Rambo7 - porownujesz rzeczy nieporownywalne czyli diesla i benzynę, do tego zupelnie inne skrzynie czyli 5 i 6 biegową. Tak się nie da i moim zdaniem nie ma to sensu.
Proszę uwierz mi ze podczas 150 tys km w benzyniaku 1.8 takich sytuacji z szarpaniem/dławieniem nie miałem i nie jest to naturalna sytuacja ze takie coś wystepuje.
Co wiecej od zawsze wszyscy powtarzaja ze i-vtec jest własnie po to aby poprawic elastycznosc w dole silnika i osczedzac do tych 3,5k rpm paliwo. I ja sie z tym calkowicie zgadzam. Na tyle na ile sie dalo wykrzesac poklady elastycznosci z tych 170nm to sie udało i min. dlatego płynnie i miekko sie 1.8 np. w korku przy minimalnych obrotach jezdzi.
Pisałem juz kiedys o tym, ze nowoczesnym dieslem w korku gorzej sie jezdzi. (np. w nowym TDI)
Proszę uwierz mi ze podczas 150 tys km w benzyniaku 1.8 takich sytuacji z szarpaniem/dławieniem nie miałem i nie jest to naturalna sytuacja ze takie coś wystepuje.
Co wiecej od zawsze wszyscy powtarzaja ze i-vtec jest własnie po to aby poprawic elastycznosc w dole silnika i osczedzac do tych 3,5k rpm paliwo. I ja sie z tym calkowicie zgadzam. Na tyle na ile sie dalo wykrzesac poklady elastycznosci z tych 170nm to sie udało i min. dlatego płynnie i miekko sie 1.8 np. w korku przy minimalnych obrotach jezdzi.
Pisałem juz kiedys o tym, ze nowoczesnym dieslem w korku gorzej sie jezdzi. (np. w nowym TDI)
Comment