Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak się zabrać za wymianę żarówek od świateł mijania?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jasne rozumiem. Tylko dwie kwestie. Ta żarówka i tak nie spełnia warunków homologacji, więc ja nie widzę powodu dla, którego warto dać 4 stówki. Kupując sporo tańszego chińczyka można sprawdzić, czy taki LED spełni Twoje oczekiwania, nie drenując przy tym kieszeni. Właśnie testuję H7 w Hondzie, a wczoraj zamontowałem H4 w padaczce.

    Żarówki nie mieściły się pod dekielkiem, niewiele brakowało, ale jednak. Musiałem wyciąć otwór i coś wykombinować.

    LED_H4_1.jpg

    Robota na szybko, ale w Pandzie na wyglądzie mi nie zależy. Jest szczelnie i żarówka wchodzi bez problemu.

    LED_H4_2.jpg
    Pozdrawiam Czarodziej
    Mój Szogun

    Comment


    • Zamieszczone przez piter77 Zobacz posta
      Natomiast w prawej lampie u mnie jest gorzej ,z uwagi na nie centryczne ustawienie soczewki (wygląda tak jak by była ustawiona bardziej w prawo,a co się z tym wiąże tył żarówki jest przy lewej krawędzi otworu)
      Wychodzi na to, że u mnie jest tak samo prawy mijania civic.jpgprawy mijania civic.jpg

      Także z philipsa raczej nic nie będzie...

      Zamieszczone przez piter77 Zobacz posta
      Chodzi o sprawdzony,markowy,wysokiej jakości produkt. Na dzień dzisiejszy kryteria te spełnia tylko LED Philips H7 X-treme Ultinon +200% 6500K
      Dokładnie, chodzi przede wszystkim o to, by taka konwersja pozwoliła na uzyskanie większego komfortu jazdy nocą, lepszej widoczności, jednocześnie nie nie była uciążliwa dla innych, tzn byśmy nie świecili wszędzie, tylko nie tam gdzie trzeba Wygląd, to efekt uboczny
      Rozważania padły na philipsa, bo po przewertowaniu wielu testów wydaje się, ze spełniają wszystkie stawiane takim ledom kryteria, poza homologacją oczywiście.

      Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
      Właśnie testuję H7 w Hondzie, a wczoraj zamontowałem H4 w padaczce.

      Jesli możesz, podziel się wrażeniami. Ciekaw jestem jak to sprawdzi się w jednym i drugim przypadku.

      MOD: Nie piszemy postów sam pod sobą, istnieje cos takiego jak 'Edycja'.
      Last edited by Lukas; 14-12-2017, 13:55. Powód: Połączenie postów.

      Comment


      • Zamieszczone przez JAR Zobacz posta
        Także z philipsa raczej nic nie będzie...
        A jednak będzie,a nawet już mam je zamontowane
        Zbudowałem dokładniejszą makietę tych Led;ów i po burzliwych testach podjąłem decyzję że zaryzykuję i je kupię
        Dzisiaj odebrałem przesyłkę i od razu Honda na warsztat,muszę napisać że łatwy temat ,to to nie jest ,ale ja jestem cierpliwy i po trzech godzinach gimnastyki (2,5 godz. na prawą lampę,i 0,5 godz. na lewą)udało się zamontować. Świeci to zaje..ście, no nie spodziewałem się ,że będzie taki efekt, jest dzień w nocy ,i to na mokrym asfalcie

        Comment


        • Piter, gdzie kupowałeś Philipsy? Czy do IX przed liftem będą pasowały? Seryjne światła są dramatyczne.

          Comment


          • Kolego piter - wielka prośba ode mnie (może też od innych) o w miarę dokładne fotki i opis zmian, jakie musiałeś wykonać w plastikowych osłonach żeby zamontować te Philipsy.
            Byłbym z mojego Civica super zadowolony, gdyby nie te nieszczęsne światła (w innych autach zawsze miałem ksenony, tutaj mam wrażenie że nie świecą w ogóle, mimo że mam dobre żarówki).
            Też chciałbym mieć jasność na drodze...
            Last edited by bonito; 23-12-2017, 10:25.

