Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda ZR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez CivicXI Zobacz posta
    To prawda. Generalnie nikt nie wie o co chodzi z Civicem ale nie wygląda to dobrze jeśli chodzi o dostępność. Klienci którzy zamawiali samochód rok temu wciąż nie mają żadnych informacji chociaż o przewidywanym czasie dostawy.
    Jak to nikt nie wie? Po prostu źle obliczyli i przemyśleli sprzedaż oraz siły przerobowe do montażu tego modelu.
    Nowe modele tj. ZR-V , CR-V i e:Ny1 są już produkowane w Chinach.

    Comment


    • #47
      Jest i pierwszy polski test:

      Comment


      • #48
        Zamieszczone przez Lucas.FK2 Zobacz posta
        Jak to nikt nie wie? Po prostu źle obliczyli i przemyśleli sprzedaż oraz siły przerobowe do montażu tego modelu.
        Nowe modele tj. ZR-V , CR-V i e:Ny1 są już produkowane w Chinach.
        To potwierdzone info ? Trochę dziwne jak Civic jest z Japonia, a wyższe model China

        Comment


        • #49
          Jakby kogoś interesował temat to jest i kolejny test:

          Comment


          • #50
            Od jakiegoś czasu Zetki są udostępnione do jazd próbnych i dzisiaj udało mi się taką jazdę zaliczyć.
            Auto na żywo jak każda Honda spodobało mi znacznie bardziej niż na zdjęciach. Jest bardzo przestronne we wnętrzu. Usiadłem sam za sobą (183cm wzr) i miałem luz przed kolanami. Na tylnych fotelach dorosłe osoby mają całkiem wygodnie. Bagażnik ma niby 390 litrów, ale wydaje się znacznie większy. Godzinę później oglądałem Mazdę CX30 i tamtejszy 430 litrowy bagażnik wydawał mi się mniejszy. Do tego jest ustawny a po złożeniu oparć tylnych foteli nie tworzy się garb. Zresztą porównanie ogólnej przestronności ZR-V i CX30 to jak porównanie aut innej klasy, w Hondzie jest duużo lepiej pod każdym względem. Do tej pory moim faworytem na kolejne auto, była ta Mazda, ale po bezpośredniej przesiadce do niej z ZR-V poczułem się w niej bardzo klaustrofobicznie.
            Jako, że salon mieści się niedaleko ekspresówki jazda odbyła się głównie po niej. Sam start i jazda "wokół komina" bardzo relaksująca w prawie zupełnej ciszy. Jednak wyjazd na drogę szybkiego ruchu to jednak wyraźny hałas zarówno od silnika spalinowego, jak i szumu powietrza (szczególnie dochodzącego z okolic bagażnika). Tutaj w zasadzie mam jedyny zarzut do tego modelu. W porównaniu do mojej IX (kombi) jest wprawdzie zauważalnie ciszej, ale spodziewałem się lepszego wyniku. Powiedziałbym, że jest podobnie do nowej hybrydowej Ravki.
            Reakcja na gaz jest znakomita. Bardzo duże wrażenie robi ten mocny start i płynność przyśpieszenia. Spalanie z tej dynamicznej jazdy w której większość odbyła się z licznikowymi prędkościami 120-140 to 8.1 l/100km.
            Aha i jeszcze jedno. Wiem, że IX do najzwrotniejszych nie należy, ale Zetka sprawiała wrażenie dużej zwinności i łatwości manewrowania.
            Produkują ją w Chinach, czas oczekiwania to ok 6 mc, chyba, że zdecydujemy się na zakup bez czujników martwego pola, które normalnie powinny być w standardzie (brak dostępności części u producenta), wówczas możemy odebrać auto po 3 miesiącach, a od ceny odliczą 1500 zł. O normalnych rabatach nie ma mowy. Co ciekawe w kolejnym salonie - tym razem Audi, na nowe Q3 zaproponowano na na wstępie 12% zniżki i nie wyglądało to na ich ostanie słowo.
            Podsumowując: ZR-V to wg mnie bardzo udane auto, gdyby było tańsze o 25 tys zł, to wyszedłbym dzisiaj z umową, a tak mam jeszcze nad czym myśleć.
            Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
            Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

