Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15b2 z głowicą z d16z6. Auto szarpie i gaśnie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D15b2 z głowicą z d16z6. Auto szarpie i gaśnie

    Witam. Mam mały kłopot z moją Hondą ostatnio, kiedy jadę już dłużej i auto jest dobrze nagrzane zaczyna strasznie szarpać, obrotomierz lata od 0 do 7 tyś i nie idzie nią jechać. Strzela z wydechu A przy naciśnięciu sprzęgła gaśnie i ciężko ją odpalić. Jeśli ktoś wie gdzie leży problem bądź podpowie gdzie mam zacząć to będę mega mega wdzięczny. Stawiam nawet 4pak jeśli ktoś dobrze zdiagnozuje ????

  • #2
    No to leć po ten czteropak,bo masz uwalony aparat.
    Konkretniej to czujnik położenia wału,cewkę albo moduł zaplponowy.Najczęściej pada cewka,jednak skłaniał bym się w kierunku modułu,bo on z kolei najczęściej powoduje takie zachowanie obrotomierza.Cewka też moze spowodować takie wskazania ,ale tylko w przypadku przebicia z uzwojenia wtornego na pierwotne,a to już ewenement jesli o te cewki chodzi..Jak byś nie kombinował to lepiej jest kupować aparat uzywkę niz poszczególne graty do wewnatrz bo wychodzi taniej i są trwalsze od naprawianych na zamiennikach.
    Do tego zachęcam żebyś dane auta umieścił w profilu,to pomaga.
    Masz gaz,albo kręciłeś silnikiem na odłączonych świecach?

    Comment


    • #3
      Nie mam gazu, krecilem bo sprawdzałem kompresję. Właśnie dziś dostałem książkę że schematami i zobaczyłem że moduł zapłonowy jest właśnie podłączony do obrotomierza. Postaram się dorwać jakoś ale chce zrobić kompletny remont więc zobaczę ile kosztuje A ile poszczególne części. Wielkie dzięki za odpowiedź jeśli to będzie to, to wyślesz adres wyśle piwko

      Edit: A gdzie w aparacie jest czujnik położenia wału?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez Resset Zobacz posta
        zobaczyłem że moduł zapłonowy jest właśnie podłączony do obrotomierza.
        Tak,niebieskim przewodem.


        Zamieszczone przez Resset Zobacz posta
        krecilem bo sprawdzałem kompresję
        Przebiłeś cewkę.
        W b,d,h,f itd serii nie kręci się bez uziemienia przewodów,wypięcia kostki z aparatu,odkręcenia zacisku cewki,wypięcia kostki z ECU lub innego sposobu zapobiegajacemu generowaniu za wysokiego napięcia.
        Jeśli masz zbyt zużyte swiece to usadzisz też następną cewkę.

        Comment


        • #5
          Dzięki za odpowiedź postaram się w tym tygodniu ogarnąć aparat i dam znać jak poszło. Jeśli zniknie problem to masz obiecanego browarka

          Comment


          • #6
            Problem z aparatem.

            Witam, mam problem z aparatem. Mianowicie dostałem już odpowiedź tu na forum odnośnie szarpania silnika i padło na aparat. Wiec zacząłem szukać używki a tu niespodzianka oznaczenie mojego aparatu to TD-42U który posiada 2 kostki. A mój jest podłączony na 1, 9 pianową. Nie dawno kupiłem to auto i poprzednik wprowadził szereg modyfikacji i nie wszystkie są mi znane. Znalazłem taki aparat z 1 kostką jak mój ale jest od b18c4 czy to możliwe żeby chodził z głowicą d16z6?

            56533766_386980452148445_7746440488655257600_n.jpg57032115_340595803253355_7654305881013616640_n.jpg57015548_2057139487674141_3102563604445003776_n.jpg

            Comment


            • #7
              to jest kontynuacja tematu (problemu) przeniosłem. //jest kategoryczny zakaz pisania w tytule słów "pomocy" i "problem", sabotujesz nam wyszukiwarkę tematów. Tytuł na oddawać istotę problemu, tak jak tytuł tego Wątka//
              Last edited by rambo7; 11-04-2019, 10:42. Powód: Regulamin pkt 5.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #9
                Ok, dziękuję i przepraszam za wprowadzanie w bład

                Czyli potrzebuje tylko aparat oraz kostki do niego i mogę bez problemu przelutowac ze swojej 9 pinowej nawet na 2 dobrze rozumiem?
                Last edited by rambo7; 11-04-2019, 13:31.

                Comment


                • #10
                  Proponuję zajrzeć do jego wnętrza,bo to jest najpewniejszy sposób na sprawdzenie z czym masz do czynienia.
                  Ten aparat będzie raczej zgodny i wystarczy przelutowanie przewodów.
                  Co to za buda jest?

                  Comment


                  • #11
                    Ej6 amerykańską wersją z instalacją pod silnik d16y7, ten aparat na zdjęciach jest wyjety z mojego samochodu. Poprzedni właściciel włożył d15b2 i głowice D 16z6 i tu jest właśnie problem bo z tego co szukałem z6 ma 2 kostki A u mnie została ta z y7
                    Last edited by Resset; 11-04-2019, 15:09.

                    Comment


                    • #12
                      Otwórz go bo już nie pamiętam co jest w y7.

                      Comment


                      • #13
                        20190407_141355.jpg

                        20190407_141526.jpg

                        20190407_151137.jpg

                        Mam go całego rozegranego mogę więcej fotek dać
                        I przy okazji chciałem zapytać co ma być podłączone w tej zielonej kostce przy vtec na 1 foto
                        Last edited by Resset; 11-04-2019, 16:13.

                        Comment


                        • #14
                          Nie zrozumiałeś,otwórz oba i porownaj,jeśli jest tak samo zbudowany to będzie działał bez względu na symbole podzespołów.
                          Ta parciana izolacja to przeróbka,odwiń i sporawdź co tam jest.
                          Czujnik o który pytasz to czujnik cisnienia oleju w magistrali VTEC.Po załączeniu zaworu olej jest podawany z ukladu smarowania w kanał klawiatury i nastepuje sprzężenie z trzecia krzywka,ten czujnik potwierdza że zawór dziala jak należy i że powiększony skok dźwigienek jest realizowany.
                          0.16 to moment kiedy zawór działa.W 5 gen ten czujnik występował zawsze,potem już niekoniecznie.Jeśli nie masz wtyczki do niego to albo nie masz p28,albo jest on zmodzony i potrzeba tego sygnały jest wycieta z "programu",ew. przewód jest na stałe zwarty do masy,bo błąd jest wykrywany kiedy obwód jest otwarty po podaniu ciśnienia,natomiast kiedy jest zamkniety wcześniej to komp. tego nie uwzględnia..

                          Comment


                          • #15

                            Comment

                            Working...
                            X