Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szorowanie podczas wjazdu/wyjazdu z parkingu podziemnego w IXgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dzięki za pomoc

    Comment


    • #32
      § 70 Dopuszczalne nachylenie pochylni
      Dz.U.2015.0.1422 t.j. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

      Maksymalne nachylenie pochylni związanych z budynkiem nie może przekraczać wielkości określonych w poniższej tabeli:

      Usytuowanie pochylni
      Przeznaczenie pochylni na zewnątrz,bez przekrycia % nachylenia

      Dla samochodów w garażach wielostanowiskowych:
      a) jedno- i dwupoziomowych 15
      b) wielopoziomowych 15
      Dla samochodów w garażach indywidualnych 25



      wewnątrz budynku lub pod dachem % nachylenia

      Dla samochodów w garażach wielostanowiskowych:
      a) jedno- i dwupoziomowych 20
      b) wielopoziomowych 15
      Dla samochodów w garażach indywidualnych 25
      był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
      jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
      sigpic
      http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic

      Comment


      • #33
        Znam ten ból...ja zjeżdżam pod kątem .



        Comment


        • #34
          dlatego sporo 8 gen już ma poobrywane brewki pod zderzakiem, teraz czas na 9 gen.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #35
            Swojego czasu pytałem o nie w ASO Aries. Mówili, że jak chcę to mogą mi zamontować, ale ludzie albo pourywali albo sami je odkręcają, bo te ograniczniki są tak duże i pękają albo są urywane nonstop.

            Comment


            • #36
              czasem to nie wina nawet konstrukcji a samych użytkowników. Panuje w Polsce taka moda że się dziobem wjeżdża na chodnik. Parkowanie prostopadle do chodnika. "Standardem" jest że jak koła się nie oprą o krawężnik to inaczej nie potrafią . Obrywane są nagminnie te listwy ochronne. Chodnikiem przejść nie idzie z tyło jest 3m wolnego miejsca i brewki urwane, ja tego nie pojmuję ale ok. W USA nie ma możliwości wjazdu dziobem na chodnik, dawno to zauważono dlatego każde miejsce parkingowe ma betonowy murek wysokości 40cm, więc grozi to demolką zderzaka, a że tam jeszcze większe matoły niż u nas to łatwiej to opanować.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #37
                W mojej okolicy najczęściej urywają zderzaki. Wjeżdża na chodnik dość głupio bo ostro - szpilka przecież nie wyczuje gazu to.
                Geometria do roboty, pogięta felga, a czasami przecięta opona.
                Przy zjeżdżaniu z chodnika tak samo ostro zjeżdżają i w najlepszym razie gniotą te plastiki albo co jest częstsze, urywają zderzaki, bo auto potrafi nieźle dobić przy zjeżdzaniu.
                Ja unikam chodników/ krawężników jak ognia, ale jak trzeba to się zsuwam na półsprzegle i lekkim hamulcu.
                Last edited by roar; 27-03-2017, 14:41.

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez ZbyszekS Zobacz posta
                  § 70 Dopuszczalne nachylenie pochylni
                  Dz.U.2015.0.1422 t.j. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

                  Maksymalne nachylenie pochylni związanych z budynkiem nie może przekraczać wielkości określonych w poniższej tabeli:
                  Pochylenie podjazdu nie jest przyczyną tarcia. Architekci znają te tabele i obierają właściwe spadki. Problem z ocieraniem jest spowodowany brakiem wykonania łuku pionowego pomiędzy dwoma płaszczyznami: podłogi garażu i podjazdu. Bardzo częsty błąd architektów, którzy skąpią kasy na drogowców.

                  Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, ale można spróbować zrobić nadlewkę na łączeniu płaszczyzn... o ile nie masz tam korytka odwadniającego.

                  PS
                  Tutaj masz rysunek, jak to w praktyce wygląda https://www.lispus.pl/poz_1.php

                  Comment


                  • #39
                    Projektowanie i wykonanie łuków w profilu pionowym podjazdu nie jest uregulowane żadnymi przepisami ... niestety
                    A stosowanie kąta pochylenia mniejszego niż kąt natarcia czy zejścia samochodu załatwiłoby sprawę.
                    Last edited by ZbyszekS; 28-03-2017, 13:52.
                    był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
                    jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
                    sigpic
                    http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic

                    Comment


                    • #40
                      A weźcie panowie kątówkę w dłoń,pod autka i delikatnie zjechać deflektorki o 2-5 cm i problem z obcierką przy wyjazdach znika. Zostaje na tyle dużo deflektora,że wjazd na krawężnik nie urywa zderzaka,a tylko słychać szuranie osłonki,a i aerodynamika na oponach nie ucierpi

                      Comment

                      Working...
                      X