Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez MarcelWro Zobacz posta
    Jozin jesteś jakiś niekonsekwentny, wielu z Nas uważa że Honda robi lepsze samochody niż Opel i dlatego je właśnie kupiła ( kurcze Ty też). Focus z silnikiem 1.0 jeździ lepiej niż stary 1.6 wiem bo kiedy szukałem auta jechałem i tym i tym i oba były w podobnej cenie, trzycylindrówka ma swoje wady które mi przeszkadzają jak choćby nerwowa praca na wolnych obrotach ale zalet ma zdecydowanie więcej i do tego w fordzie stare silniki są z pięciobiegową skrzynią. Co do nowej civiczki to nie łudź się że 1.5 będzie w cenie obecnej 1.8...tak nie będzie, większość klientów którzy kupują nowe auta przesiądzie sie do 1.0 i w zupełności im to wystarczy, zachwycą sie niższym ubezpieczeniem, mniejszym spalaniem, ciszą w kabinie i wielowahaczem, dla napalonych będzie 1.5/180KM które będzie droższe niż podobny Ford Focus a komu to nie będzie pasować zmieni markę auta podobnie jak dzieje sie to teraz kiedy ludzie rezygnują z civica przez brak silnika turbo.
    Dobrze powiedziane, ale tak jak pisałem, tutaj zdecyduje cena.. jeśli będzie zbyt wygórowana, czyli więcej niż 70tys., ludzie nie kupią mocno wysilonego trzy cylindrowego 1,0.. druga rzecz to ile taki silniczek wytrzyma ? ja już bym się bał... Widać od razu który producent robi swoje silniki z dozą bezpieczeństwa tego wysilenia i tutaj moim zdaniem ten co nie przekracza mocy 100KM z 1litra wytrzyma te 250tys. km.
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • Marcelwro ja jestem bardzo konsekwentny. To co napisałem było ironią. Tak, mam Hondę bo stosunek cena/jakość zakupu był bardzo dobry i uważam, że auto jest/było lepsze od aut w tej klasie do celów jakich je zakupiłem. Jeżeli Honda, a pewnie tak będzie, zaoferuje 130km tam gdzie inni dają 150km, 180km tam gdzie inni 200km za większe pieniądze, plus pewnie komfort będzie niższy to nie wiem w czym Honda będzie lepsza. Focus 1.6 miał 100km, 1.0 ma 125km, Honda miała 142km będzie miała 130km. Widzisz różnicę? . Ja patrzę na to ekonomicznie, chciałbym w przyszłości zmienić auto na Hondę, naprawdę, ale obecnie nic bym z ich oferty nie kupił, a czytając o tym jaką politykę Honda chce prowadzić w UE nie kupię ich auta również w przyszłości. Ja po prostu uważam, że w H marketing zaczyna wyprzedzać szeroko rozumianą wartość produktu, coś co stało się np w Maździe.

      Ja tam rozumiem ludzi, którzy kupują auta typu SUV, sam nie wiem czy w przyszłości nie kupię. Jak swoim Accordem jeżdżę po mieście i jak mam 20 razy wysiąść, a później złamać się i 20 razy siąść na ziemi (acco jest niskie) to tak, marzy mi się SUV, a że Polska to biedny kraj to ludzie chcą mieć jedno w miarę uniwersalne auto. Czasem ktoś chce usiąść w moim aucie, sprawdzić, ja się przyzwyczaiłem, ale pociesznie jest patrzeć jak się gramolą do i z auta
      Last edited by Jozin; 20-09-2016, 09:34.

