Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szorowanie podczas wjazdu/wyjazdu z parkingu podziemnego w IXgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Szorowanie podczas wjazdu/wyjazdu z parkingu podziemnego w IXgen

    Cześć,

    Proszę Was o radę w tej sprawie. Odebrałem wczoraj civic-a z salonu. Autko fajne, jeździ się nim bardzo przyjemnie, ale mam problem z wjazdem i wyjazdem z parkingu podziemnego. Wjazd/wyjazd jest pochylony, podczas wjazdu/wyjazdu autko trze/szoruje przodem o kostkę. Podejrzewam, że haczy o dwa elementy, zaznaczone na rysunku czerwonymi strzałeczkami, przód auta :
    CivicPrzód.png

    Doradźcie proszę co z tym zrobić.

    Pozdrawiam
    d

  • #2
    1. Zdemontować
    2. Zmienić parking
    3. Jeździć tak dalej

    Comment


    • #3
      1. Czy można to zdemontować? Czemu to służy?
      2. Nie mogę :/
      3. Czy nie urwę czegoś?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez dinuś Zobacz posta
        1. Czy można to zdemontować? Czemu to służy?
        2. Nie mogę :/
        3. Czy nie urwę czegoś?
        Jak chcesz to demontuj, są to deflektory poprawiające opływ powietrza wokół opony.
        Demontaż polega na odkręceniu dwóch śrub i odpięciu jednej spinki na stronę.

        Comment


        • #5
          Też tak mam, jeżdżę tak od ponad rokum ale nie są nawet naruszone i trzymają się tak jak się trzymały. Są giętkie, więc bym to olał. Znam kilka osób co mają to trochę uszkodzone ( krawężniki - tutaj musisz uważać ) to podobno od tak im wymieniają w ASO o ile im się na to zwróci uwagę. Większym problemem są chlapacze, bo raz w górach na nich zawisłem i niestety z tyłu mi się jeden uszkodził i to nadkole wyskoczyło, a potem to zrobili w ASO.

          Większym problemem są spowalniacze na drodze. Tutaj uważaj, bo u mnie więcej niż 12 km/h powoduje haratanie i niestety zderzak od spodu jest trochę zrysowany.
          Last edited by Onkel; 21-01-2017, 22:00.

          Comment


          • #6
            To nie dobrze. U mnie na osiedlowej drodze, też są 4 spowalniacze, ale jakoś po nich przejeżdżam bez tarcia/szorowania. Muszę to jeszcze dokładnie zbadać czy czasem zderzak się nie rysuje :/

            Comment


            • #7
              Zajrzałem dzisiaj w dzień pod samochód i trę przy wjeździe/wyjeździe tym z lewej strony. Jest poharatany tak do 3/4 długości.

              Comment


              • #8
                Jak masz możliwość, to próbuj wjeżdżać na podjazd lekko na skos, tak żeby najpierw jedno koło a potem drugie.. nie prostopadle.. bo tak najgorzej.. chyba, że nie masz innej możliwości.. to lipa..
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • #9
                  Nasz Civic wcale nie jest aż tak nisko osadzony i dzioba też najdłuższego nie ma, ale i mi się zdarzyło przyszorować deflektory przy zjeżdżaniu.
                  W Twoim przypadku dowiedziałbym się o inne auta korzystające z tego parkingu i jeśli jest szerszy kłopot to zgłosił temat do zarządcy, by to poprawili, np. jakiś próg zmieniający kąt wszczepiony w beton.
                  Last edited by roar; 23-01-2017, 14:59.

                  Comment


                  • #10
                    Problem chyba jest większy. Poprosiłem żonę, żeby pomogła zbadać mi problem. Usiadła za kółkiem i zjeżdżała do garażu. Po tych eksperymentach wiem, że bez tych deflektorów jechałbym zderzakiem po betonie. :/ chlip chlip

                    Spróbujmy podejść do problemu od innej strony.

                    Czy jest jakaś szansa na podniesienie zawieszenia?? O jakieś 2-3 cm??

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez dinuś Zobacz posta
                      Czy jest jakaś szansa na podniesienie zawieszenia?? O jakieś 2-3 cm??
                      Bardzo trudna sprawa. Poza założeniem większych kół, które upośledzą z kolei inne rzeczy to nie za bardzo możesz cokolwiek w tej kwestii zrobić.

                      Ale to jest Wasz garaż? To jest naprawdę dziwne, bo auto nie ma ani jakichś wyjątkowo wielkich zwisów ani małego prześwitu... Czym poprzednie jeździliście? Jak miałem tak u ojca to przełożyliśmy kostkę wyżej... aczkolwiek ja na gwincie miałem prześwitu mniej niż połowę tego co Ty w seryjnym "cywilu" Swoją drogą deflektory miałem zdemontowane, bo po obniżeniu seryjnego zawieszenia haczyły mi za często...
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • #12
                        To jest garaż pod blokiem. Prawdopodobnie jest problem ze źle wyprofilowanym zjazdem.

                        Wcześniej jeździliśmy Fabią II i tam problemu nie było. Sąsiedzi mają różne auta: megankę, focusa 2, audi a4 i nie trą. Jest też jakiś civic viii ale nie mogę złapać osoby od tego auta.

                        Comment


                        • #13
                          Zrób fotkę tego zjazdu... Jestem ciekaw co za baran zaakceptował projekt zjazdu że zwykły hatchback ma problem.
                          Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                          Comment


                          • #14
                            Jest ciemno i fotka tego nie pokaże. W krytycznym miejscu jest około 1cm pomiędzy zderzakiem a kostką

                            Comment


                            • #15
                              Bardzo wolno jedź. Tak by buda się nie dobiła od przeciążenia.
                              Tak samo jest ze zjezdzaniem z krawężnika, gdy przednie dwa koła wyżej, a dwa tylne niżej. Normalny zjazd tyłem spowoduje dobicie aż serce krwawi Gdy wolniutko to jest ok.

                              Comment

                              Working...
                              X