Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwny dźwięk przy pracy zimnego silnika 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez fetorman Zobacz posta
    Tutaj bardziej chodzi o te cykliczne turkotanie tak jakby ktos z karabinu serie puszczal: traaa traaa traa traaa no wiecie

    I to nie jest prawidlowy odglos silnika. Cykanie, szumienie tak ale nie turkanie
    Właśnie o to w tym wszystkim chodzi, nie wszyscy to dostrzegają. Będę chyba musiał posłuchać u kogoś innego żeby stwierdzić czy wszystko jest ok.

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez fetorman Zobacz posta
      Tutaj bardziej chodzi o te cykliczne turkotanie tak jakby ktos z karabinu serie puszczal: traaa traaa traa traaa no wiecie
      Tak własnie działa zawór EVAP.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta
        Tak własnie działa zawór EVAP.
        Tylko dziwne, że szpece z ASO tego się nie domyślili...
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #19
          Rozumiem że ten odgłos każdy ma jak rano Hanie odpali?

          Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta
          Nie wiem czego tam szukasz, ale ja nie słyszę żadnych nieprawidłowości w pracy tego silnika. A przy okazji to dziwne dźwięki przez kilka minut po uruchomieniu wydają: zawór EVAP (u Ciebie ten dźwięk startuje od 1:25, EVAP jest z prawej strony, zintegrowany z przepustnicą) i alternator (czasami krótko piszczy pod obciążeniem) oraz zawór PCV (metalicznie szeleści, z lewej strony nad wolnym kołem pasowym). Wszytko to jest norma dla R18. Nie szukaj wiatru w polu bo Ci więcej zepsują niż poprawią.

          Możesz też porównać z moim silnikiem po 100 kkm: https://streamable.com/iynfy
          Tylko z tego co słyszę to wrzuciles pracę silnika rozgrzanego, u mnie jak złapie temp to też tak jest. Wrzuć film jak odpalisz rano szczególnie teraz kiedy są mrozy.
          Last edited by Lukas; 16-12-2018, 10:11. Powód: Połączenie postów.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez Fiedziu Zobacz posta
            Tylko z tego co słyszę to wrzuciles pracę silnika rozgrzanego, u mnie jak złapie temp to też tak jest. Wrzuć film jak odpalisz rano szczególnie teraz kiedy są mrozy.
            Tak, miałem pod ręką nagrany jedynie rozgrzany.
            Postaram się wrzucić pracę zimnego (ale to dopiero za kilka dni).
            Jednakże skoro rozgrzany silnik pracuje dobrze to wszystko z nim ok. Podczas rozgrzewania silnika wydawane są różne dźwięki - tak jak pisałem EVAP, PCV, alternator i dodatkowo luz zaworowy nie jest jeszcze taki jak być powinien, to samo dotyczy pasowania tłok-cylinder.
            Last edited by Lukas; 16-12-2018, 11:01.

            Comment


            • #21
              Fajnie by było gdybyś wrzucił albo ktoś inny kto czyta ten wątek to będę wdzięczny , mielibyśmy porównanie. Mi to aż tak nie przeszkadza tylko boję się żeby w przyszłości nie było jeszcze gorzej.

              Comment


              • #22
                Terkotanie nie jest niepokojące ale jest jakby dźwięk luźnej osłony termicznej czy coś w tym stylu, sprawdź wszystkie ewentualne osłony czy coś nie lata i wpada w wibracje.
                4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
                Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
                https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

                Comment


                • #23
                  Taki dzwiek tez moze miec pucha katalizatora. Cos moglo sie w srodku obluzowac i stuka. Po nagrzaniu rozszerza sie i tyrkanie przestaje.
                  4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                  If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                  Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                  Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez Lukas Zobacz posta
                    Tak własnie działa zawór EVAP.
                    Jest możliwość odłączyć ten zawór i wtedy uruchomić silnik?

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez Fiedziu Zobacz posta
                      Jest możliwość odłączyć ten zawór i wtedy uruchomić silnik?
                      Jest - odłączasz dwupinową wtyczkę przy zaworze.

                      Zawór wygląda tak i jest przykręcony do korpusu przepustnicy - https://www.autozone.com/emission-co...474606_0_12209.

                      Jeśli uruchomisz silnik z odłączoną wtyczką to dostaniesz "check engine" na blacie. Dobrze mieć interfejs żeby to później skasować. Ewentualnie po podpięciu wtyczki i po kilku odpaleniach silnika kontrolka zgasi się sama.
                      Last edited by Lukas; 19-12-2018, 14:29.

                      Comment


                      • #26
                        Jesteś pewny że zniknie? Civic jest jeszcze na gwarancji i nie chcę mieć potem problemów w ASO.

                        Comment


                        • #27
                          Na pewno auto się nie zepsuje, "check" sam zniknie jak komputer dostanie wszystkie poprawne dane. Przez jakiś czas będzie błąd w pamięci, ale po kilkunastu uruchomieniach zostanie wymazany.
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • #28
                            To nie chodzi o to czy się zepsuje czy nie, żeby potem mi nie sapali ze coś sam grzebalem. No dobra spróbuje odłączyć o ile w ogóle to znajdę.

                            Comment


                            • #29
                              To sie nie przyznawaj wogole ze cos robiles. Nie musisz sie znac na wszystkim, a ze wyskoczył CE to tylko potwierdzi twoja opinie, że silnik źle pracuje.
                              4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                              If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                              Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                              Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                              Comment


                              • #30
                                Po odlaczeniu check się nie zapalił a dźwięk nadal pozostał. Dodam że gdy dodam gazu to nadal to słychać tylko w przyspieszonym tempie. Macie jakiś pomysł?

                                Comment

                                Working...
                                X