      Comment


      • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
        Dobrze powiedziane, ale tak jak pisałem, tutaj zdecyduje cena.. jeśli będzie zbyt wygórowana, czyli więcej niż 70tys., ludzie nie kupią mocno wysilonego trzy cylindrowego 1,0.. druga rzecz to ile taki silniczek wytrzyma ? ja już bym się bał... Widać od razu który producent robi swoje silniki z dozą bezpieczeństwa tego wysilenia i tutaj moim zdaniem ten co nie przekracza mocy 100KM z 1litra wytrzyma te 250tys. km.
        Ile taki silniczek wytrzyma? Sporo zapewne, 1.0 forda daje rade , znam ludzi którzy maja ponad 200tysi na blacie i jeżdżą dalej bez specjalnych kłopotów, producenta i pierwszego kupca mało obchodzi czy ten silnik wytrzyma 400tysi bo kto tyle przejeżdża jednym autem... nieliczni a że na rynku wtórnym ciężko będzie o dobry egzemplarz, hmm trudno samo życie. Ja kiedy kupiłem auto to miało przejechane 100tysi, przejadę pewnie kolejne 80tysi i zmienię na inne, nowego Civica z turbo nie obawiam się wcale a tym ile wytrzyma silnik jeszcze mniej, jeśli cena będzie dobra kupię 1.5 jeśli nie to albo 1.0 albo zmienię markę bez żadnej napinki.
        Jozin... w Focusie silniki 1,6 ( po 2010 bo takim jeździłem) miały moc 105KM i 125 KM, i mimo tego że moc 1.0 i 1.6 była taka sama to 1.0 jeździ o niebo lepiej....
        Ty może Hondy już nie kupisz ale będzie cała rzesza ludzi którzy chętnie na 1.0 się przesiądą i zapomną o 1,8
        Last edited by MarcelWro; 20-09-2016, 09:54.

        Comment


        • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Focus 1.6 miał 100km, 1.0 ma 125km,
          W Focusach jestem na bieżąco i dochodzą tu jeszcze rozne skrzynie biegów.

          Foka 1.0T 100KM = 5 biegowa skrzynia
          Foka 1.0T 125 KM = 6 biegowa skrzynia


          Octavie 1.0T 115 KM juz jezdza i całkiem dobrze to wychodzi jak na najwiekszego kompakta w klasie:





          W Polsce ceny całkiem zjadliwe (zakładając, że ktoś Skodę lubi i jej porząda )

          Active 69 k pln
          Ambition 74 k pln
          Style 78 k pln

          Do wersji 150 KM trzeba dopłacic 5 k pln
          Do wersji 180 KM trzeba dopłacic 11 k pln
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
            W Polsce ceny całkiem zjadliwe (zakładając, że ktoś Skodę lubi i jej porząda )
            Jak zobaczyłem na zdjęciach możliwości transportowe Kodiaqa to się kurczę zacząłem zastanawiać.
            Nasz żonowóz to fabia 1.2 TSI 105 KM z przebiegiem 80 k km i jedyne co mnie do tego auta zraża to poziom ASO, ale może do tej pory słabo trafiałem.

            Comment


            • Też się nie boję turbo. Koleżanka o której pisałem kupiła Astrę J 1.4 140km od firmy poleasingowej, przebieg około 140tyś w niecałe 3 lata, w aucie nic się niezwykłego nie działo sadząc po historii serwisowej auta. Inna sprawa, że firma przy tym przebiegu sprzedała, podejrzewam że się zaczną koszty. Żeby nie było, Astra J 140km to dla mnie dużo gorsze auto od Civica 1.8 142km, praktycznie wszystko tam jest gorsze, materiały, sinik, odczuwalna dynamika, siedzenia, ja bym nie kupił Astry, namawiałem ją na Civica, ale kobiety mają argumentację nie, bo nie i tyle

              Comment


              • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                Astra J 140km to dla mnie dużo gorsze auto od Civica 1.8 142km, praktycznie wszystko tam jest gorsze, materiały, sinik, odczuwalna dynamika, siedzenia, ja bym nie kupił Astry, namawiałem ją na Civica
                Bo to drętwe i brzydkie auto w środku jest, kolega z pracy już prawie kupił Astrę ale wszedł do salonu Fiata i wziął Alfę Giuliettę praktycznie w tych samych pieniądzach( 74 tysie)... Civica nie kupił bo w salonie olali go totalnie i nikt się do niego nawet nie pofatygował... jeździ jak na razie 1,5 roku i w aucie nie było najmniejszych usterek.

                Comment


                • Trochę uczepiliście się tej Astry J, siedzieliście chociaż w środku ? Mam przyjemność nią jeździć co raz, z silnikiem 1,6 benzyna 120KM, jakość wnętrza wcale nie odbiega w porównaniu do naszego Civica, materiały są takiej samej jakości dobrze spasowane i nie trzeszczące, siedzenia jedynie są trochę gorsze, zawieszenie jest bardziej komfortowe niż w naszym Civicu.. Jeżdżę również 3letnim Aursiem to tutaj jakoś materiałów, deski, plastików dla mnie jest dużo gorsza niż w Civicu i Astrze J.
                  Moja łódka Civic..
                  Mój "klekocik" Ceed..
                  New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                  Coś na temat olejów..

