Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda ZR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Dokładnie, dzisiaj w NCAP w dużej mierze kładzie nacisk na obecność różnych asystentów jazdy. Z-RV straciła np. punkty za brak systemu monitorowania uwagi kierowcy. Dla mnie to nawet zaleta, że w aucie jest o jednego irytującego pikacza mniej.

    40k zł za baterię w Zetce? LoL, gdyby to był plug-in to bym jeszcze jakoś zrozumiał, ale przecież tam jest zaledwie 1,1 KWh!
    Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
    Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

    Comment


    • #77
      Obejrzałem sobie tego ZR-V w salonie. Tylko dlatego, że go kumpel sprowadził z USA a jeszcze nie zdążyłem sobie nim pojeździć (zwykłą benzyna).
      I wbrew ogólnym opiniom, że jest to zwykły napompowany civic bez wyrazu moje odczucia sa pozytywne.
      jest bardzo przestronny, ma sporo miejsca (wersja bez hybrydy ma dużo większy bagażnik). Fajna widoczność przez delikatne słupki i naprawdę przyjazne auto.
      Dodatkowo wyżej sie siedzi...

      Zmierzam do tego, że nie jest to może jakiś mega kozacki w dizajnie produkt (choć wg mnie zyskuje przy bliższym poznaniu) ale jest całkiem fajny.
      Grupa docelowa to chyba ludzie po 50tce, którzy lubią wyżej siedzieć i cieszą się nowym bezawaryjnym autem albo rodziny z 4ką dzieci.
      Ten samochód jest wielkościowo jak poprzedni CR-V ale... nie wiem jak to wyrazić - jakby obszerniejszy w środku...
      Ja mam odczucia pozytywne, jeszcze sie przejadę by zobaczyć co to generuje w kierowcy bo testy z netu już sobie obejrzałem...
      Ogólnie nigdy nie zwracałem uwagi na to auto a okazuje się, że jest zaskakująco sympatyczne.
      Last edited by Lcfr; 24-01-2024, 19:07.
      Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
      Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

      Comment


      • #78
        Podzielam opinie @Lcfr .... z racji wizyty w serwisie drugi raz miałem okazję pojeździć ostatnimi "wypustami" Hondy. Civic zdecydowanie jest najlepiej jeżdżącym obecnie modelem Hondy. Tylko ta utrata godności przy wsiadaniu i wysiadaniu CR-V urosła, przybrała na wadze i niestety to czuć. Poza tym w największym dostępnym modelu producent poszedł zdecydowanie w kierunku komfortu jazdy i poprzednia generacja/Vgen daje więcej radości - oczywiście w ramach auta typu SUV. Środek nowej CR-Vki jest dla mnie o wiele ładniejszy od poprzedniczki, co do bryły zewnętrznej.....kwestia gustu. HR-V chyba najładniejszym autem Hondy ale cóż z tego jak przesadzili z pojemnością silnika spalinowego i auto tylko dla baaardzo spokojnie jeżdżących. Jazz genialne małe autko z wielkim wnętrzem. Dochodząc do gwiazdy tematu - ZR-V najmniej podoba mi się wizualnie z zewnątrz ale to jedyne auto, które łączy chyba wszystkie pozytywy wszystkich modeli ( poza wielkością bagażnika). Jest bardzo pojemne, siedzi się niżej niż w innych SUVach, super widoczność, ładne wnętrze z miękkimi materiałami, jeździ prawie jak Civic..tak, bardzo dobrze się prowadzi jak na typ auta i gabaryty, byłem w szoku jak zestroili zawieszenie, symulacja zmiany biegów, porządnie wyciszona.......Tylko czy nie lepiej dopłacić kilkanaście tysięcy i wyjechać CR-V, które w podstawie ma wszystko czego potrzeba ? Gdybym miał dzisiaj dokonać wyboru z modeli Hondy - stawiam na ZR-V. Polecam jazdę próbną.