            Comment


            • #51
              Mnie się ten ZR-V podoba...
              to jest na rynku USA stara nazwa HR-V i to auto jest całkiem fajne - w przeciwieństwie do europejskiej HR-V o urodzie lodówki

              i na ten rynek jest chyba klasyczny spalinowy silnik 2.0 - 158KM
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • #52
                Zamieszczone przez Miles Zobacz posta
                Od jakiegoś czasu Zetki są udostępnione do jazd próbnych i dzisiaj udało mi się taką jazdę zaliczyć.
                Auto na żywo jak każda Honda spodobało mi znacznie bardziej niż na zdjęciach. Jest bardzo przestronne we wnętrzu. Usiadłem sam za sobą (183cm wzr) i miałem luz przed kolanami. Na tylnych fotelach dorosłe osoby mają całkiem wygodnie. Bagażnik ma niby 390 litrów, ale wydaje się znacznie większy. Godzinę później oglądałem Mazdę CX30 i tamtejszy 430 litrowy bagażnik wydawał mi się mniejszy. Do tego jest ustawny a po złożeniu oparć tylnych foteli nie tworzy się garb. Zresztą porównanie ogólnej przestronności ZR-V i CX30 to jak porównanie aut innej klasy, w Hondzie jest duużo lepiej pod każdym względem. Do tej pory moim faworytem na kolejne auto, była ta Mazda, ale po bezpośredniej przesiadce do niej z ZR-V poczułem się w niej bardzo klaustrofobicznie.
                Jako, że salon mieści się niedaleko ekspresówki jazda odbyła się głównie po niej. Sam start i jazda "wokół komina" bardzo relaksująca w prawie zupełnej ciszy. Jednak wyjazd na drogę szybkiego ruchu to jednak wyraźny hałas zarówno od silnika spalinowego, jak i szumu powietrza (szczególnie dochodzącego z okolic bagażnika). Tutaj w zasadzie mam jedyny zarzut do tego modelu. W porównaniu do mojej IX (kombi) jest wprawdzie zauważalnie ciszej, ale spodziewałem się lepszego wyniku. Powiedziałbym, że jest podobnie do nowej hybrydowej Ravki.
                Reakcja na gaz jest znakomita. Bardzo duże wrażenie robi ten mocny start i płynność przyśpieszenia. Spalanie z tej dynamicznej jazdy w której większość odbyła się z licznikowymi prędkościami 120-140 to 8.1 l/100km.
                Aha i jeszcze jedno. Wiem, że IX do najzwrotniejszych nie należy, ale Zetka sprawiała wrażenie dużej zwinności i łatwości manewrowania.
                Produkują ją w Chinach, czas oczekiwania to ok 6 mc, chyba, że zdecydujemy się na zakup bez czujników martwego pola, które normalnie powinny być w standardzie (brak dostępności części u producenta), wówczas możemy odebrać auto po 3 miesiącach, a od ceny odliczą 1500 zł. O normalnych rabatach nie ma mowy. Co ciekawe w kolejnym salonie - tym razem Audi, na nowe Q3 zaproponowano na na wstępie 12% zniżki i nie wyglądało to na ich ostanie słowo.
                Podsumowując: ZR-V to wg mnie bardzo udane auto, gdyby było tańsze o 25 tys zł, to wyszedłbym dzisiaj z umową, a tak mam jeszcze nad czym myśleć.
                CX-30 to nie jest jednak odpowiednik HR-V?
                Nie wiem czy odpowiednikiem ZR-V nie będzie CX-5? Chociaż mam wrażenie, że CX-5 będzie większa.

                Comment


                • #53
                  CX30 jest na platformie kompaktowego modelu Mazda 3, tak jak ZR-V na bazie kompaktowego Civica. CX5 to już taka Mazda 6 w wersji SUV, czyli odpowiednik CR-V.
                  Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
                  Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

                  Comment


                  • #54
                    Tylko zwróć uwagę o ile Civic jest większy od Mazdy 3 / CX30 w środku. Mazdy są ciasne.
                    Generalnie pomiedzy Mazda CX5, 6, a Civiciem X,XI nie ma zbyt duzej roznicy jesli chodzi o miejsce w kabinie. Bagaznik owszem - na plus dla CX5, 6tki.

                    ZR-V na duzy plus w porownaniu do Civica XI jakim jest większy bak, bo ma on „az” 57 litrow, co przy tej jednostce napedowej moze miec przelozenie na duzy zasieg samochodu.

