Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Osiągi silnika 1.8 i-vtec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • cynk dostałem od samego ASO, które jest na przeciw... że dzisiaj nie wyświetlali cen 95. Zadzwoniłem i sami od razu się przyznali. mam podjechac i druki do wypełnienia. tylko auto jeszcze w aso i pompują złe paliwo do zbiornika. oprócz napraw teraz jestem ciekaw co w przyszłości ( jak Lotos ma płacić ) to niech wymienią co się da.
    Aso narazie naprawia... jeszcze z nimi do konca nie ustalilem. miałem 1/4 i zalalem pod korek (32 litry w sumie).
    Lotos wie i sie nie wypiera (mam podjechac i papierologia)

    Nie offtopic:
    Jak na osiągi w przyszłości silnika wpłynie taka akcja z wodą ?
    Last edited by Marvin22b; 20-02-2017, 18:40.

    Comment


    • Zamieszczone przez Marvin22b Zobacz posta
      Jak na osiągi w przyszłości silnika wpłynie taka akcja z wodą ?
      Nic nie powinno się stać z silnikiem, rozwodniona benzyna doszła do wtryskiwaczy, mgiełka poszła do cylindra i silnik zgasł i tyle... teraz powinni ci zlać złe paliwo, przepłukać cały układ paliwowy, łącznie z bakiem, wymienić filtr paliwa złożyć do "kupy" i silnik powinien chodzić jak trzeba.. mgiełka paliwa z wodą które dostało się do cylindra odpruje zaraz po pierwszym zapłonie.. może nawet odkręcą ci świece i gorącym powietrzem przeczyszczą cylindry... ja bym tak zrobił..
      Moja łódka Civic..
      Mój "klekocik" Ceed..
      New... "Japończyk" e:Hev 2.0
      Coś na temat olejów..

      Comment


      • No w tym kierunku idą. Mają zrobić wszystko bez zbędnych oszczędności (chociaż czy ASO takie robi ? )

        Comment


        • Zamieszczone przez Marvin22b Zobacz posta
          (chociaż czy ASO takie robi ? )
          Tak, tylko nie informują o tym klienta, bo po co mu ciśnienie podnosić bez potrzeby
          Mój czarny 8gen

          Comment


          • octavia 1.0 litra bardziej dynamiczna od civika 1.8 ? https://www.youtube.com/watch?v=2MDOLFPvg0M

            Comment


            • Z tego co widzę mierzone jest przyspieszenie na 3 biegu? Trzeba było wbić niższy bieg i but . Niestety czy stety Hondzinka potrzebuje obrotów.
              0-100 Honda ma 8,5
              Skoda ma 10.

              Comment


              • Zamieszczone przez kristofer55 Zobacz posta
                0-100 Honda ma 8,5
                Która Honda tak ma? Bo na pewno nie Civic z R18

                Comment


                • Wersja wyposażenia "S" ma 8.7 do 100.
                  Reszta faktycznie powyżej 9
                  Last edited by kristofer55; 02-04-2017, 22:47.

                  Comment


                  • Wersja ''S'' istnieje tylko w katalogu i 8,7 to nie 8,5
                    Last edited by piter77; 02-04-2017, 22:49.

                    Comment


                    • Tylko że homologacyjna wersja S goła i lekka (bez klimy i na pierdzikółkach 15'') poza katalogiem nie istnieje... W realu w co bogatszych wersjach (Sport, Lifestyle, nie mówiąc o Executive z ciężkim panoramicznym dachem) na popularnych seryjnych 17'' jest bardziej rzędu 9,4 sek. Tak. To jest porownywalnie do nowoczesnych trzycylindrowych 1.0T, w Xgen doświadczyłem tego na wlasnej skórze:
                      Czy juz wiadomo kiedy dokładnie nowy model civica 10 gen pojawi się w Polsce ? Pytam w kontekście ,zakupu starszej 9 gen . Liczę ,ze ceny poprzedniej gen trochę zjadą :)


                      Co prawda nowy Civic cięższy niż Octavia i w 10s do setki się nie zamknie, ale rewanżuje się elastycznościa w codziennym obyciu. Turbobenzyna od Hondy jest za to pewną zagadką pod kątem trwałości, czego raczej nikt nie musi się obawiać w kwestii 1.8...
                      Last edited by Alix; 04-04-2017, 06:55.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Nie rozumiem zachwytów nad 1.4 tsi. Jeździłem takim przez 10 lat. Nie chodzi o to czy się psują. Mnie się nie zepsuł ani razu. 10 lat ale tylko 123 tys km. Chodzi o to że te silniki nie dają żadnych emocji. Fakt że ciągną od 1800 obrotów ale przy 4500 meczą się straszliwie. Za miesiąc odbieramtourera z 1.8. Jeździłem nim trochę i wrażenia są dużo ciekawsze. Nie chodzi o suche dane ale emocje z jazdy. Wkręcanie tego silnika uzależnia. Mnie wysokie obroty odpowiadają. Jeździłem też różnymi dieslami i stwierdziłem że to nie dla mnie.

                        Comment


                        • Problem jest taki, że nie zawsze człowieka interesują emocje. Krótka niedzielna przejażdżka jak najbardziej, ale kiedy robi się kilkaset km to ciągłe redukowanie do 3ki aby sprawnie wyprzedzić i wyjący na obrotach silnik stają się cokolwiek irytujące.
                          Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                          Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                          Comment


                          • To trochę dyskusja nad wyższością Świąt Bożego Narodzenia nad Świetami Wielkiej Nocy
                            Jedni wola lewą stronę obrotomierza z dostępnym momentem obrotowym z samego dołu, a inni prawą oraz maksymalną moc. Każda z tych technik jazdy jest inna i preferuje inne silniki. Ważne, by silnik dobrać do swoich preferencji.

                            Comment


                            • Dokładnie. Ja się wcale nie dziwię tym co wolą turbo. Sam mocną turbo benzyną np 1.5 182 konie hondy bym pojeździł. Problemem jest cena i dużo gorsza funkcjonalność nowego civica. W moim przypadku wybór jest w 100 % świadomy. Jeżdżę ok 1000 km miesięcznie. Codziennie 12 km do pracy w jedną stronę podmiejską drogą. Praktycznie żadnych korków. Fajna kręta droga. W sam raz dla hondy. Gdybym jeździł dużo w trasie to pewnie szukałbym dużego momentu obrotoweego. Turbo benzyna bo diesle nie dla mnie. Ten civic ix generacji jest poprostu skrojony pode mnie i co najważniejsze bardzo mi się podoba. Ot tak poprostu. Po 10 latach oglądania golfa na podjeździe mam dość. Jak to ktoś ładnie powiedział: "życie jest zbyt krótkie żeby jeździć golfem w dieslu"

                              Comment


                              • Civic 1.8 IX gen. to auto o dwóch obliczach, bo jeżdżąc ekonomicznie (bez włączonego trybu Eco, bo tego wynalazku nie używam) jest oszczędne a chcąc trochę poszaleć, podkręcić wyżej obroty jest stosunkowo dynamiczny i ma miły zadziorny dźwięk (mi nie przeszkadza, że przy tym jest głośny). Po silniku wolnossacym 1.8 trudno spodziewać się sportowych osiągów, tym bardziej, że civic nie jest lekki. Mi osobiście przed zakupem bardziej przypadł do gustu civic niż astra IV z silnikiem 1.4 turbo 150KM, którą początkowo chciałem kupić. 150 koni w astrze to kucyki w stosunku do 142 koni w hondzie.

                                Comment

                                Working...
                                X