Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15b2 z głowicą z d16z6. Auto szarpie i gaśnie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Witam, mam na sprzedaż Hondę civic VI coupe. Bylo d16z6 ,teraz d15b2 glowica z6 po portingu z vtec ,walek comp cams stage 2,przepustnica h22a plus wtryski z 2.2 ,kolektor 421,kolko regulowane ,procedura startu,nowe gumki zaworowe i pierscienie ,odcięcie 7900, sprzęgło exedy, nowa chłodnica wody i klimatyzacji, nowy rozrząd, jeździ na oleju 5W-30

    Taki opis dostałem

    Comment


    • #32
      20190423_143150.jpg

      Jeśli zatkam palcem zielony na ciepłym silniku to nic się nie dzieje, a jeśli zatkam czerwony auto gaśnie. I pytanie mam co do 2 zdjęcia co to jest to zaznaczone strzałką

      20190423_143225.jpg

      Comment


      • #33
        To jest zaślepiony króciec przewódu do EVAP
        No nie,tak się bawić nie będziemy
        CO TO JEST !!!
        prze.jpg
        Przepustnicę na CKPL wyrwiesz za 30 zł. Kup sobie oryginalną ,bez przestawianego TPS.Zanim podepniesz to podłącz i sprawdź napięcie zeby być pewnym że nikt nie pokręcił zderzakiem od przepustnicy.Potem dopiero mzałóż.
        Nie żałuj tego drutu co masz włożony i pozbądź się tego.
        Wyczyć regulator wolnych obrotow profilaktycznie,potem jak silnik będzie chodził to go odłącz na próbę (możesz to zrobić też teraz) żeby się przekonać czy stroi czy reguluje.
        To są puzle ktore łatwo się układa,ale muszą poza kształtem mieć chociaż trochę podobny malunek.

        Comment


        • #34
          Z tym co zaznaczyłes, już kupiłem. Czyli po prostu najłatwiej będzie mi kupić inną przepustnice tak? I o jakim drucie mowa? To co zaznaczyłes to jest z tego co mi wiadomo map sensor, jutro postaram się może jeszcze jakaś fotkę dorzucić to jeśli możesz wytłumacz mi mniej więcej co mam zrobić. Jak się z tym wszystkim uporam to naprawdę masz 4pak i wyśle jeszcze dobrą flaszkę
          Last edited by Resset; 23-04-2019, 23:37.

          Comment


          • #35
            Zamieszczone przez Resset Zobacz posta
            o jakim drucie mowa?
            Drut -czyt. druciarstwo
            Tak to MAP sensor. Sam czujnik kosztuje 30zł,natomiast w komplecie z przepustnicą tyle samo ,szkoda że nie poszukałeś.

            Comment


            • #36
              Ja przepustnicy nie zmieniłem. To co jest na zdjęciu zrobił mój poprzednik. Ja w sumie jedyne co póki co zrobiłem to zmieniłem tarcze klocki szczęki płyny eksploatacyjne oraz aparat

              Comment


              • #37
                Map może byc tak założony min dla tego ze moze to byc przepustnica 60mm a w niektorych map nie byl na przepustnicy a np na scianie grodziowej

                Comment


                • #38
                  To jest przepustnica d seria z 4 generacji.Jeśli ktoś takie patenty tam robił to nie wiadomo co zrobił jeszcze.
                  Z technicznego punktu widzenia nie wiem czy ma to znaczenie bo nigdy się temu nie przygladałem,jednak wpływ na nieprawidłową pracę może byc całkiem realny i nie chodzi o sam czujnik jedynie.
                  Tutaj masz mój kolektor po rozwiercie na 60mm ,zwróć uwagę na zaznaczony kanalij ktory trzeba było docinać.
                  kol.jpg
                  Rozwiert akurat nie ma nic do tego ,ale tylko taką fotę akurat mam.To jest górna część kolektora i miejsce ktorym powietrze migruje do kanału map w przepustnicy.Jak sie dobrze poprzyglądasz to zobaczysz odgniecione miejsce w którym kanały się spotykają
                  Biorąc teraz wynalazek który masz założony i który ma pewnie kanał z drugiej strony,a do tego uszczelkę niekoniecznie prawidlową (bo jest kilka rodzai) to efektem może byc zły pomiar cisnienia lub opóźniony pomiar ciśnienia.Efekt taki ze dodajac gazu auto jedzie przez chwilę bez paliwa.

                  Comment


                  • #39
                    Fakt nie wiadomo co tam jest zrobione
                    Coś mi swita ze mam gdzieś w gratach map z 4g i tam tez byl montowany na grodzi tylko nie wiem z jakiego silnika

                    Comment


                    • #40
                      Zamieszczone przez kazik2_h9w3 Zobacz posta
                      mam gdzieś w gratach map z 4g i tam tez byl montowany na grodzi tylko nie wiem z jakiego silnika
                      To nie istotne bo ten co masz podlączony zda egzamin,ale sama przepustka wymaga wymiany,albo conajmniej zdjęcia i solidnego przewertowania wszystkiego.
                      Lepiej jest więc oid razu zakupić coś pewniejszego,przygotować jak fabryka każe i podmienić.

                      Comment


                      • #41
                        Hej, sorry że się nie odzywałem ale urodziło mi się dziecko i trochę miałem na głowie. Co do auta to jestem na urlopie i postanowiłem się trochę zabrać. Jako że kasy teraz nie mam to jeśli jesteście w stanie mi napisać co mogę zrobić że swoją przepustnicą i krokowym żeby doprowadzić do ładu będę mega wdzięczny. W sensie co rozebrać jakie narzędzia będą mi potrzebę czym to wszystko umyć i co ewentualnie kupić w stylu uszczelki itp.

                        Comment

                        Working...
                        X