Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda ZR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Na kolejny letni sezon planuje jednak zmienić opony na cichsze. Powyżej 110 km/h słychać szum opon. W innym aucie mam opony z 68 dB i jest ogromna różnica po zamianie z 70 dB.
    Dodam że ZR-V wyjeżdża z salonu na Dunlopach z specyfikacją 71 dB. Widziałem że można dostać jakieś 69 dB ale jeszcze poszukam cichszych.

    Jeśli macie jakieś doświadczenie w tej kwestii to z chęcią poczytam

    Comment


    • Kilka dni temu przyszedł test na sprawdzenie bagażnika oraz przestrzeni w środku. Dwoje dorosłych oraz trójka dzieci + bagaże na kilka dni + bagaże zakupowe + 2 kobiałki truskawek i babcina wałówka DD i wiecie co. Ten bagażnik jest fantastycznie ustawny i udało zmieścić się wszystko w bagażniku bez problemu z zamknięciem

      20240602_141640.jpg

      Nie ma jak to umyć porządnie auto i po kwadransie przychodzi ulewa

      20240526_130500.jpg

      Comment


      • No i stało się. Po prawie 5 latach i 100 000 km bardzo udanej przygody z CR-V Hybrid niebawem odbieram ZR-V .

        Comment


        • Nam pykło 11 000 kilometrów i jesteśmy zachwyceni ZR-V ką.
          Dodam że ostatnio widziałem na drodze po raz drugi Honde ZR-V . Też była czerwona jak ta pierwsza więc może to ten sam
          Dużo nas jest DD

          Comment


          • Dzień dobry. Stoje przed wyborem zakupu nowego auta. Jezdzilem juz kilkoma m.in Lexusem NX, Rav4, Vitara,ZRV. Nie mialem okazji przejechac sie crv. Bardzo pozytywne wrazenie zrobila na mnie vitara. Lexus wiadomo inna bajka i min 220tys... Po jeździe probnej zrv moj tato ktory siedział na tylnym siedzeniu stwierdził ze w zyciu nie kupiłby tego auta poniewaz bylo tak glosnio ze nie slyszal mojej rozmowy z dealerem ktory siedzial z przodu obok mnie... Pamietam ze strasznie zrywala tez przyczepnosc a fotel na wysokosci łopatek wbijal mi soe w plecy (mam 182cm). Czy ktos z Was rowniez zauwazyl takie problemy ? Teraz wersja sport to wydatek ok 170tys. Crv w najtanszej wersji to 199tys. Czy mozliwe jest wynegocjowanie lakieru w cenie auta a nawet czegos wiecej ? Ps. U mnie w miejscowosci (Swidnica) rowniez zamknieto salon Hondy. Ostatnio takze we Wroclawiu (z dwóch zostal jeden...)

            Comment


            • Ja wczoraj zadatkowałem ZR-V. Jeździłem tymi samymi autami co napisałeś. Wybór padł jak powyżej. Tak, wyciszenie jest jak to w Hondzie aczkolwiek lepsze niż w Civicu i CR-V Vgen. NIe zrywał przyczepności na jazdach testowych a i z fotelami nie miałem problemów.

              Comment


              • @montada, a czy mogłbyś opisać swoje wrażenia po przejechaniu tych 100 tyś km CR-V V gen? Plusy, minusy, niespodzianki, awarie + np. spalanie z tego okresu. Pamietam, ze nie raz dzieliłeś się z nami swoimi spostrzeżeniami i były one bardzo celne i pomocne. Moze takie spojrzenie na samochod z perspektywy 100tys km pomoze komus w przyszlosci podjac decyzje na temat zakupu CR-V

                Z gory dzieki i pozdrawiam!

                Comment


                • Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
                  @montada, a czy mogłbyś opisać swoje wrażenia po przejechaniu tych 100 tyś km CR-V V gen? Plusy, minusy, niespodzianki, awarie + np. spalanie z tego okresu. Pamietam, ze nie raz dzieliłeś się z nami swoimi spostrzeżeniami i były one bardzo celne i pomocne. Moze takie spojrzenie na samochod z perspektywy 100tys km pomoze komus w przyszlosci podjac decyzje na temat zakupu CR-V
                  Oczywiście. Jeśli ktoś chce szybko - Polecam.

                  Szczegółowo. Auto mam od maja 2020. Od tego czasu moje wizyty w ASO ograniczyły się do wymian oleju ( zawsze 0W20 Type 2.0) co 10 tys. km ( bo tak chciałem , komputer najczęściej wzywa po 15-18 tys. km), przy 60 tys. wymiana płynu hamulcowego zgodnie z zaleceniami Hondy. Przy ostatniej wymianie oleju , 90 tys. km , zostałem poinformowany, że moje auto ( 106 000 CR-V na całym świecie) jest zakwalifikowane do ( pierwszej i jedynej) akcji serwisowej - wymiana przewodu akumulatora na kabel z bezpiecznikiem. Akcja trwała 40 minut, wpis do książki. I to wszystko co mogę napisać o serwisowaniu auta przez cały okres użytkowania.

