Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szarpanie i zjeżdżanie na biegu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Zamieszczone przez Joe Zobacz posta
    Dudek, zrobiłeś testy o jakich pisał Syriusz?
    Jak nie to zrób chociaż taki test. Wsadź kogoś kto jeździ wolnossącą PB i jedź z nim ale niemów mu o problemie. Jeżeli jemu nic niebędzie przeszkadzać to wychodzi że jednak u Ciebie to PSJ. Jeśli też zauważy a z tego co piszesz to powinien no to masz już jakieś potwierdzenie bo przez klawiaturę ciężko takie rzeczy rozstrzygać.
    Nieświadomi motoryzacyjnie znajomi pytają co tak poszarpuje i czemu tak mało płynnie jadę… zdań wypowiadanych przez kolegów znających samochody i zasady ich działania - słów nie przytoczę bo znów zarobię baniaka.
    Kwestii staczania w ASO nie poruszam - wiem że nie ma sensu. To czy to normalne czy nie… pod robotą parkuje dzień w dzień około 10 -12 samochodów z benzynowymi silnikami. Parking jest minimalnie pochylony. Nikt nie zaciąga ręcznego oprócz mnie - ja jak nie zaciągnę - znajdę samochód pod ścianą na przeciwko.

    Comment


    • #92
      Jeśli staniesz przodem w dół, wsadź R stoczenie w dół jest technicznie nie możliwe. Jeśli jest inaczej i możesz to udowodnić to dręcz ASO, nie odpuszczaj.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #93
        Dudek, na tym etapie dyskusji nie neguję Twojego problemu ale daj się komuś innemu nieświadomemu przejechać. Wcześniej pisałeś że mechanik z ASO jechał i było dla niego ok, niebierzemy tej opinii obiektywnie bo to ASO także zrób test z nieświadomym kierowcą ale on musi prowadzić. Jak Ci potwierdzi to męcz ASO a jak nie da rady to inne ASO (nie szkodzi że u nich niekupowałeś) i do skutku bo Ci gwarancją zaraz minie.
        Widzisz, większość z Nas jeździ i ma się dobrze a Ty ze swoimi wiecznymi dąsami jesteś w nie wiarygodnej mniejszości (jak np. Jebsen - pewnie kojarzysz) jak nie jednostką co już całkiem robi z Ciebie hejtera a tacy na Tym forum mają ciężko.
        Last edited by Gość; 28-07-2015, 22:44.

        Comment


        • #94
          U mnie takie szarpanie (przy lekkim dodawaniu i ujmowaniu gazu przy spokojnej jeździe w mieście) występowało na LPG - zaraz po założeniu instalacji i zestrojeniu jej na takie same parametry jak na benzynie. Pojechałem do serwisu z reklamacją i co się okazało. Nasze auta mają normę Euro 5, dlatego komputer w pewnych warunkach (czyi w czasie lekkiego ujmowania i dodawania gazu) dotryskuje benzynę, ale ta nie powinna się spalić w cylindrze, tylko trafić do katalizatora i tam wspomóc dopalanie spalin. Na LPG te dotryski spalały się w cylindrze i dlatego auto szarpało. Pomogło "wycięcie" dotrysków z mapy LPG. Może rozwiązaniem tego problemy na benzynie będzie aktualizacja oprogramowania samochodu - ja w 2014 roku miałem aktualizację (zanim założyłem LPG, auto z 2012 roku, miało numer seryjny około 3000 - także jedno z pierwszych) i charakterystyka silnika zmieniła się, nawet tryb ECON w końcu zaczął nadawać się do jazdy. Jeżeli to nie pomoże, to ostatecznym rozwiązaniem może być wizyta u tunera silników i modyfikacja mapy benzynowej.

          Co do staczania auta na biegu - to nie jest wada, to jest zaleta (mały opór zespołu napędowego - niskie spalanie).

