Tarcze nie wyglądają źle, są równo starte, minimalny kołnierz. Zmierz grubość. Jeśli dobrze odczytałem w parametrach tarcz dla Twojego auta, przód powinien mieć minimum 23 mm, a tył minimum 8mm. Wymiana oczywiście z nowymi klockami.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Klocki i Tarcze wymiana co polecacie do IX 2011-2016
Collapse
X
-
Z przodu w tej wersji mogły być tarcze o średnicy 280mm lub 293mm - pozostałe podstawowe wymiary poza średnicą takie same - najlepiej sprawdzić dekodując numer VIN np. tutaj:
Nie wiem do końca od czego były uzależnione te średnice - może wersja z MT miała mniejsze tarcze, a AT te większe? Może ktoś mi to potwierdzi
Comment
-
Kurcze, Panowie, przecież wystarczy zdjąć koło, wziąć miarkę i zmierzyć średnicę.. nad czym tutaj debatować ?Tak na marginesie w polifcie tarcze z przodu są prawdopodobnie tylko w jednym rozmiarze 293mm. W przed lifcie do wersji Comfort jest 280mm, zaś od wersji Sport w górę jest 293mm, chyba gdzieś tutaj ktoś o tym pisał, ale wydaje mi się, że jest tak jak napisałem.
Comment
-
Witam Panowie, włączę się do dyskusji. W Hondzie jak do tej pory mam oryginalne Hondowskie ATE, jak dotychczas nie mam problemu. Na ten moment przejechałem 38 000km, nic nie piszczy, jak piszą co po niektórzy, nie puka, jest ok, ale podzielę się swoim doświadczeniem. BLUE Print, miałem swojego czasu założone w Mitsubishi Galancie 2.4 GDI i nie sprawdziły się, dosyć szybko zwichrowaly się, co oczywiście nie było tym co oczekiwalem, zmieniłem na klocki i tarcze TRW i przestało wibrowac na kierownicy. Tarcze i klocki ATE założyłem do Mitsubishi Lancer 2.0, tutaj totalna porażka... Na 2 dzień po montażu zaczęły walić na kierownicę. Samochód nie był myty, wszystko zostało zrobione zgodnie ze sztuką. Sądzę, że była to jakaś lewa partia, która kupiłem w sklepie internetowym w De. Po tej przygodzie kupiłem tarcze hamulcowe Brembo na przód i Jurid na tył. To samo z klockami i problemy się skończyły. Zrobiłem takim zestawem ok 50 tys km w ciągu jednego roku. Nic nie biło itd. W tym momencie muszę pochwalić hamulce Brembo. Układy hamulcowe tego producenta montuje Tesla i jak do tej pory mieliśmy nieliczne problemy z tarczami i klockami. Brembo jest montowane w najmocniejszych wersjach począwszy od P85+, P100d. Te samochody maja ogromną moc i zawsze podczas jazd próbnych podziwiam ich skuteczność.
Comment
-
Zamieszczone przez MW80 Zobacz postaUkłady hamulcowe tego producenta montuje Tesla
Comment
-
Zamieszczone przez bonito Zobacz postaTylko że Brembo do Tesli to nie to samo co do Hondy
Pozdrawiam
Comment
-
To jakaś reklama czy jak?
Mieszanki klocków w zależności od modelu auta różnią się od siebie (ale każdy nazywa się Brembo. Widać to nawet po oznaczeniach na blachach. Poza tym układ hamulcowy to nie to samo co tarcze czy klocki. W Jeepie SRT producentem układu jest Brembo, ale klocki i tarcze siadają ekspresowo.
Brembo to dobra marka, ale tylko jako zamiennik oryginału - nic więcej. Cudów nie sprawią - części standardowe muszą mieć homologację więc nie mogą być dziadami, ale nie mogą być też zbyt dobre (sic!).
Comment
-
Jakiś czas temu była dyskusja na temat blueprint. No więc oto dowód że ASO używa blueprint - do różnych celówIMG_20190617_141806.jpg
Comment
-
Mogą mieć dojście i wiedzieć co akurat w tym kartonie siedzi. Sam mając znajomego w hurtowni wymieniając sprzęgło w VIII zamówił mi kilka sztuk Blue Print i miałem sobie wybrać które chcę a resztę oddał. Wybrałem ten karton w którym leżało Exedy (200 zł taniej niż exedy po maks rabatach). Był też LUK w jednym i coś jeszcze. Blue Print to w większości pakowacz i różne rzeczy można znaleźć w środku [emoji6]
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Ile wytrzymły wam orginalne klocki u mnie do wymiany przód i tył po 45 tyś, tył był nawet bardziej dojechany niż przód trochę to dziwne, wymieniłem dziś na ATE zobczymy jak będzie. Pamietam jak dawno temu w Toyocie orginalne wytrzymały prawie 100tyś pewnie i nawet w tym ekolodzy coś namieszali
Comment
Comment