No nie wiem, akurat jechałem Foką 1.0/125KM i było naprawdę przyzwoicie. To w końcu 125 KM. Normalne auto, nie rakieta. Jak ten 1.0 wsadzą do Jazza to będzie mega rakieta w porównaniu do pierdopęda 1.33/100KM który obecnie tam siedzi, ale... w Civicu będzie podobnie. Ba, nawet bardziej, bo dużo większa masa. 127KM jak proponuje Honda jako podstawowy prawdopodobnie silnik to niemało na kompakta racjonalnie rzecz biorąc - popatrz na konkurencję, np. podstawowego Golfa 1.2 TSI.
No, 140KM zawsze daje radę bardziej niż 100-120
Już jest nie tylko do wożenia 4rech liter, ale można autko próbować poganiać... Natomiast pamiętaj, że ten nowy 1.0 będzie miał więcej Nm niż obecny 1.8... pytanie jedynie jak z trwałością, bo downsizing to jedno, ale trzycylindrówki mają jednak nieco inne obciążenia i mogą żyć nieco krócej, a już na pewno jest więcej pola do popisu w kwestii awarii drogiego osprzętu takiego silnika (turbo, wtrysk bezpośredni itp.), który przy obecnym 1.8 w zasadzie nie istnieje.
No, 140KM zawsze daje radę bardziej niż 100-120

Comment