          Comment


          • #95
            Jak dla mnie największym problemem od 2 lat ( jak problem się pojawił*przejechane miałem ok 5000 km, teraz mam 60000 i dalej to samo) który był zgłaszany w ASO wielokrotnie, to szarpanie po puszczeniu pedału gazu. Podczas przyspieszania nic się nie dzieje i przyspiesza płynnie. Natomiast po puszczeniu gazu pojawiają sie 2 moze 3 lekkie szarpnięcia. W jazzie i civicu 8, które miałem jako zastępcze nic takiego nie miało miejsca. Dodam tylko, że problem pojawia się przy ciepłym silniku. Aha dodam jeszcze, że im niższy bieg tym szarpnięcia są mocniejsze.

            Comment


            • #96
              u mnie nieraz lekko szarpnie ale tylko na 1 biegu jak ruszę puszcze gaz to są nieraz 1-2 szarpnięcia lekkie na innych biegach nie występuje to zjawisko

              Comment


              • #97
                U mnie nadal to samo. Przebieg około 95000. W serwisie patrzą na mnie jak na debila, na forum okrzykneli mnie debilem bo śmiem krytykować że Honda jest zła a prawda jest taka że podobno nic się z tym nie da zrobić i TTTM. Naprawiłem to w ten sposób że samochód oddałem Żonie. Jej nie przeszkadza a ja wsiadam do tej szarpaczki tylko jak jadę zatankować

                Comment


                • #98
                  ja naprawiam to w ten sposób, że wymieniam na honde CR-V, dam tej firmie ostatnią szansę, bo ogólnie byłem zadowolony z samochodu, nigdy nie był unieruchomiony i nie musiałem awaryjnie jechać do serwisu.

                  Comment


                  • #99
                    i jak cr-v się sprawuje?

                    Comment


                    • Jak wymienię to będę wiedział

                      Comment


                      • Zamieszczone przez marynarz1985 Zobacz posta
                        Jak wymienię to będę wiedział
                        Sorry za off top.
                        Z ciekawości jaką wersję CRV zamówiłeś?

                        Comment


                        • CR-V 2.0 155 KM AT Executive ADAS kolor biała perła, ciemna skóra.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez marynarz1985 Zobacz posta
                            CR-V 2.0 155 KM AT Executive ADAS kolor biała perła, ciemna skóra.

                            Moim zdaniem CRV to najlepsza Honda od czasu prezentacji UFO 8gen w 2006.
                            Wielokrotnie jezdziłem, wszystkimi możliwymi wersjami (w tym z super 8 biegowym AT) i to auto nie ma dla mnie praktycznie zadnych wad - no moze poza spalaniem w trasie ze względów na gabaryty i opory powietrza.
                            Chyba ze 4 razy podchodziłem do zakupu CRV w ostatnich latach no ale ze względu na te przeloty autostradami sie nie zdecydowałem...
                            Tak więc gratuluję, bo w stosunku do reszty modeli oferowanych w EU przez Hondę CRV jest po prostu najlepsza. Kropka.
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                              Moim zdaniem CRV to najlepsza Honda od czasu prezentacji UFO 8gen w 2006.
                              Wielokrotnie jezdziłem, wszystkimi możliwymi wersjami (w tym z super 8 biegowym AT) i to auto nie ma dla mnie praktycznie zadnych wad - no moze poza spalaniem w trasie ze względów na gabaryty i opory powietrza.
                              Chyba ze 4 razy podchodziłem do zakupu CRV w ostatnich latach no ale ze względu na te przeloty autostradami sie nie zdecydowałem...
                              Tak więc gratuluję, bo w stosunku do reszty modeli oferowanych w EU przez Hondę CRV jest po prostu najlepsza. Kropka.
                              "Nowy" automat jest 9 biegowy, produkcji ZF - jeździłem ostatnio i fajnie współpracuje z dieslem bi turbo.
                              Ciekawe jak 2.0 w klasycznym automacie radzi sobie z obciążeniem.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez shredded Zobacz posta
                                "Nowy" automat jest 9 biegowy, produkcji ZF
                                Faktycznie, 9 biegow.
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X