Ja akurat CR-V się w żaden sposób nie zachwyciłem na jeździe testowej, mimo kilku podejść i konfiguracji dwóch ostatnich generacji. Może po prostu wynika to z tego, że nie lubię SUVow - za wysoka pozycja za kierownicą, zbyt duża ociezalosc, też nigdy wizualnie nie podobał mi się ten model ani z zewnątrz, ani wewnątrz (tu nawet mniejsze HR-V bardziej ma jakąś myśl przewodnią w stylizacji). No i najważniejsze - to dla mnie po prostu nie jezdzi fajnie. Jedynymi SUVami (czy tam crossoverami) do tej pory z kilkunastu kierowanych przeze mnie SUVow w jakich mi się w miarę przyjemnie (jak w normalnym - a nie na szczudlach aucie) jeździło to Mazda CX-3 i BMW X3. Nawet zwykły Civic 1.8 przy CR-V to dla mnie super jeżdżące auto, dowolne auto klasy D (choćby Mondeo czy Passat) w podobnej cenie bym kupił na dalsze trasy - będzie cichsze, równie wygodne, mniej palące i o niebo lepiej się prowadzące
Faktem jest, że CR-V jest obszerne. Ale tu też są lepsi jak ktoś potrzebuje - Skoda Superb ma dużo lepszy cennik i dużo większe możliwości przewozu (kombi ma 660 litrow do rolety w bagazniku
) i ilości miejsca w środku i... IMO lepiej się prowadzi (chociaż jechałem poprzednią generacją). Za 100tys. startuja okolo 200 konne dwulitrowe wersje (TDI, TSI), które przy 200kg lżejszej wadze robią "wiatrak" z CR-V w podobnej cenie. Już nie mówiąc o wyglądzie czy prestiżu...
Ale o gustach się nie dyskutuje, bo dzięki temu, że widać wiele osób odbiera CR-V tak jak Wy Honda jeszcze jakkolwiek w EU stoi, bo ten model to jej podstawa zarobku tu (sprzedają go trochę mniej niż Civica ale lepiej na nim zarabiają)...


Ale o gustach się nie dyskutuje, bo dzięki temu, że widać wiele osób odbiera CR-V tak jak Wy Honda jeszcze jakkolwiek w EU stoi, bo ten model to jej podstawa zarobku tu (sprzedają go trochę mniej niż Civica ale lepiej na nim zarabiają)...
Comment