                  Przy ostatniej wizycie w ASO, 90 tys. km, zapytałem o klocki....Jeździć. Z przodu może za kilkanaście tysięcy warto by wymienić, z tyłu jeszcze daleka droga. Rekord - Pani wymieniali w CR-V V gen przy 120 tys. km i tylko z przodu

                  Serio, nie ma co więcej napisać. Auto jest Made in Japan i to widać i czuć. Mam wersję Elegance i niczego mi nie brakuje z wyposażenia. Tak jak się zachowywało tuż po odbiorze z salonu tak jeździ po dziś dzień. Bardzo komfortowe zawieszenie ale jędrne jednocześnie. Zero szumów, skrzypień itp. Bardzo dobre materiały na fotelach. Praktycznie zero zużycia wizualnie. Minus? Materiał na podłokietnikach kierowcy troszkę się wytarł. System multimedialny bez zarzutu. Mam HondaHack i adapter bezprzewodowy AppleCarPlay. Polecam.

                  Co do spalania. Powtarzam to, co już parokrotnie pisałem - 6,4l/100 km to powtarzający się wynik co tankowanie. Przy mrozach spalanie rośnie o litr.

                  Polecam wersję 2WD. I to już też podnosiłem parokrotnie. Te 100 kg dodatkowych przy AWD w tym aucie robi niestety odczuwalną różnicę. I mam na myśli prowadzenie się auta, poczucie ciężkości, mułowatości. To jest te krytyczne 100 kg. I dlatego też nie zdecydowałem się ostatecznie m.in. na nową CR-V. Auto jeszcze przytyło o 100kg w wersji 2WD a AWD jeszcze trzeba doliczyć i znów robi się klocek. Nowa świetna, ogromna w środku, bardzo dobrze wyposażona w podstawie i wykończona ale....jak wsiadłem do swojej to znów poczułem radość z jazdy , na tyle ile może jej być w aucie typu SUV o tych gabarytach. Polecam szukać 2WD, no chyba, że ktoś jeździ po górach. Inaczej lepiej te pieniążki zainwestować w bardzo dobre opony zimowe i letnie ( polecam Michelin Pilot Sport 4 SUV).

                  Podsumowując - serio nie mam co pisać. Auto absolutnie nawet nie skrzypnęło przez te prawie 100 tys. Ani jednej awarii, zero absolutne jeśli chodzi o problemy. Bardzo wygodne, mega pakowne. Najlepsza prędkość na trasie 130 km/h. Wtedy i jest w miarę cicho i spalanie ok. Nigdy nie widziałem w tym aucie na wyświetlaczu 8l. Wyciszenie? Jak w autach z kraju kwitnącej....Może być lepiej a jest nie tak źle przy wysokich prędkościach - bardzo duże znaczenie ma kierunek wiatru. Wyciszenie w wersji hybrydowej lepsze niż w wersji z silnikiem 1.5T. Co do zrywności - mierzyłem parokrotnie i 7,96 sek. do setki najlepszy wynik, 8,1/8,2 powtarzalny. Silnik nie bierze grama oleju, a zlewany jest zawsze koloru słomkowego .....Nie ma skrzyni biegów, rozrusznika, alternatora, pasków ...Czyli tego wszystkiego co pewnie by było teraz do przejrzenia....Wtrysk pośredni gdyby ktoś myślał o założeniu LPG, rozrząd na łańcuchu....

                  Bardzo udane auto. A to, co opisałem powyżej już udało mi się przeczytać w necie o autach zbliżających się do 200 tys. km. Żona jest zachwycona naszą CR-V i powiedziała, że się popłacze jak będzie odjeżdżała i to jej ulubiony samochód ze wszystkich, które mieliśmy....Także, chyba na tyle. W razie pytań służę pomocą.

                  Pozdrawiam.

