Zamieszczone przez fetorman
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Dziwny dźwięk przy pracy zimnego silnika 1.8
Collapse
X
-
Zamieszczone przez fetorman Zobacz postaTutaj bardziej chodzi o te cykliczne turkotanie tak jakby ktos z karabinu serie puszczal: traaa traaa traa traaa no wiecie
Comment
-
Zamieszczone przez Lukas Zobacz postaTak własnie działa zawór EVAP.
Comment
-
Rozumiem że ten odgłos każdy ma jak rano Hanie odpali?
Zamieszczone przez Lukas Zobacz postaNie wiem czego tam szukasz, ale ja nie słyszę żadnych nieprawidłowości w pracy tego silnika. A przy okazji to dziwne dźwięki przez kilka minut po uruchomieniu wydają: zawór EVAP (u Ciebie ten dźwięk startuje od 1:25, EVAP jest z prawej strony, zintegrowany z przepustnicą) i alternator (czasami krótko piszczy pod obciążeniem) oraz zawór PCV (metalicznie szeleści, z lewej strony nad wolnym kołem pasowym). Wszytko to jest norma dla R18. Nie szukaj wiatru w polu bo Ci więcej zepsują niż poprawią.
Możesz też porównać z moim silnikiem po 100 kkm: https://streamable.com/iynfy
Comment
-
Zamieszczone przez Fiedziu Zobacz postaTylko z tego co słyszę to wrzuciles pracę silnika rozgrzanego, u mnie jak złapie temp to też tak jest. Wrzuć film jak odpalisz rano szczególnie teraz kiedy są mrozy.
Postaram się wrzucić pracę zimnego (ale to dopiero za kilka dni).
Jednakże skoro rozgrzany silnik pracuje dobrze to wszystko z nim ok. Podczas rozgrzewania silnika wydawane są różne dźwięki - tak jak pisałem EVAP, PCV, alternator i dodatkowo luz zaworowy nie jest jeszcze taki jak być powinien, to samo dotyczy pasowania tłok-cylinder.Last edited by Lukas; 16-12-2018, 11:01.
Comment
-
Terkotanie nie jest niepokojące ale jest jakby dźwięk luźnej osłony termicznej czy coś w tym stylu, sprawdź wszystkie ewentualne osłony czy coś nie lata i wpada w wibracje.4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide
Comment
-
Taki dzwiek tez moze miec pucha katalizatora. Cos moglo sie w srodku obluzowac i stuka. Po nagrzaniu rozszerza sie i tyrkanie przestaje.4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip
If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
Its better to have it and not need it, then need it and not have it.
Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ
Comment
-
Zamieszczone przez Lukas Zobacz postaTak własnie działa zawór EVAP.
Comment
-
Zamieszczone przez Fiedziu Zobacz postaJest możliwość odłączyć ten zawór i wtedy uruchomić silnik?
Zawór wygląda tak i jest przykręcony do korpusu przepustnicy - https://www.autozone.com/emission-co...474606_0_12209.
Jeśli uruchomisz silnik z odłączoną wtyczką to dostaniesz "check engine" na blacie. Dobrze mieć interfejs żeby to później skasować. Ewentualnie po podpięciu wtyczki i po kilku odpaleniach silnika kontrolka zgasi się sama.Last edited by Lukas; 19-12-2018, 14:29.
Comment
-
Na pewno auto się nie zepsuje, "check" sam zniknie jak komputer dostanie wszystkie poprawne dane. Przez jakiś czas będzie błąd w pamięci, ale po kilkunastu uruchomieniach zostanie wymazany.
Comment
-
To sie nie przyznawaj wogole ze cos robiles. Nie musisz sie znac na wszystkim, a ze wyskoczył CE to tylko potwierdzi twoja opinie, że silnik źle pracuje.4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip
If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
Its better to have it and not need it, then need it and not have it.
Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ
Comment
Comment