Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Alarm wyje podczas jazdy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dlaczego pomimo demontazu centralki i alarmu zamek dalej swiruje?

    Comment


    • #32
      Proponowałem Ci proste i bezbolesne rozwiązanie,wywalenie przewodów obcych całego bajzlu,niekorzystanie z tego ,ale się uparłeś.
      Potem miałeś znaleźć 4 przewody-nie znalazłeś.
      Proponuję zatem jeszcze raz,pozbądź się tego na samym wstępie i zacznij od nowa bo jest namieszane niepotrzebnie a ze starej wiązki wykorzystasz jedynie plus i masę .
      Pus i masę masz,teraz weź do ręki obcinaczki,izolację,oczyść auto ze śmiecia ,kup probówkę z igłą i znajdź zapisując przewody o które prosiłem.
      Efekt druciarstwa już masz,sam zrób porządnie.Wypnij centralkę w drzwiach na razie bo zaraz podpalisz siłowniki albo auto,w najlepszym przypadku skrócisz ich życie (może do zera)
      Chcesz pomocy to uwierz w sukces,zawiń rękawy i trzymaj się planu.
      Last edited by m26; 14-06-2018, 15:35.

      Comment


      • #33
        Kupilem kable i probowke. Jutro bede z tym sie bawil. To musze rozprowadzic kable do jednych i drugich drzwi? I po ile ich puscic? Po 2? Z ciekawosci na starej wiazce sprawdzalem to przy zamknietych drzwiach probowka swieci caly czas na 1 kablu i tyle. Reszta bez reakcji.

        Comment


        • #34
          Niczego nie rób,przewody które są potrzebne do zamków już są,same siłowniki też masz,oryginalna centrala jest podłączona jeszcze prawidłowo skoro działa central z klucza,u Ciebie jest 15 /20 minut roboty dla ogarniętego i ze 30 dla takiego który pierwszy raz się za to zabiera.
          1-wyczyść auto z instalacji po starym alarmie,bo te przewody są zbędne,a nawet jak coś będzie potrzebne to znajdziemy od nowa i poodłączysz tam gdzie trzeba.
          2-znajdź na progu kierowcy przewody biało-czerwony i żółto czerwony,podłącz probówkę do masy a igłą sprawdź czy będzie na nich napięcie przy otwieraniu i zamykaniu kluczem (powinno pojawiać się naprzemian)
          3-jak już to zrobisz to niczego więcej nie rób,napiszę Ci co dalej,a potem zrobię rozpiskę co i jak poprzypinać do noxona
          To naprawdę nie jest dużo roboty,ale trzeba po kolei i dokładnie,celowo nie piszę wszystkiego od razu żeby Ci nie namieszać.

          Comment


          • #35
            Już wszystko śmiga, właśnie skręcam plastiki. Dzięki za cierpliwość i pomoc
            Kable od migaczy jaki kolor mają?

            Comment


            • #36
              Zielono czerwony,zielono żółty.Znajdziesz na progu kierowcy i przy skrzynce. Unikaj podłączania przy kierownicy.

              Comment


              • #37
                Dopinalem sie pod plastikiem kolo lewej nogi kierowcy. Bede w przyszlym tygodniu podpinal otwieranie bagaznika. To zwykly silownik slave kupic? Jako ze czeka mnie jeszcze wymiana amorkow i sprezyn to jakie bys polecil? Sprezyny raczej wysokosc seria, no moze ciut nizsze ale zebym progu przez 10 min nie pokonywal

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez afri3l Zobacz posta
                  To zwykly silownik slave kupic?
                  Tak,ale trzeba mocny i trochę kombinacji.
                  Zamieszczone przez afri3l Zobacz posta
                  Jako ze czeka mnie jeszcze wymiana amorkow i sprezyn to jakie bys polecil?
                  Jedyny słuszny amor cywilny do ej w dobrej cenie to Kyaba ,springi zostaw seryjne jak nie chcesz obniżać,bo nic lepszego nie znajdziesz do nieusportowionego auta.

                  Comment


                  • #39
                    Mocny znaczy 8kg uciągu? Czyli bujanie hanki to 100% "zasługa" amorów? Myślałem, że sprężyne też warto wymienić.

                    Comment


                    • #40
                      Bujanie to brak odpowiednich stabilizatorów i miękkich sprężyn,amor nic do tego nie ma.

                      Zamieszczone przez afri3l Zobacz posta
                      Sprezyny raczej wysokosc seria
                      Nie pisałeś źe chcesz auto utwardzić i usztywnić,a jedynie że chcesz wymienić na seryjną wysokość.
                      Jak nie chcesz bujania to zacznij od szukania stabów .

                      Comment


                      • #41
                        Edit. Telefon zwiasa zlapal
                        Last edited by afri3l; 16-06-2018, 02:42.

                        Comment


                        • #42
                          Robilem ostatnio zawias, miedzy innymi drazki i koncowki. Mechanik stwierdzil ze reszta spoko. Od jakiegos czasu jednak strasznie miekka sie zrobila. Jak np opre sie noga o gore opony i zaczne bujac to hanka lata na lewo i prawo. I w zakretach strasznie sie przechyla. Myslalem ze to amory bo swoje lata juz maja. Tym bardziej ze jak ktos siada na tyle to byle dziura i opona o nadkole przyciera
                          Last edited by afri3l; 16-06-2018, 02:44.

                          Comment


                          • #43
                            Za to że huśtanie wygaszane nie jest to rzeczywiście amor odpowiada,myślałem że mowa o przechyle w zakrętach

                            Comment


                            • #44
                              Wykorzystując Twoją uwage do granic to zapytam jeszcze. Jakiego środka użyć do konserwacji podwozia?

                              Comment


                              • #45
                                Żadnego,zamierzam zabrać się w tym roku za blachę.

                                Comment

                                Working...
                                X