                  Acha. Poszukując kolejnego auta znów zrobiłem objazd po salonach. Spostrzeżenie co do Lexusa NX. Tak, jak auto jest wykonane premium i tu nie ma się do czego przyczepić, tak właściwości jezdne po CR-V mnie trochę zasmuciły. Układ hybrydowy Toyoty jest o wiele mniej przyjemny niż hondowski. Układ hamulcowy....bałem się , że się nie zatrzymam na światłach. Wyczuwalne drgania na pedałach plus tendencja do "kicania" pod koniec hamowania. Bardzo wysoko się siedzi. Auto duże na zewnątrz a w środku szału z miejscem nie ma....Taka dygresja za minimum 220 tys.....
                  Last edited by montada; 22-07-2024, 23:31.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                    Oczywiście. Jeśli ktoś chce szybko - Polecam.
                    Nie chce mi się już szukać, a powiedz jaki w tym aucie jest napęd ? To samo co w XI?
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • Mam do Was takie pytanie z gatunku tych dla wróżek. Czy jeśli ktoś chciałby się ustatkować motoryzacyjnie, bo już nie chce zmieniać aut co parę lat (zwykłe kompaktowe dupowozy) to taka ZR-V będzie dobrym wyborem? Chodzi mi o komfort, uniwersalność i przede wszystkim bezawaryjność. Da radę tą Hondą przejeździć sporo ponad 10 lat bezproblemowo? Jak Waszym zdaniem będzie sprawował się po tym czasie jej układ hybrydowy? Ewentualne naprawy będą kosztowo z tych drogich, czy absurdalnie drogich?
                      Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
                      Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                        Nie chce mi się już szukać, a powiedz jaki w tym aucie jest napęd ? To samo co w XI?
                        To samo ale - w XI gen małe zmiany dotyczą zmodernizowanej jednostki sterującej układem iMMD, baterii i silnik dostał wtrysk bezpośredni oraz dołożyli symulację biegów. Parę koni ubyło , parę Nm przybyło. Generalnie baza ta sama.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Miles Zobacz posta
                          Mam do Was takie pytanie z gatunku tych dla wróżek. Czy jeśli ktoś chciałby się ustatkować motoryzacyjnie, bo już nie chce zmieniać aut co parę lat (zwykłe kompaktowe dupowozy) to taka ZR-V będzie dobrym wyborem? Chodzi mi o komfort, uniwersalność i przede wszystkim bezawaryjność. Da radę tą Hondą przejeździć sporo ponad 10 lat bezproblemowo? Jak Waszym zdaniem będzie sprawował się po tym czasie jej układ hybrydowy? Ewentualne naprawy będą kosztowo z tych drogich, czy absurdalnie drogich?
                          Również zastanawiam się nad zrv jednak mam kilka spostrzeżeń i obaw. Wg mnie fotele nie są zbyt wygodne, mój ojciec siedzac na tylnej kanapie podczas jazdy probnej stwierdził że jest strasznie głośny i stanowczo odradza mi zakup. Widziałem rowniez na facebooku w którejś z grup dot zrv ze w niektorych egzemplarzach odchodzi lakier a serwis hondy to porażka... Osobiscie mam honde accord 8gen (moj ojciec rowniez) i moge stwierdzic ze jest to najlepsze jak do tej pory auto w moim zyciu. Nic a nic sie z nim nie dzieje ... Zrv bardzo mi sie podoba jednak mam obawy. Odbylem jazdy testowe m.in Vitarą i wersja 1.4 mild hibrid zrobila na mnie mega pozytywne wrazenie (gdyby tylko nie ten juz dosc stary wygląd...) Nie wiem co robic zwlaszcza ze vitara to 120-130 tys a nie 170...

                          Comment


                          • Jechałem ZR-V zarówno z przodu i tyłu, tak do prędkości ok 120 km/h i nie powiedziałbym, że jest jakoś szczególnie głośno. Przynajmniej jak na przesiadkę z Civica IX kombi. Accord 8g jest zapewne lepiej wyciszony, dlatego moje i Twojego ojca odczucia są inne. Ja foteli nie wspominam źle. Może to po prostu kwestia ich ustawienia?
                            Mając dzisiaj Accorda 8gen osobiście bym się go nie pozbywał. Za ułamek nowego auta, zakonserwował, dopieścił i cieszył motoryzacją z dobrych czasów, gdzie nie uprawiano oszczędności na każdym kroku.
                            Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
                            Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

                            Comment


                            • Zamieszczone przez maciekm2m Zobacz posta
                              Widziałem rowniez na facebooku w którejś z grup dot zrv ze w niektorych egzemplarzach odchodzi lakier a serwis hondy to porażka...
                              Też jestem na tej grupie - natomiast trochę dystansu.
                              Taki przypadek jest z tego co kojarzę jeden.
                              Nie mamy pewności czy jest to kwestia wadliwej produkcji - lakierowania, czy
                              nie było to być może spowodowane np. uderzeniem kamienia.

                              Odnośnie głośności, zamiast słuchać ojca to wybierz się jeszcze raz na jazdę i usiądź z tyłu.
                              Nie wiem jak do innych aut, ale w porównaniu do Civic X, wyciszenie w ZR-V jest na plus.

                              Odnośnie foteli - regulowane w kilku płaszczyznach, mi przez tydzień dwa po przesiadce też się
                              nie tyle co nie wygodnie, ale dziwnie siedziało, natomiast była to raczej kwestia dopasowania.

                              Comment


                              • Czy w Hondzie zrv mozna wyłączyć sygnał przekroczonej predkosci ? Jeśli tak to czy trzeba to robić za kazdym razem po odpaleniu ? Czy oparcie tylnej kanapy jest regulowane ? Wiem ze oficjalnie nie ma bezprzewodowego Android Auto jednak jest pewien "myk" po którym ponoć działa. Czy to prawda ?

                                Comment

                                Working...
                                X