Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki i Tarcze wymiana co polecacie do IX 2011-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tarcze nie wyglądają źle, są równo starte, minimalny kołnierz. Zmierz grubość. Jeśli dobrze odczytałem w parametrach tarcz dla Twojego auta, przód powinien mieć minimum 23 mm, a tył minimum 8mm. Wymiana oczywiście z nowymi klockami.
    Pozdrawiam Czarodziej
    Mój Szogun

    Comment


    • #32
      Przód ma 23.78 mm 23 moze mieć, tyłu nie mierzylem. Na przód kupię tarczę i klocki a na tył klocki jesli tarcza ma 8mm.
      Mam wersję hatchback 2015r. 1.8 czy tam idą tarcze 293mm?

      Comment


      • #33
        Z przodu w tej wersji mogły być tarcze o średnicy 280mm lub 293mm - pozostałe podstawowe wymiary poza średnicą takie same - najlepiej sprawdzić dekodując numer VIN np. tutaj:


        Nie wiem do końca od czego były uzależnione te średnice - może wersja z MT miała mniejsze tarcze, a AT te większe? Może ktoś mi to potwierdzi

        Comment


        • #34
          Ja mam 2012 r. I wtedy średnica tarczy była zależna od wersji. Ja mam "sport" i miałem 293mm.
          Kupiłem 280mm i musiałem wymieniać.

          Comment


          • #35
            Kurcze, Panowie, przecież wystarczy zdjąć koło, wziąć miarkę i zmierzyć średnicę.. nad czym tutaj debatować ? Tak na marginesie w polifcie tarcze z przodu są prawdopodobnie tylko w jednym rozmiarze 293mm. W przed lifcie do wersji Comfort jest 280mm, zaś od wersji Sport w górę jest 293mm, chyba gdzieś tutaj ktoś o tym pisał, ale wydaje mi się, że jest tak jak napisałem.
            Moja łódka Civic..
            Mój "klekocik" Ceed..
            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
            Coś na temat olejów..

            Comment


            • #36
              Witam Panowie, włączę się do dyskusji. W Hondzie jak do tej pory mam oryginalne Hondowskie ATE, jak dotychczas nie mam problemu. Na ten moment przejechałem 38 000km, nic nie piszczy, jak piszą co po niektórzy, nie puka, jest ok, ale podzielę się swoim doświadczeniem. BLUE Print, miałem swojego czasu założone w Mitsubishi Galancie 2.4 GDI i nie sprawdziły się, dosyć szybko zwichrowaly się, co oczywiście nie było tym co oczekiwalem, zmieniłem na klocki i tarcze TRW i przestało wibrowac na kierownicy. Tarcze i klocki ATE założyłem do Mitsubishi Lancer 2.0, tutaj totalna porażka... Na 2 dzień po montażu zaczęły walić na kierownicę. Samochód nie był myty, wszystko zostało zrobione zgodnie ze sztuką. Sądzę, że była to jakaś lewa partia, która kupiłem w sklepie internetowym w De. Po tej przygodzie kupiłem tarcze hamulcowe Brembo na przód i Jurid na tył. To samo z klockami i problemy się skończyły. Zrobiłem takim zestawem ok 50 tys km w ciągu jednego roku. Nic nie biło itd. W tym momencie muszę pochwalić hamulce Brembo. Układy hamulcowe tego producenta montuje Tesla i jak do tej pory mieliśmy nieliczne problemy z tarczami i klockami. Brembo jest montowane w najmocniejszych wersjach począwszy od P85+, P100d. Te samochody maja ogromną moc i zawsze podczas jazd próbnych podziwiam ich skuteczność.

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez MW80 Zobacz posta
                Układy hamulcowe tego producenta montuje Tesla
                Tylko że Brembo do Tesli to nie to samo co do Hondy

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez bonito Zobacz posta
                  Tylko że Brembo do Tesli to nie to samo co do Hondy
                  Napisałem również, że Brembo miałem w Mitsubishi. Skuteczność była rewelacyjna, może trochę bardziej brudzily felgi, ale w żaden sposób, nie przeszkadzało mi to. Najważniejsze było to, że samochód stawał prawie jak wryty. Z tego wszystkiego, zapomniałem napisać, że również warte polecenia są hamulce Textar'a. Atrakcyjne ceny i bardzo dobra jakość.
                  Pozdrawiam

                  Comment


                  • #39
                    To jakaś reklama czy jak?
                    Mieszanki klocków w zależności od modelu auta różnią się od siebie (ale każdy nazywa się Brembo. Widać to nawet po oznaczeniach na blachach. Poza tym układ hamulcowy to nie to samo co tarcze czy klocki. W Jeepie SRT producentem układu jest Brembo, ale klocki i tarcze siadają ekspresowo.
                    Brembo to dobra marka, ale tylko jako zamiennik oryginału - nic więcej. Cudów nie sprawią - części standardowe muszą mieć homologację więc nie mogą być dziadami, ale nie mogą być też zbyt dobre (sic!).

                    Comment


                    • #40
                      Jakiś czas temu była dyskusja na temat blueprint. No więc oto dowód że ASO używa blueprint - do różnych celów IMG_20190617_141806.jpg

                      Comment


                      • #41
                        Mogą mieć dojście i wiedzieć co akurat w tym kartonie siedzi. Sam mając znajomego w hurtowni wymieniając sprzęgło w VIII zamówił mi kilka sztuk Blue Print i miałem sobie wybrać które chcę a resztę oddał. Wybrałem ten karton w którym leżało Exedy (200 zł taniej niż exedy po maks rabatach). Był też LUK w jednym i coś jeszcze. Blue Print to w większości pakowacz i różne rzeczy można znaleźć w środku [emoji6]

                        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                        Comment


                        • #42
                          Ile wytrzymły wam orginalne klocki u mnie do wymiany przód i tył po 45 tyś, tył był nawet bardziej dojechany niż przód trochę to dziwne, wymieniłem dziś na ATE zobczymy jak będzie. Pamietam jak dawno temu w Toyocie orginalne wytrzymały prawie 100tyś pewnie i nawet w tym ekolodzy coś namieszali

                          Comment


                          • #43
                            U mnie o ile dobrze pamiętam to było coś około 67kkm.
                            Ale samochód latał wtedy głównie po autostradach

                            Comment


                            • #44
                              Ja lada dzień zmieniam. 32500 przejechane w warunkach mieszanych - ale ja nie umiem jeździć chyba płynnie Też mi tył bardziej zjadło. Przejechalbym na nich jeszcze ze 3000 ale że szykuje sie trochę wyjazdów w różne rejony kraju, postanowiłem nie czekać.

                              Comment


                              • #45
                                Też koło 45 tys, choć jeśli robiłeś to po sugestii ASO to pewnie jeszcze byś pojeździł na starych.
                                Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
                                Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

                                Comment

                                Working...
                                X