Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

10th gen Civic 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
    Akurat w sobotę byłem na jeździe testowej Oplem Mokką 1,4T 140KM i szału nie było
    Mokka to spaślak - ponad 1300 kg.
    Wsiądz sobie np. do Astry K 1.4T 150 KM albo Golfa 1.4 TSI 150 KM lub Focusa 1,5T 150 KM.
    Zobaczysz jak potrafi jezdzić kompakt z ta mocą i niutkami.

    Ja po jazdach litrówkami od Forda czy Suzuki (nowy BoosterJet 112 KM w SCross) obstawiam, że Hondowska 1.0 bedzie miała 60% sprzedazy w Polsce.
    Wystarczy, że uda sie handlowcom namówic na jazdę próbną klientów, którzy wczesniej jezdzili wolnossacymi Civicami, i30, Ceedami, Focusami, Octaviami, Astrami itd....

    1.5T bedzie sie pewnie zaczynał od 85-87k pln co troche zabije rynek...
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
      się kurde wszystkim nie dogodzi
      Co to, to na pewno nie... ale:

      Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
      b) belka skrętna, z której wynika następny podpunkt
      c) jeździ nieźle ale nie tak jak Focus czy Golf
      Ja kompletnie nie mam takiego wrażenia. Wcześniej 2 lata temu zastanawiałem się nad dieslem i wtedy na wokandzie był co prawda nie Golf, ale właśnie Focus III i obecny Leon (czyli Golf w hiszpańskim przebraniu) vs. 9gen i naturalne porównanie do 8gena, którym wtedy jeździłem. 8/9gen wcale nie jeździł w żaden sposób gorzej od Focusa czy Leona, którymi wtedy się bawiłem w testowe jazdy. Co więcej, powiedziałbym, że najbardziej fun to drive z tych trzech był właśnie Civic (szczególnie 8mka bo 9tka w cywilu ma zbyt mocne wspomaganie kierownicy jak dla mnie przez co odbiera część frajdy z prowadzenia) - nieźle stabilny na zakrętach, ale przede wszystkim np. jako jedyny nie nurkował na dohamowaniach, czego nie cierpię. Tył może stosunkowo najtwardszy i przez to belka mogła być oceniana jako najmniej komfortowa - to już prędzej. Ale gorzej jeżdżąca? Zdecydowanie nie. Nie jechałem może Golfem akurat, ale Octavia czy A3 są jeszcze bardziej bezpłciowo zestrojone od Leona, więc o ile "hiszpana" z Civikiem porównanie jest jak najbardziej na miejscu, to już tych pozostałych dwóch - to nie auta dla mnie Podobnie Mercedes A/CLA - mimo, że na wielowahaczu, jako "cywilne" auto nie tylko prowadzi się gorzej niż Civic, ale... jest o dziwo jeszcze mniej komfortowe. Spotkałem tylko jeden kompakt, który powiedziałbym, że jeździ lepiej niż Civic, Focus i Leon i to razem wzięte To jest BMW 1er. I to już w podstawowej wersji na 16'' oponach (tam są RunFlaty, więc jeździ się na nich jak na o rozmiar "poważniejszych")... układ kierowniczy, zestrojenie zawieszenie, kompromis możliwości/komfort - oj, czuć różnicę i dla mnie pozostałe auta się do tego nie umywają

      Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
      Mało tego, wywaliliśmy i dalej mamy 480 l bagażnika! Jaki kompakt tak potrafi?
      Na papierze mamy, bo inaczej być nie mogło, to by było politycznie niepoprawne Ja jestem wrednym sceptykiem i poczekam na pomiar "pudełkowy". Ale widać, że bagażnik nawet jak jest trochę "nadżarty" przez wielowahacz i stracił trochę praktyczności (MagicSeatsy, powierzchnię pod kanapą, regularność kształtu bagażnika, brak progu po rozłożeniu foteli itp.), to pozostał solidny, także myślę nie ma co się aż tak czepiać - coś za coś. Pewnie dzięki temu udało się uzyskać lepszy kompromis komfort/właściwości jezdne - na to liczę...

      Zamieszczone przez libidinously Zobacz posta
      dobrodziejstwa CVT będzie można łatwo docenić: niskie spalanie i większa trwałość od DSG/DCT.
      Niskie spalanie to na pewno, ale czy mniejsze niż w DSG? Tego to nie wiem. Natomiast z trwałością to jest raczej odwrotnie. Dużo większe problemy bywają z CVT przy jakiejkolwiek poważniejszej mocy niż z dwusprzęgłem. DSG obecnie są standardem w kilku nawet 600-konnych furach i kwestia odpowiedniego mechanicznego wzmocnienia sprzęgieł i tyle. Natomiast CVT które współpracują z czymkolwiek innym niż japońskie naturalnie aspirowane benzyniaki o rachitycznym momencie obrotowym sprawiają duże problemy - czy to Multitronic w Audi czy Selespeed we Fiacie - w konfiguracji z doładowanymi silnikami sprawują się raczej fatalnie, mając dużo poważniejsze i droższe w naprawie awarie niż DSG. Czas pokaże, ale jak ktoś wpadnie na pomysł istotnego wzmocnienia tego 1.5T na CVT (a na pewno stado takich ludzi, szczególnie w USA - się znajdzie) to może to łatwo wyjść "bokiem" takiej skrzyni...

      Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
      Magic seats jest zwiazane z przeniesieniem baku pod przednie siedzenia. Wady to rozklad masy, nieduzy bak (chociaz Honda nigdy nie rozpieszczala w tej kwestii), brak miejsca na stopy dla pasazerow z tylu i koniecznosc montazu fotela z przodu wyzej niz w innych autach.
      Rozkład masy w FWD że jest więcej na przodzie to nie wiem czy taka akurat wada... przy adekwatnie dostrojonym zawiasie można to przekuć na plus myślę Bak 50 litrów to dla mnie też żaden dramat, nawet w niemałym spalaniu Type R da się z tym żyć. Realne wady dla mnie to ten brak miejsca na stopy i wysoki montaż fotela - to na pewno.

      Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
      Ja po jazdach litrówkami od Forda czy Suzuki (nowy BoosterJet 112 KM w SCross) obstawiam, że Hondowska 1.0 bedzie miała 60% sprzedazy w Polsce.
      Wystarczy, że uda sie handlowcom namówic na jazdę próbną klientów, którzy wczesniej jezdzili wolnossacymi Civicami, i30, Ceedami, Focusami, Octaviami, Astrami itd....
      Zgoda w 100% Pamiętam jazdę Focusem 1.0T i w praktyce daje to radę.

      Gama silnikowa jest wreszcie optymalna i nowoczesna. Tak ma być. Brakuje tylko diesla w wersji 160KM i NORMALNEJ ceny diesli - tu wieczny apel o rozsądek do Honda Poland, bo w innych krajach nie ma tak idiotycznych różnic jak u nas!!!
      Last edited by Alix; 19-09-2016, 11:07.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
        Wsiądz sobie np. do Astry K 1.4T 150 KM
        Ja jeździłem Astrą, co prawda 1.4 140km czyli tą cięższą, nowa J jest lżejsza, ale to 140km nie jechało wcale, ciężka krowa accord 156km robił z tą Astrą co chciał, do tego pali mniej. Wiem bo na co dzień jeździ tą astrą moja koleżanka i jak pierwszy raz do Astry wsiadłem to myślałem, że laboga jak to będzie jechać, 140km w kompakcie.

        To 1.0 w podstawie potwierdza moją tezę za która kiedyś psy na mnie wieszali na forum Accorda, Honda chce produkować na Europę "japońską Dacię". Coś takiego, w ten deseń powiedział angielski dyrektor Hondy po wycofaniu Accorda z rynku, że nie będą konkurowali w tym segmencie w Europie i skupią się na produkowaniu dupowozów, oczywiście było to ładnie ubrane w słowa, ale sens był taki właśnie. Te 1.5 i CTR są na odpierdziel, że niby firma z tradycjami sportowymi ma swojej ofercie takie auta, ale to bardziej dla reklamy pewnie . Obym się mylił, trzeba zaczekać jak Honda wyceni to 1.5.
        Last edited by Jozin; 19-09-2016, 11:28.

        Comment


        • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
          Ja jeździłem Astrą, co prawda 1.4 140km czyli tą cięższą, nowa J jest lżejsza, ale to 140km nie jechało wcale
          Roznica pomiedzy Astra J i K jest bardzo duza.
          Astra J 140KM faktycznie szału nie robiła, za to Astra K 150 KM jest bardzo dynamicznym autem (8,5s do setki i fajna elastyczność na trasie)

          A Civic X to bedzie rywal Astry K a nie modelu J, który produkowali od 2009 roku.
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • Ta Astra full opcja z ergonomicznymi fotelami i silnikiem 200km kosztuję 90tyś zł, pewnie by się dało jeszcze sporo urwać z ceny bo Opel rabatuje auto. Ciekawe na ile Honda wyceni te 180km w Civic Executive.

            Comment


            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              1.0 w podstawie potwierdza moją tezę za która kiedyś psy na mnie wieszali na forum Accorda, Honda chce produkować na Europę "japońską Dacię".
              A jechałeś tym samochodem, że tak mówisz? Bo widzę skreślasz go z założenia, zanim jeszcze go dotkniesz choćby kijem Tymczasem Nm/kg ma on więcej niż Twój Accord 2.0 i to dostępnych na dużo niższych obrotach...

              Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Te 1.5 i CTR są na odpierdziel, że niby firma z tradycjami sportowymi ma swojej ofercie takie auta
              CTR na odpierdziel No jest w ofercie, wcale nie na niby. I godnie reprezentuje tradycje marki. CTR stanowi solidne 4-5% sprzedaży Civica zależnie od rynku, podobnie jak HH w innych koncernach. 1.5T/180KM to silnik, na który chyba większość czekała i jak nie będzie skrajnie drogi to będzie stanowił może i 40% sprzedaży... chyba, że podstawowy silnik 1.0 będzie robił tak dobre wrażenie (w przeciwieństwie do obecnego 1.33), że wielu sceptyków się zaskoczy...

              Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
              Ta Astra full opcja z ergonomicznymi fotelami i silnikiem 200km kosztuję 90tyś zł
              Mam prośbę: zaglądaj w cenniki, zanim zaczniesz bzdury o cenach kolejny raz wypisywać, jak poprzednio z Lexusami i czym tam jeszcze było. 90tys. to jest cena "OD" a nie z jakimkolwiek wypasem. Tam nawet lepszych światełek czy podgrzewania stołków nie ma, a co dopiero Ergo foteli itp. Takie rzeczy to w o 10tys. droższej wersji Sport a i to nie wszystko, bo za dodatki (chociażby nawigację) to można spokojnie kolejne 10tys. wyłożyć, lakieru też w cenie nie ma. Także za takie coś za 90tys. to chyba auto potestowe jak ma się fuksa, a nie do kupienia z salonu.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment




              • dorzuć sobie fotele skórzane
                https://otomoto.pl/oferta/honda-civi...-ID6ynWwp.html dla porównania
                z Lexusem było podobnie, niecałe 130tyś zł za IS 200t, 240km automat, też mam link wkleić? Podobnie z Lexusem Cth200, i Volvo v40, które były w cenach Civic 1.8 Executive, albo tańsze. Jak Ci pisałem, że CTR ma problem ze skrzynią biegów to było wykpiwanie, a teraz się okazuje, że Aso "zna problem". Nawigacjami i innymi pierdołami się nikt nie podnieca i nie kupuje bo woli mieć lepsze fotele, silnik, zawieszenie, wyciszenie, komfort a zamiast nawigacji podpiąć smartfona z nawigacją online . Kurcze, też mam nową Hondę, ale bez przesady, jestem póki co fanem Hondy, a nie fanboyem i widzę wady jakie mają te auta.
                Nie muszę wsiadać do Hondy Civic 130km żeby wiedzieć, że to auto nie będziecie jechać z tym silnikiem, no może na zakupy w niedzielę, czy do kościoła to pojedzie Co do nm to 1.0 130km będzie miał ich tyle co mój accord więc jakiejś rzezi i mordowania bym się nie spodziewał.
                Last edited by Jozin; 19-09-2016, 14:18.

                Comment


                • Może byś się kolego zdecydował doktórej generacji Astry chcesz robić porównanie, bo razdajesz jedną raz drugą. I do tego żonglujesz nadwoziami.
                  www.4kolkaszczescia.pl

                  Comment


                  • Wtrącając się do wątku Na forum jest 15 ctr-ów.. Problem skrzyni pojawił się u Zachara - żaden z użytkowników nawet nie bąkną nic o skrzyni. Nie fart testu bo dorwał zaoraną wersję dziennikarską którą każdy piłował od startu...
                    Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Adaszek123 Zobacz posta
                      żaden z użytkowników nawet nie bąkną nic o skrzyni.
                      Już nieaktualne ;(

                      https://www.civicforum.pl/showthread...665#post312665 Końcówka posta.
                      Pozdrawiam Czarodziej
                      Mój Szogun

                      Comment


                      • Temat wadliwej skrzyni w CTRze był też już wcześniej poruszany na konkurencyjnym forum i na pewno dotyczy większej ilości użytkowników.
                        Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
                        Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F

                        Comment


                        • Ot faktycznie. Tego nie widziałem czyli zwracam Jozin honor :P coś jest na rzeczy
                          Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Adaszek123 Zobacz posta
                            Wtrącając się do wątku Na forum jest 15 ctr-ów.. Problem skrzyni pojawił się u Zachara - żaden z użytkowników nawet nie bąkną nic o skrzyni. Nie fart testu bo dorwał zaoraną wersję dziennikarską którą każdy piłował od startu...


                            Ostatni akapit



                            Na drugim forum tez byla osoba z tym problemem


                            Edit cos za dlugo posta pisalem

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Arpuc Zobacz posta
                              Temat wadliwej skrzyni w CTRze był też już wcześniej poruszany
                              Tyle, że prawdopodobnie nie jest wadliwa skrzynia, a osprzęt. Piszę prawdopodobnie, bo czytałem o dwóch wersjach. W jednej był to wybierak, a tu u kolegi rzekomo siłownik sprzęgła. Jak u mnie padnie będę więcej wiedział na 100%
                              Pozdrawiam Czarodziej
                              Mój Szogun

                              Comment


                              • Oby nie :P
                                Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                                Comment

                                Working...
                                X