .
Comment
-
Robilem ostatnio zawias, miedzy innymi drazki i koncowki. Mechanik stwierdzil ze reszta spoko. Od jakiegos czasu jednak strasznie miekka sie zrobila. Jak np opre sie noga o gore opony i zaczne bujac to hanka lata na lewo i prawo. I w zakretach strasznie sie przechyla. Myslalem ze to amory bo swoje lata juz maja. Tym bardziej ze jak ktos siada na tyle to byle dziura i opona o nadkole przycieraLast edited by afri3l; 16-06-2018, 02:44.
Comment
Comment