Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Felgi i opony do Type R FK8 i FK2R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wiem jak to wygląda, bo obecnie mam 235/35/19 na zimę właśnie w ten sposób zregenerowane przez poprzedniego właściciela. Ich ruszał nie będę, bo są w dobrym stanie i zostaną jak są, ale podkreślę jeszcze raz, chciałem po prostu zachować oryginalny wygląd FK8. Spróbuję z folią i zobaczymy.

    Względem opon to nie pytałbym gdyby nie to, że po prostu wpadły mi w oko PS5S poniżej 1000zł sztuka, ale niestety nie ma rozmiaru odpowiedniego do FK8. Koniec końców zostanie w takim razie PS4S w rozmiarze 245/30/20. Felgi pewnie pójdą na przestrzeni tego miesiąca do malowania, a potem zostanie zakup opon.

    Comment


    • Polecam Continentale SportContact7, w moim odczuciu są o wiele lepsze od Michelinów PS4S, na których jeździłem kilka miesięcy na przedzie i na których często gubiłem trakcje.

      Odnośnie jeszcze felg, to miałem pomysł, podobnie jak Banzaj, żeby jakoś domalować ten czerwony pasek np lakierem zaprawkowym... ale ostatecznie darowałem sobie - ta szczelina jest mocno nietypowa i w pytę z tym roboty chirurgicznej by było

      Comment


      • Foliowalem fele cena byla spoko, sam bym sie w zyciu z tym nie pitolil. Z drugiej strony, uwazam ze z tym paskiem te felgi maja lepszą aparycję, staja sie oryginalne chociaz troche.

        Ciekawe co piszesz o CS7. A jak precyzja prowadzenia? Jak na mokrym? Jak w okolicy 10st, jeszcze cos lepia czy kiepsko jak przy CS6?
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • CS7 zdecydowanie lepsze od CS6, na zimówki przeszedłem jak już było w okolicach zera z rańca.

          Z tym foliowaniem felg to gdzie to robiłeś i jak to wyszło?
          Bo hmmm ten rowek skubańce zrobili mega niewymiarowy

          Comment


          • Ja cale foliowanie auta i felg robilem tu:

            Naszym klientom oferujemy dostęp do najnowszych rozwiązań w zakresie auto wrappingu.


            I polecam, bez zastrzezen - a u mnie byla roznoraka robota (foliowanie nadwozia, przyciemnianie tylnych swiatel i znaczkow, dechrome, PPF na dach, felgi i cos tam jeszcze).

            Nie napisales jak z precyzja prowadzenia w stosunku do CS6 i PS4S a to dla mnie kluczowe w tym aucie - moj glowny zarzut do "przedliftowych" PS4S byl, potem zrewidowali kord (od tego czasu "nasz" rozmiar funkcjonuje jako XL wiec latwo poznac ktora ma sie wersje opony) i w przypadku drugiego zestawu problem znacznie sie zmniejszyl; ale wciaz nie moge wyjsc z podziwu, ze zimowki Michelin PA4 mam w tej kwestii lepsze od letnich (dlatego szerokim lukiem ominalem PA5). W CS6 akurat precyzja prowadzenia byla super, natomiast zimowki performance Conti z kolei byly pod tym katem dramatycznym rozczarowaniem i wyrzucilem je zanim sie zuzyly bo uposledzaly mi jazde autem i odbieraly przyjemnosc z jazdy...
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • Przesiadając się z CS6 na CS7 poczułem od razu różnicę, nie tylko w przyspieszaniu, ale przede wszystkim w zakrętach. Ofkorsik początek na świeżych gumach jest zawsze na plus, ale nawet jesienią przy +12C można poszaleć...
              przy Michelinach PS4S na przedzie miałem już uślizgi.

              Comment


              • Uważacie, że CS7 stało się oponą uniwersalną? Czytając wątek utwierdziłem się w przekonaniu, że Conti są rewelacyjne na suchym i tylko na suchym, Michałki można ustosować dowolnie. Stąd pytanie o uniwersalność.

                Comment


                • Zamieszczone przez snipster Zobacz posta
                  Przesiadając się z CS6 na CS7 poczułem od razu różnicę, nie tylko w przyspieszaniu, ale przede wszystkim w zakrętach. Ofkorsik początek na świeżych gumach jest zawsze na plus, ale nawet jesienią przy +12C można poszaleć...
                  przy Michelinach PS4S na przedzie miałem już uślizgi.
                  Kolego powtarzasz te same informacje w kolejnych postach, olewając sprawnie nasze pozostałe pytania, jak czy opona daje prezycje w prowadzeniu i jaka jest na mokrym. Sama lepsza przyczepnosc na suchym to troche malo, wystarczy zalozyc opone klasy EP zamiast UUHP, ale zwykle te pozostale rzeczy wtedy "leca"... jak poprzednik napisal, jak to do auta na wszystkie warunki, interesuje nas cos wiecej.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Precyzja w prowadzeniu? Przecież to nie zimówka, gdzie przy 250 można poczuć się nieswojo - rozwiń, proszę, co mam Tobie więcej napisać? czy jest coś mierzalnego w tej kwestii.
                    Odnośnie jazdy na mokrym jest również pewniej, szczególnie w porównaniu do Michelinów PS4S.
                    W moim odczuciu CS7 jest bardziej uniwersalna w każdym warunie, bez wybierania konkretów w stylu "tylko sucho".

