Zamieszczone przez Grzechu
Zobacz posta
Właściwie wyłącza się samo z powodu innych systemów,a dosłowniej to nawet się nie wyłącza tylko przestaje ingerować.
Tak funkcjonuje każdy jeden system z priorytetem bezpieczeństwa w aucie - zaprzestaje działań i wysyła ramkę do sieci CAN o dezaktywacji,reszta systemów ją "czyta" i modyfikuje postępowanie, zegary po odebraniu wyświetlają stosowny komunikat.
Nie da się tego zmienić,chyba że ktoś biegły potrafi grzebać w protokole. System działa,albo nie działa,nie ma stanów połowicznych,chyba że skutki i przyczyny nie są objęte programowym nadzorem ,lub są niediagnozowalne.
To cena "postępu" którą płacimy teraz wszyscy,bo rynek ma chore wymagania.Jeszcze trochę a połowa nie da rady wyjechać z garażu jak zabraknie gadżetów.Już teraz znakomita większość wychowanych na zegarku bez wskazówek nie potrafi nawet zaparkować tyłem.
Comment