Korek chłodnicy jest do wymiany,ma się otwierać przy 1.1 a nie 0.3,a skoro wywala ze zbiornika to innej drogi jak przez korek chlodnicy nie ma.
Korek w zbiorniku nie utrzymuje zadnego ciśnienia i ma mieć wolny przelot,za ciśnienie odpowiada tylko i wyłącznie ten w chłodnicy.
Z tego co widzę to masz oprócz niewłaściwej przepustnicy jeszcze syf.
Uchyl ją ręcznie i powycieraj te czarne osady,a potem sprawdź ile można wkręcić jeszcze to zaznaczone poniżej.
przepustnica 2.jpg
Jeśli jesteś pewien właściwego wyskalowania miernika którego używałeś,to zejdź trochę z uchylenia odkręcajac zderzak.Nie możesz zejść ponizej 4.5v ani nie mozesz dopuścić do blokowania się motylka o gardło.Prawidlowo ustawiona przepustka nigdy nie pokazuje 100% uchylenia (pełnego napięcia) to sugeruje że ktoś to podkręcił.
Korek w zbiorniku nie utrzymuje zadnego ciśnienia i ma mieć wolny przelot,za ciśnienie odpowiada tylko i wyłącznie ten w chłodnicy.
Z tego co widzę to masz oprócz niewłaściwej przepustnicy jeszcze syf.
Uchyl ją ręcznie i powycieraj te czarne osady,a potem sprawdź ile można wkręcić jeszcze to zaznaczone poniżej.
przepustnica 2.jpg
Jeśli jesteś pewien właściwego wyskalowania miernika którego używałeś,to zejdź trochę z uchylenia odkręcajac zderzak.Nie możesz zejść ponizej 4.5v ani nie mozesz dopuścić do blokowania się motylka o gardło.Prawidlowo ustawiona przepustka nigdy nie pokazuje 100% uchylenia (pełnego napięcia) to sugeruje że ktoś to podkręcił.
Comment