                    Comment


                    • #55
                      Ciasnota każdej Mazdy moim zdaniem wynika z podporządkowania się założeniu, że auto ma przede wszystkim mieć piękną linię. I owszem, CX30 jak dla mnie jest najładniejszym crosoverem na rynku. Duży wpływ na to choćby wydłużona maska, która niestety odbiera przestrzeń w kabinie.
                      Był: Honda Civic Tourer 2015 FL 1.8
                      Jest: Toyota Corolla 1.8 Hybrid 2023

                      Comment


                      • #56
                        Przy okazji wymiany oliwy siedziałem wczoraj w ZR-V ( niestety testówka była oklejana). W środku więcej miejsca niż w Civicu czy HR-V, mniej niż w CR-V 5gen. Przyjemne wnętrze za sprawą krągłości kształtów. Materiały lepsze niż w wyżej wymienionych modelach. Niestety wizualnie auto nie wywołało we mnie kompletnie żadnych emocji. Ani na zewnątrz, ani w środku. Jest trochę nijakie. No i bagażnik. Jest mały, po prostu mały. Nie wiem jak jeździ, choć uważam, że napęd z najnowszej generacji eHEV będzie tego czego to auto potrzebuje. Ponoć jest sporo zamówień ale dla mnie jest jeden bardzo duży problem z tym samochodem - cena. Siedziałem w wersji która kosztowała 213 tys.( od 189900 zaczyna się cennik) Biorąc pod uwagę, że nowa CR-V w podstawowej, prawie wszystko mającej wersji kosztuje właśnie tyle chyba dla mnie wybór byłby oczywisty. Albo nowa CR-V dla potrzebujących komfortu i przestrzeni albo Civic XIgen.

                        Comment


                        • #57
                          Gdybym stal przed wyborem pomiedzy ZRV a CRV to wybral bym CRV, ale 5 gena
                          Za 190 tys zl miałbym wersje Lifestyle AWD i bardzo komfortowe wozidło wyprodukowane w Japonii z mnóstwem miejsca wewnatrz i do tego z calkiem pojemnym bagaznikiem. Moze i troche przestarzalymi multimediami, ale w sumie co z tego?

                          Miles rozumiem Cie doskonale, bo mi się Mazdy tez bardzo podobają..

                          @montada, powiedz mi prosze, jak jest z parownikami/skraplaczami klimy w CRV 5gen? Skala awaryjnosci podobna do tej z CivX?

                          Comment


                          • #58
                            Podzielam "montada" Twoje zdanie na temat ZRV-ki. Czekając na wymianę oleju pooglądałem i posiedziałem sobie w ZRV za 211tys i co tam tyle kosztuje? Samochód z zewnątrz dla mnie tak jak to wyżej napisano "nijaki", (mi kojarzy się z amfibią). Środek też nie powala jest tam poprostu smutno. Na plus dobre spasowanie elementów zewnetrznych, nie tak jak w X-genie. Po powrocie z ciekawości zrobiłem sobie konfigurację Cupry Formentora i za 211 tys. mam Cuprę z 190 konnym silnikiem, automatem, matrixami, grzaniem postojowym i kupą innych bajerów na wyposażeniu. Jeżeli ktoś chce tylko crossovera to formentor jest bardzo dobrą alternatywą, jeżeli nie, to civic XI-gen.

                            Comment


                            • #59
                              Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
                              Moze i troche przestarzalymi multimediami, ale w sumie co z tego?
                              To prawda, że są z innej epoki. Nie korzystam z nich prawie w ogóle. Nawet gdyby były ekstra to AppleCarPlay albo Android Auto załatwiają sprawę w 100%.

                              Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
                              @montada, powiedz mi prosze, jak jest z parownikami/skraplaczami klimy w CRV 5gen? Skala awaryjnosci podobna do tej z CivX?
                              Problem u mnie nie występuje, auto mam od 2020r. i jeżdżę non stop, lato i zima, na trybie Auto. Nie słyszałem żeby były jakiekolwiek problemy z klimą w CR-V 5gen. Generalnie mam zrobione 70tys. i , tfu tfu odpukać, nic kompletnie się nie dzieje z samochodem.

                              Comment


                              • #60
                                Czyli mamy dopasionego Formentora z 2,0 TSI 190KM za 211tys, u którego na starcie trzeba robić program DSG i stracić gwarancję, ale cieszyć się jazdą albo nie robić programu i męczyć się jej seryjnym oprogramowaniem. Wolałbym chyba już Zr-v albo Corollę Cross.
                                Natomiast za 218 tyś - 27tys dopłaty - 2 tyś rabatu i wychodzi jakieś 189tys za Teslę Y 299KM , 6,9s do 100, auto ma 4,75m i przestrzeni więcej niż w ravce, ja wiem wygląd i pełny elektryk, ale za taką kasę wolałbym ją niż wcześniej wymienione autka

                                Comment

                                Working...
                                X