Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja luzu zaworowego Civic IX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulacja zaworów B18z4

    Witam w silniku B18z4 ustawienie zaworów jest mechaniczne czy hydrauliczne? Jeśli mechaniczne to ma ktoś specyfikację jakie powinny być szczeliny?

    Nie zaśmiecaj forum.
    Pierwszy wpis powitalny w dziale powitań nie w dziale technicznym Reg pkt 2. Korzystaj za wyszukiwarki tematów Reg pkt 3.
    Last edited by rambo7; 13-01-2020, 13:21. Powód: Regulamin pkt 2. i 3.

    Comment


    • Czyba chodzi o R18Z4?

      Co prawda to R20A3, ale procedura ta sama.

      Comment


      • Kolego, zanim zapytasz, poszukaj na forum. Jest o tym cały wątek na 30 minut czytania... Tam dowiesz się wszystkiego.

        Comment


        • witam
          proszę mnie poprawić jeżeli źle pisze ale czy w wersji 1.8 FK2 nie ma regulacji płytkowej , czyli w momencie regulacji trzeba płytki dobierać

          Comment


          • Nie ma regulacji płytkowej.

            Comment


            • Czy ktoś poleci mi dobrych mechanirów z Wawy do wyregulowania zaworów?

              Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • Szczelinomierz lepiej się sprawdzi prosty czy gięty bo chyba komuś pożyczyłem i nie odda no i muszę zakupić.

                Comment


                • Prosty się sprawdzi

                  Comment


                  • Reasumując - kilka pytań, silnik w hondzie kreci się w prawo, czyli zgodnie ze wskazówkami zegara? - bo gdzieś podsyszałem ze w lewo....??Gdzie znajdę miejsce na kręcenie wałem aby obrócić silnikiem? zawory regulujemy kolejno na cylindrach 1-3-4-2, po wczesniejszym ustawieniu znaku na kole zębatym równolegle do krawędzi obudowy silnika. Pytanie klucz ,jakim momentem dokręcać ostatecznie kontry? prosiłbym o takie "kompendium"wiedzy w jednym poście. Bardzo Dziękuje.

                    Comment


                    • Kolego tu masz filmik jak wyregulowac zawory https://www.youtube.com/watch?v=SvdXxbCG1R8

                      Comment


                      • Zdecydowanie wygodniej jest posługiwać się szczelinomierzem giętym. Wynika do faktu, że szczelina jest minimalnie poniżej górnej płaszczyzny głowicy. Ponadto gięte są na ogół nieco szczersze, a przez to nieco sztywniejsze.

                        Comment


                        • Jest jakieś oprogramowanie do Hondy dzięki któremu mogę podejrzeć jakieś parametry które będą podpowiedzią czy już należy regulować luz zaworowy?, czy na oko i ucho pozostaje to ustalać. Jeżdżę na LPG więc co 20-30 tys powinienem to robić ale wolałbym sprawdzać aby nie przeciągać terminu regulacji.

                          Comment


                          • Oczywiście, że jest. Nazywa się to "Przebieg" i jest wyświetlane na desce rozdzielczej . A tak na serio, to nic takiego nie ma. Też jeżdżę na "podtlenku" i luzy reguluję co 20 lub 30 tys. Co 20 nic się nie dzieje, ale poprawić warto, a raz przy 30 na wydechowych 0,25 nie szło wcisnąć. Jak często wymieniasz olej? Możesz to "powiązać" z wymianą i np. co 2-ga wymiana oleju = sprawdzenie i regulacja rozrządu.

                            Comment


                            • Ja przy 25kkm jak regulowałem to juz było ciasno na wydechowych. Teraz trochę przyspieszę regulację.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez luzny41 Zobacz posta
                                Ja przy 25kkm jak regulowałem to juz było ciasno na wydechowych. Teraz trochę przyspieszę regulację.
                                Aż dziwne.....
                                Ja raczej co 30-40 tyś km będę regulował, szkoda mi czasu, lepiej coś innego zrobić, np usunąć rdzę z przedniego błotnika .

                                Comment

                                Working...
                                X