            Comment


            • Opiszę co i jak,ale po świętach.

              Comment


              • Czekam i ja , już myślałem o zamianie po programie w tv .

                Comment


                • Ja też z chęcią się dowiem, a tak w ogóle czy ciężko jest ściągnąć zderzak żeby na spokojnie pogmyrac przy lampach
                  Podnośnik jest potrzebny ?
                  Chyba że jest inny sposób na wyciągnięcie klosza?

                  Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • Zamieszczone przez piter77 Zobacz posta
                    Opiszę co i jak,ale po świętach.
                    Czekamy z niecierpliwością!

                    Comment


                    • Nie ma na co czekać,tylko montować philips x-treme ultinon led h7
                      Pojeździłem trochę w święta i tak; różnicy w zasięgu na wprost nie ma, bo być nie może przesłona w soczewce swoje robi. Ale na boki ,szczególnie na prawą stronę wydaje się że świeci lepiej.Napisałem wydaje się bo geometria lampy się przecież nie zmieniła ,ale temperatura barwowa 6500K+więcej lumenów sprawia ,że jest odczuwalnie dużo więcej światła. Linia odcięcia światło/cień jest duuuużo wyraźniejsza,linie/pasy na jezdni wyglądają jak by miały własne zasilanie świeże to aż oślepiają. Nie miałem okazji jechać w deszcz,ale jechałem po deszczu i obawiałem się że mokry asfalt będzie (jak to było przy halogenach ala xenon) rozpraszał światło co powoduje słaby efekt, ale nie tu , jestem mile zaskoczony jak te LEDy świecą. Teraz trzeba tylko pilnować korektora świateł przy obciążeniu auta,ale wyraźnie widać linie odcięcia co pozwala w łatwy sposób ocenić ile obniżyć strumień światła aby nie oślepiał kierowców jadących z naprzeciwka . Widać dokładnie jak się np. wyjedzie na szczyt wzniesienia to spokojnie walą na kilometr .
                      Teraz parę słów na temat montażu: jest cholernie ciężko manipulować przy naszych lampach (mowa o polifcie), bez intuicji chirurgicznej i narzędzi chirurgicznych nie ma co podchodzić Po pierwsze to trzeba ustawić ,,palnik'' LED w pionie w stosunku do soczewki (w naszej lampie mocowanie żarówki jest przestawione o 40* od pionu) Ale jest problem,bo po ustawieniu na skali LEDa 40* i po włożeniu LEDa na miejsce,okazuje się że wychodzący przewód zasilający z LEDa trafia na wygięcie sprężynki trzymającej żarówkę co uniemożliwia dokręcenie radiatora do końca. Na trzonku leda jest znak i na tarczy jest podziałka w stopniach od -90* do +90*,trzeba natrasować po przeciwnej stronie trzonka znak (przesunąć o 180* znak fabryczny) i wtedy tarczę ustawić na +40* do nowo natrasowanego znaku (w obu LED'ach tak samo) Wkładamy LEDa w lampę,przekładamy przewód przez środek sprężynki i zapinamy ją,przewód zasilający ma wychodzić z prawej strony (patrząc od tyłu lampy). Sprężynka już nie przeszkadza
                      CDN... za chwilę
                      Następnie podłączamy zasilanie drivera do kostki (trzeba ustalić np. miernikiem,kontrolką itp.polaryzację w kostce + i-,wszystkie przewody w reflektorze są szare)
                      Upychamy driver i kostkę po soczewką tak,aby wystawały złącza do LEDa i wentylatorka, spinamy zasilanie LEDa z wyjściem drivera ,upychamy kabelki z boku i wkręcamy radiator.W prawej lampie u mnie jest na styk z zamkiem dekielka,ciężko jest załapać gwint,trzeba delikatnie żeby go nie uszkodzić i kręcimy kilka minut (nie ma bardzo jak tego w palce złapać ) Po dokręceniu do końca radiator chowa się pod ,,zamek'' dekielka i jest git. Spinamy zasilanie wentylatorka z driverem i tu przydają się narzędzia chirurgiczne bo nie włożymy tam dwóch rąk Złącze jest malutkie i piny są delikatne trzeba obchodzić się jak neurochirurg z mózgiem . Układamy kabelek od wentylatorka na bok ,aby nie kolidował z łopatkami wentylatora. Kabelki są bardzo sztywne,w obecnych temperaturach musiałem ich cały czas podgrzewać dmuchawką żeby ich ułożyć . Jedyne co, to trzeba zeszlifować w prawej lampie wzmocnienie zamka w dekielku które będzie wypadać blisko radiatora,jak tego nie zrobimy ,to radiator przy regulacji świateł będzie się blokował o zamek i nie zamkniemy dekla.
                      Tak wygląda dekielek po przeróbce








