Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szorowanie podczas wjazdu/wyjazdu z parkingu podziemnego w IXgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wolną jazdę już przećwiczyłem, auto ledwo się toczy i jest to samo.

    Comment


    • #17
      O podnoszeniu zawieszenia raczej zapomnij. Duży nakład pracy, żeby zrobić to porządnie a efekty będą negatywne (poza tym, ze nie będzie Ci trzeć). Ja już prędzej bym kombinował żeby coś tam zamontować bardziej odpornego na ścieranie żebyś się przejmować nie musiał.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez dinuś Zobacz posta
        Wolną jazdę już przećwiczyłem, auto ledwo się toczy i jest to samo.
        Ale jak Ci zahacza dziobem to właśnie odwrotnie! Gazu w kluczowym momencie żeby podnieść dziób do góry! Wiem coś o tym:



        P.S.
        Tylko nie wyjedź z tego garażu drugą stroną

        P.S.2
        A wjeżdżasz przodem czy tyłem?
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • #19
          Wjeżdżam przodem, przy wyjeździe nie ma takiego problemu. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie wjazdu tyłem przy takim pochyleniu zjazdu.

          Z dodaniem gazu nie próbowałem. Jutro spróbuję

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez dinuś Zobacz posta
            Z drugiej strony nie wyobrażam sobie wjazdu tyłem przy takim pochyleniu zjazdu.
            To nawet nie próbuj, tym bardziej zahaczysz przodem w tą stronę. To też wiem z doświadczenia, bo obydwoma moimi Hondami mogę do garażu wjechać tylko przodem, tyłem obie wiszą na przednim zderzaku
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • #21
              Boje się porysować zderzak, albo co gorsza to urwać go :/

              Comment


              • #22
                A próbowałeś zjeżdżać jakoś na skos ? przy skręconych kołach ? żeby najpierw jedno koło zjechało a potem zaraz drugie ? masz tam miejsce na taki manewr ?
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • #23
                  Nie mam możliwości takiego manewru ponieważ wjazd jest na szerokość auta

                  Comment


                  • #24
                    U mojego ojca, zjazd do garażu w oryginalne był wystarczający dla dużego fiata, malucha. Domek to klocek w szeregowcu podpiwniczony. Ojciec już dawno złagodził zjazd wydłużając go, daje radę VIIIką (4d) lekko przyciera deflektor, Yaris przy wyjeździjże trze, no i moja IX (deflektora brak), trze zderzakiem. Sąsiad nie złagodził, zostawił jak to budowniczy Polski Ludowej postwili i dziś Astrą 4 nie wjedzie. Podkłada przed wjazdem takie dwa ok 1.5m płaskowniki na koła i wtedy spokojnie wjeżdża. Chyba nie przeskoczysz tematu. Trochę dziwne, a w parkingach piętrowych marketów nie masz problemów?

                    Comment


                    • #25
                      Też tak mam u siebie. Tylko ja mam trochę więcej miejsca i biorę zjazd pod skosem. A i tak delikatnie mi haczy.
                      U mnie powodem jest kilka kostek, które się zapadły na samym wjeździe. Tylko chyba oprócz mnie nikomu to nie przeszkadza
                      Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!
                      Była: Honda CIVIC IX 1.8 2013, Jest: Mazda CX-5 2.0 2017

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez markow71 Zobacz posta
                        U mojego ojca, zjazd do garażu w oryginalne był wystarczający dla dużego fiata, malucha. Domek to klocek w szeregowcu podpiwniczony. Ojciec już dawno złagodził zjazd wydłużając go, daje radę VIIIką (4d) lekko przyciera deflektor, Yaris przy wyjeździjże trze, no i moja IX (deflektora brak), trze zderzakiem. Sąsiad nie złagodził, zostawił jak to budowniczy Polski Ludowej postwili i dziś Astrą 4 nie wjedzie. Podkłada przed wjazdem takie dwa ok 1.5m płaskowniki na koła i wtedy spokojnie wjeżdża. Chyba nie przeskoczysz tematu. Trochę dziwne, a w parkingach piętrowych marketów nie masz problemów?
                        Jeszcze nie odwiedziłem takiego parkingu piętrowego w markecie nowym autem

                        Comment


                        • #27
                          Czyli stawiałbym na błąd konstrukcyjny garażu. Bo to raczej nie powinno mieć miejsca. Ciekawe, czy ktoś 407 tam parkuje?
                          www.4kolkaszczescia.pl

                          Comment


                          • #28
                            No, to nie jest normalne. Ja u siebie bez problemu wjeżdżam, tak samo w centrach handlowych a prześwit mam według danych 22 mm mniejszy niż standardowo w Civicu. Więc ten zjazd musi być źle zaprojektowany (spotkałem się z takim, jako pasażer w innym aucie - gdybym swoim jechał, to bym pewnie splitter uszkodził)

                            Comment


                            • #29
                              Byłem dzisiaj w ASO, żeby dokładnie obejrzeć auto pod spodem. Po oględzinach z Panem z serwisu widać, że autko trze tylko lewym deflektorem. Prawy jest nie ruszony, zderzak nietknięty.
                              W międzyczasie napisałem do zarządcy budynku o problemie. Miałem również przyjemność porozmawiać z nimi na ten temat i będą próbowali coś wymyślić, ale czy coś wymyślą to trudno powiedzieć. Zazwyczaj ciężko jest cokolwiek z nimi załatwić. Muszę znaleźć jakieś mocne argumenty żeby ich mocno zmobilizować do działania.

                              Comment


                              • #30
                                Spytaj o pozwolenia o budowę, wyciągnij nazwiska osób odpowiedzialnych za zatwierdzenie projektu... jak będą problemy to powiedz że idziesz do mediów, kupiłeś za kupę szmalu garaż z którego nie możesz korzystać. Szybko uda się sprawę załatwić, żaden deweloper nie chciałby być później wskazywany palcem za takie niedoróbki. U mnie na osiedlu taką akcję zrobiło kilku mieszkańców i raz dwa sprawę udało się załatwić.
                                Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                                Comment

                                Working...
                                X