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                    Wiesz co... poczekaj te 2 lata na Tourera 10gen ...
                    i możemy się nie doczekać tego Tourera. Honda doszła do wniosku, że jak ma hatchbacka z tak "wielkim" bagażnikiem w klasie, to wystarczy do wyboru sedan, po co kombi (niestety ma go nie być).
                    Za to w przyszłym roku ma powrócić do nas Accord. To tak OT.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                      3 cylindrowego 1,0 na pewno nie kupię.
                      Fakt, że ma 3 cylindry przekreśla silnik?

                      Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                      SX4 (stąd moja opinia że małe turbo wcale tak rewelacyjnie nie jadą)
                      Ale jechałeś 1.0T czy 1.4T ? Napisz Nam coś więcej!

                      Ja w sumie turbobenzyną Suzuki jeszcze nie jechałem 1.0T na razie znam tylko z Focusa (125KM) i wrażenia były... no OK. Dla mnie też może trochę za mały silnik, ale ogólnie klasą mocy, a nie z powodu że trzycylindorwy - też uważam, że jechał lepiej od tego 1.6 który to kompletnie dupy nie urywał... a pamiętajmy, że były jeszcze słabsze 1.4/80KM wcześniej

                      Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
                      Jak zobaczyłem na zdjęciach możliwości transportowe Kodiaqa to się kurczę zacząłem zastanawiać.
                      Ale że większe od Tourera...? Tylko...

                      Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                      ktoś Skodę lubi i jej porząda
                      Oj, to niecenzuralne, mówić o aż takich głębokich ludzkich zboczeniach jak pożądanie do Skody
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zamieszczone przez max_2012 Zobacz posta
                        Za to w przyszłym roku ma powrócić do nas Accord. To tak OT
                        Uuuuuuuuuuuuuu! a coś więcej czy tylko tak dziady w Aso gadają? Jak Aso mówi to będzie na zasadzie: "jak na świętego Hieronima jest deszcz, albo go ni ma to pod koniec listopada pada, albo nie pada:

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                          Fakt, że ma 3 cylindry przekreśla silnik?
                          Jeździłem kiedyś Agilą 1,0 12V o 3 cylindrach oraz całkiem niedawno Skodą Fabią 1,4 w dieslu.. dźwięk silnika i wibracje były niezapomniane nie wiem skąd ten pomysł u producentów żeby wracać do tego co się nie sprawdzało.. równie dobrze niedługo zaczną robić 2 cylindry z turbiną, a dźwięk pozostałych dwóch cylindrów wygenerują z MP3.
                          Last edited by Grzechu; 20-09-2016, 11:13.
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                            . a pamiętajmy, że były jeszcze słabsze 1.4/80KM wcześniej
                            Ba jest Focus R4 1.6 Ti-VCT 85 KM ( auto dla kapeluszników i przedstawicieli handlowych najniższego szczebla) i dalej go sprzedają to dopiero zwija asfalt

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                              Ale jechałeś 1.0T czy 1.4T ? Napisz Nam coś więcej!
                              Ja w sumie turbobenzyną Suzuki jeszcze nie jechałem :
                              Jechałem 1,0T i na razie nic więcej nie chcę napisać ponieważ to moja pierwsza jazda turbobenzyną z 3 cylindrami i nie mam porównania a że z góry niestety byłem uprzedzony do silnika z 3 cylindrami więc byłbym nieobiektywny. W sobotę idę na kolejną jazdę trzycylindrowcem (Peugeot 2008) więc może wtedy porównam obydwa. Ogólnie nowy SX4 bardzo spodobał się żonie (bardziej niż Mokka) ale kobiety zwracają uwagę na inne szczegóły - dobra widoczność, duże lusterko wsteczne itp. Jest jeszcze Vitara - tam podstawowy silnik to wolnossący 1,6 120KM
                              Last edited by remar; 20-09-2016, 12:15.
                              CIVIC IX 1,8/142KM

                              Comment


                              • Remar jest jeszcze Nissan Juke 1.2 115km w turbo, dla mnie to obrzydliwie wygląda, ale wiem, że kobietom się bardzo podoba. Jeep Renegade 1.6 też jest fajny, Fiat 500x 110-140km , wszystko w okolicach 70tyśzł i wszystkie auta są bardzo kobiece. Jeździłem tylko Renegade 140km, mnie sie bardzo podobało to auto i chyba bym takie auto kupił żonie jako miejski dupowóz.

                                Comment

                                Working...
                                X