        Comment


        • #79
          To nie jest kilkanaście tysięcy, niestety więcej. Aktualnie jest jakaś promocja chyba, najdroższa wersja ZRV jest do wyjęcia w okolicach ~190 tysięcy (2023), najtańsza ~ 170, z kolei CRV najtańsze to jakieś 214 bez lakieru.
          Last edited by bravossi; 24-01-2024, 21:50.

          Comment


          • #80
            Zamieszczone przez bravossi Zobacz posta
            To nie jest kilkanaście tysięcy, niestety więcej. Aktualnie jest jakaś promocja chyba, najdroższa wersja ZRV jest do wyjęcia w okolicach ~190 tysięcy (2023), najtańsza ~ 170, z kolei CRV najtańsze to jakieś 214 bez lakieru.
            No to decyzja chyba jeszcze łatwiejsza.....no chyba, że ktoś potrzebuje przestrzeni to obecnie CR-V trudno pobić.

            Comment


            • #81
              Zamieszczone przez montada Zobacz posta
              Tylko czy nie lepiej dopłacić kilkanaście tysięcy i wyjechać CR-V, które w podstawie ma wszystko czego potrzeba ? Gdybym miał dzisiaj dokonać wyboru z modeli Hondy - stawiam na ZR-V. Polecam jazdę próbną.
              Będę miał ten dylemat ale dopiero pod koniec roku.
              Nie pomyliły Ci się literki? Bo w końcu nie wiem za czym głosujesz?

              Comment


              • #82
                Zamieszczone przez bravossi Zobacz posta
                Tylko czy nie lepiej dopłacić kilkanaście tysięcy i wyjechać CR-V, które w podstawie ma wszystko czego potrzeba ? Gdybym miał dzisiaj dokonać wyboru z modeli Hondy - stawiam na ZR-V. Polecam jazdę próbną.
                czy nie lepiej- dobre pytanie...
                dla mnie pomijając sprawy budżetowe na co kogo stać nowy CR-V jest po prostu ZA WIELKI. To się stało olbrzymie auto. ZR-V jest odpowiednikiem poprzednie CR-V prawie. Wszystko urosło - nawet Jazz jest chyba wielkości wewnątrz suzuki SX4 (przdlift - porównuje bo mam to auto w użytku), który był w momencie wychodzenia w innej klasie aut tak jak Yaris, który nadal się wydaje mały do chwili gdy nie stanie obok z poprzednikiem...
                I jak dla moich potrzeb - a ważne by każdy oszacował swoje racjonalnie - to taki CR-V nawet gdyby był w moim zasięgu zupełnie nie byłby targetem bo za wielka krowa się robi...

                ps. temat ZR-V poruszyłem bo rozglądam się dla autem dla rodziców... tam ma byc dobre światła, automat, przestronność wyższe siedzenia a reszta jest drugorzędna. I gdybym miał dziś te około 120-130tys. zł (tyle wychodzi około bezwypadkowy sprowadzony z USA) to bym kupował chyba bo to auto naprawdę przyjemne... tyle, że przyznam z żalem, że takiego budżetu nie mam i musze weryfikować niestety plany
                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                Comment


                • #83
                  Zamieszczone przez bravossi Zobacz posta
                  Nie pomyliły Ci się literki? Bo w końcu nie wiem za czym głosujesz?
                  Ja stawiam dzisiaj na ZR-V.

                  Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                  dla mnie pomijając sprawy budżetowe na co kogo stać nowy CR-V jest po prostu ZA WIELKI. To się stało olbrzymie auto.
                  To prawda i niestety to czuć w trakcie jazdy. Ja w Vgen CR-V wielokrotnie pisałem o dodatkowych i odczuwalnych 100kg w przypadku różnicy między 2WD a AWD. Teraz dołożyli kolejne 100kg....

