Dzięki za pomoc
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Szorowanie podczas wjazdu/wyjazdu z parkingu podziemnego w IXgen
Collapse
X
-
§ 70 Dopuszczalne nachylenie pochylni
Dz.U.2015.0.1422 t.j. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
Maksymalne nachylenie pochylni związanych z budynkiem nie może przekraczać wielkości określonych w poniższej tabeli:
Usytuowanie pochylni
Przeznaczenie pochylni na zewnątrz,bez przekrycia % nachylenia
Dla samochodów w garażach wielostanowiskowych:
a) jedno- i dwupoziomowych 15
b) wielopoziomowych 15
Dla samochodów w garażach indywidualnych 25
wewnątrz budynku lub pod dachem % nachylenia
Dla samochodów w garażach wielostanowiskowych:
a) jedno- i dwupoziomowych 20
b) wielopoziomowych 15
Dla samochodów w garażach indywidualnych 25był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
sigpic
http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic
Comment
-
czasem to nie wina nawet konstrukcji a samych użytkowników. Panuje w Polsce taka moda że się dziobem wjeżdża na chodnik. Parkowanie prostopadle do chodnika. "Standardem" jest że jak koła się nie oprą o krawężnik to inaczej nie potrafią. Obrywane są nagminnie te listwy ochronne. Chodnikiem przejść nie idzie z tyło jest 3m wolnego miejsca i brewki urwane, ja tego nie pojmuję ale ok. W USA nie ma możliwości wjazdu dziobem na chodnik, dawno to zauważono dlatego każde miejsce parkingowe ma betonowy murek wysokości 40cm, więc grozi to demolką zderzaka, a że tam jeszcze większe matoły niż u nas to łatwiej to opanować.
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
W mojej okolicy najczęściej urywają zderzaki. Wjeżdża na chodnik dość głupio bo ostro - szpilka przecież nie wyczuje gazu to.
Geometria do roboty, pogięta felga, a czasami przecięta opona.
Przy zjeżdżaniu z chodnika tak samo ostro zjeżdżają i w najlepszym razie gniotą te plastiki albo co jest częstsze, urywają zderzaki, bo auto potrafi nieźle dobić przy zjeżdzaniu.
Ja unikam chodników/ krawężników jak ognia, ale jak trzeba to się zsuwam na półsprzegle i lekkim hamulcu.Last edited by roar; 27-03-2017, 14:41.
Comment
-
Zamieszczone przez ZbyszekS Zobacz posta§ 70 Dopuszczalne nachylenie pochylni
Dz.U.2015.0.1422 t.j. - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
Maksymalne nachylenie pochylni związanych z budynkiem nie może przekraczać wielkości określonych w poniższej tabeli:
Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, ale można spróbować zrobić nadlewkę na łączeniu płaszczyzn... o ile nie masz tam korytka odwadniającego.
PS
Tutaj masz rysunek, jak to w praktyce wygląda https://www.lispus.pl/poz_1.php
Comment
-
Projektowanie i wykonanie łuków w profilu pionowym podjazdu nie jest uregulowane żadnymi przepisami ... niestety
A stosowanie kąta pochylenia mniejszego niż kąt natarcia czy zejścia samochodu załatwiłoby sprawę.Last edited by ZbyszekS; 28-03-2017, 13:52.był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
sigpic
http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic
Comment
-
A weźcie panowie kątówkę w dłoń,pod autka i delikatnie zjechać deflektorki o 2-5 cm i problem z obcierką przy wyjazdach znika. Zostaje na tyle dużo deflektora,że wjazd na krawężnik nie urywa zderzaka,a tylko słychać szuranie osłonki,a i aerodynamika na oponach nie ucierpi
Comment
Comment