                      W lewej lampie montaż wygląda identycznie,z tym że nie musimy przerabiać dekielka. Tak wygląda zamontowane w lampie prawej









                      I w lewej





                      Tak świeci pozycja+mijania


                      Tak świeci drogowe(Osram Night Breaker Laser)+mijania+pozycja


                      Fotki jak to świeci na drodze.







                      I z wnętrza auta







                      Byłem u brata porównać z CRV 2015 xenon fabryczny , jeszcze mi sporo brakuje , xenon ma ok.3200lm ,moje LEDy 1740lm . Padła mi bateria i fotek nie zrobiłem,może to i dobrze, bo jakość moich zdjęć pozostawia wiele do życzenia
                      Last edited by piter77; 27-12-2017, 20:16.

                      Comment


                      • Robiłeś zdjęcia nocą jak świecą ledy?
                        Moja Hondzia http://www.civicforum.pl/showthread....-Blue-Metallic

                        Comment


                        • Dzięki wielkie, te twoje żarówki to Philipsy?

                          Comment


                          • A jak z regulacją. Działa bez problemu ? Swoją drogą moje rączki się nie zmieszczą czyli zostaje wyjęcie lamp, ale widzę że warto działać .
                            Last edited by erzet321; 28-12-2017, 05:51.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez erzet321 Zobacz posta
                              Swoją drogą moje rączki się nie zmieszczą czyli zostaje wyjęcie lamp.
                              Nie koniecznie. Do prawej lampy jest dobry dostęp, a grzebiąc przy lewej ja zdemontowałem mocowanie akumulatora i już mogłem spokojnie dojść do żarówek. W razie czego można jeszcze trochę sam akumulator odchylić. Rewelacji nie było, łapy trochę poobdzierane, ale dało radę.
                              Pozdrawiam Czarodziej
                              Mój Szogun

                              Comment


                              • Zamieszczone przez erzet321 Zobacz posta
                                A jak z regulacją. Działa bez problemu ?
                                Działa bez problemu, jest na styk

                                Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz posta
                                Nie koniecznie. Do prawej lampy jest dobry dostęp, a grzebiąc przy lewej ja zdemontowałem mocowanie akumulatora i już mogłem spokojnie dojść do żarówek. W razie czego można jeszcze trochę sam akumulator odchylić.
                                Troszkę się mijasz z prawdą,ale to wynika z tego ,że masz inne auto,a dokładnie reflektory. Dostęp do drogowych (długich) jest dokładnie taki jak piszesz. My tu piszemy o dostępie do świateł mijania którego Ty,w ogóle nie masz z uwagi na fabryczny LED w FK2R
                                Last edited by piter77; 28-12-2017, 16:23.

                                Comment

                                Working...
                                X