                  Comment


                  • #84
                    ZR-V jak jedzie na ulicy i widzisz z daleka albo w filmie na YT to taki mocno nijaki jest...
                    z bliska po zapoznaniu mocno zyskuje
                    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                    Comment


                    • #85
                      Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                      ZR-V jak jedzie na ulicy i widzisz z daleka albo w filmie na YT to taki mocno nijaki jest...
                      z bliska po zapoznaniu mocno zyskuje
                      Niestety choć się starałem u mnie zyskał troszkę wizualnie. Ale jak się przejechałem i posiedziałem w środku...Nie ruszam tematu cen bo może się rozpętać.....Honda niestety nie ma w zasadzie opcji konfiguracji ( czego ja akurat nie lubię, godziny w katalogach i na stronach i pakiet ten z tym ale już nie z tym i tak bez końca) i albo płacisz dużo i masz dużo albo musisz zmienić producenta. Gdyby ZR-V był te kilkanaście tysięcy tańszy....Szkoda bagażnika, bo choć ustawny i foremny to jednak brakuje paru litrów.

                      Comment


                      • #86
                        Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                        Honda niestety nie ma w zasadzie opcji konfiguracji ( czego ja akurat nie lubię, godziny w katalogach i na stronach i pakiet ten z tym ale już nie z tym i tak bez końca) i albo płacisz dużo i masz dużo albo musisz zmienić producenta. Gdyby ZR-V był te kilkanaście tysięcy tańszy....Szkoda bagażnika, bo choć ustawny i foremny to jednak brakuje paru litrów.
                        Kwestia czy to plus czy to minus - trochę zależy od perspektywy.
                        Jak dla mnie fajne jest to, że Hondy nie widać jako auta flotowego.
                        Nie ma tych aut dużo - więc w pewien sposób są bardziej unikatowe.

                        Mi się akurat takie podejście podoba, a nie np. tak jak KIA - Sportage od 120k do 220k.
                        Być może dzięki takiemu podejściu, czyli mniej wersji/opcji do wyboru = mniejsza awaryjność,
                        bo można w większym stopniu skupić się na procesach produkcyjnych?

                        Ja w sumie wybierałem między ZR-V, CR-V, Rav4, CX-5, Sportage, brałem też pod uwagę Subaru Outback'a i Nissana X-Traila,
                        ale doszedłem do wniosku, że moje potrzeby zaspokoi ZR-V, który też był najtańszym wyborem z tych aut (pod uwagę brałem full opcje
                        z każdego z aut). Zdaję sobie sprawę, że CR-V czy X-Trail są to samochody z wyższej klasy.

                        Comment


                        • #87
                          Zamieszczone przez krzysiek_1 Zobacz posta
                          ZR-V, CR-V, Rav4, CX-5, Sportage, brałem też pod uwagę Subaru Outback'a i Nissana X-Traila
                          Dzisiaj też bym wybrał ZR-V. Do tej pory potrzebowałem auta z jak największym wnętrzem i możliwościami ładunkowymi ( roleta, w sumie pionowa klapa). Trochę się to na dzisiaj u mnie zmieniło. Ale jest jeszcze jedna strona medalu. Jeździłem wszystkimi obecnymi modelami i....ja nie widzę na dziś sensu zmiany mojej CR-V, pomijam, że kupiłem jeszcze w cenie przed szałem podwyżek..... Ale gdybym stał przed wyborem - dokonałeś w mojej ocenie słusznego. To auto to taki trochę "złoty środek" i chyba najlepiej jeżdżące z wymienionych.

                          Comment


                          • #88
                            Witajcie.
                            Jaki współczynnik oporu powietrza cx ma Honda ZR-V?

                            Comment


                            • #89
                              Zamieszczone przez ZRV-owiec Zobacz posta
                              Witajcie.
                              Jaki współczynnik oporu powietrza cx ma Honda ZR-V?
                              jakoś pewnie miedzy 0,34-0,4x
                              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                              Comment


                              • #90
                                No, fajne to ZRV, takie nie za szybkie, nie za za ciche, nie za tanie, nie za mało pali. Taki złoty środek

                                Comment

                                Working...
                                X