                    PS. testów na YT jest cała masa, to przykład https://www.youtube.com/watch?v=sAHo8D_9pCY
                    Last edited by snipster; 10-02-2025, 21:14. Powód: link do yt do testów

                    Comment


                    • Test opon na FK8 znam tylko jeden https://www.auto-motor-und-sport.de/...20-sportwagen/
                      Oczywiscie inne testy daja ogolne pojecie ale to nie Jeep. 2 razy zmienialem C na M i zawsze mialem pozytywne odczucia na drodze, ktora sie zwykle poruszam. Moze z wyjatkiem ostrosci reakcji na ruch kierownica. Ale to sie poprawia lekko podnoszac cisnienie. Niedlugo pewnie bede zmienial letnie i C mnie ciekawi ale jednak trudno mi bedzie sie zdecydowac

                      Comment


                      • Nie chce niektorym z was psuc zabawy, ze takie drobne roznice dostrzegacie. A idac dalej to ja sie zastanawiam jak trzeba pojechac, zeby to widziec...precyzja prowadzenia. Bez jaj. Kolega Alix to chyba lubi maly farmazon ludziom wciskac. Jakby mu zalozyc dwa komplety opon i nie powiedziec ktora jest ktora to na bank by sie nie pokapowal. Takze ten.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez amator123honda Zobacz posta
                          Nie chce niektórym z was psuc zabawy, ze takie drobne roznice dostrzegacie. A idac dalej to ja sie zastanawiam jak trzeba pojechac, zeby to widziec...precyzja prowadzenia. Bez jaj. Kolega Alix to chyba lubi maly farmazon ludziom wciskac. Jakby mu zalozyc dwa komplety opon i nie powiedziec ktora jest ktora to na bank by sie nie pokapowal. Takze ten.
                          to jest tak...
                          na początku jeździsz autem od A do B
                          * potem ...hmm.. jak większość - jeździsz troszkę szybciej , sprawniej i tyle...
                          potem są ludzie - którzy lubią motoryzację - kupujesz mocniejsze auta, jeździsz szybciej, dohamowujesz później więc zaczynasz czuć klocki, znać tarcze i balansować mocą (pomijam technikę jazdy mówię tylko o samym wykorzystaniu mechaniki)...
                          każdy poczatkujący zwiększa moc, bo ona jest priorytetem: "będę miał więcej KM będę szybszy"
                          i tu dramat bo ludzie z mniejsza mocą (nawet o 50KM w klasie), z lepszymi przełożeniami w skrzyni i WŁASNIE z lepszą oponą zaczynają być równoważni/ lepsi dla aut mocniejszych nawet o 100KM i więcej
                          i właśnie, to Ci ludzie widzą różnicę w prowadzeniu auta na innej oponie
                          a reszta to aspekt, który się przeważnie zatrzymuje na punkcie oznaczonym przeze mnie gwiazdką*

                          napisałem tak najprościej jak mogłem dla zrozumienia tematu...

                          ps. fajny nick
                          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                          Comment


                          • Lcfr pięknie podsumowane

                            Po prostu, jedni nie czują o co chodzi, więc i nie rozumieją:

                            Zamieszczone przez snipster Zobacz posta
                            Precyzja w prowadzeniu? Przecież to nie zimówka, gdzie przy 250 można poczuć się nieswojo - rozwiń, proszę, co mam Tobie więcej napisać? czy jest coś mierzalnego w tej kwestii.
                            I niestety, w przypadku aut usportowionych znaczy to zwykle jak napisano, że nie są w stanie wykorzystać możliwości auta na tyle, żeby tak naprawdę odpowiedzieć na zadane pytania - w tym przypadku opinie te stają się... mało wartościowe. A inni po prostu wyczuwają te różnice:

                            Zamieszczone przez Leszek2 Zobacz posta
                            Moze z wyjatkiem ostrosci reakcji na ruch kierownica.
                            Niestety,

                            Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                            reszta to aspekt, który się przeważnie zatrzymuje na punkcie oznaczonym przeze mnie gwiazdką*
                            I tak jest najwyraźniej w przypadku adekwatnym do nicka kolegi amator123 skoro uważa, że to farmazony

                            Zamieszczone przez amator123honda Zobacz posta
                            Jakby mu zalozyc dwa komplety opon i nie powiedziec ktora jest ktora to na bank by sie nie pokapowal.
                            A o ile chcesz się założyć, bo tak się składa, że sporo przekładanek z różnymi ekipami robiliśmy i kilka takich zakładów ślepej próby mam na koncie wygranych, w tym na eRkach
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Dokupował ktoś z Was dekielki/kapsle do OEM felg? Ceny jakie usłyszałem są kosmiczne (350zł/szt.), w polskim internecie wychodzi stówę mniej, a najtaniej chyba eBay i import z Japonii (~500zł/kpl). Może ktoś coś kojarzy, dokupował albo ma zbędną sztukę, bo w zasadzie jedna sztuka byłaby już wystarczająca dla mnie.

                              Comment


                              • kup na aliex. masz wybór kolorów i wersji. jakość nie odbiega od OEM w zasadzie a cena - sam zauważysz...
                                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                                Comment

                                Working...
                                X