To tak jak "dużo, tanio, Tesco" - "twardo, nisko, Honda" - było, jest i pewnie będzie 
Żeby to auto jeździło tak precyzyjnie jak jeździ i miało taki grip na zakrętach jak ma, to ma adekwatny rozmiar kółek. Zimówki jak były minimalnie bardziej miękkie (mimo, że mam opony performance z wysokim indeksem) to już nie ta precyzja. Więc schodzenie na 18, czy tym bardziej na 17 (to akurat prawdopodobnie niemożliwe z uwagi na wielkość zacisków z przodu) - można, ale trochę zaprzeczenie celu auta. Z drugiej strony HH to jednak kompromis do codzienego użytku... więc zawsze takie pośrednie 235/40R18 są opcją, co dla kogo jest priorytetem. Szczerze mówiąc miałem przez chwilę taki przebłysk, żeby mieć 3 komplety gum - zimówki w takich 18'' na feldze 8,0 (niestety w OEM 8,5 rant felgi nie jest dostatecznie osłaniany przez oponę, bo jest naciąg
), na większość roku normalne letnie Conti jak są na lato OEM, a... komplet felg 19'' obecnie zimowych mieć na semislicki Toyo lub Federal w 255/30R19
na takie już lato lato + ewentualnie jakiś wypad na pojeżdżenie... Pewnie wtedy niejeden AWD by się zdziwił, szczególnie jakby FMIC i soft "poprawić" 
Dokładnie. I tym mnie ujmuje

Żeby to auto jeździło tak precyzyjnie jak jeździ i miało taki grip na zakrętach jak ma, to ma adekwatny rozmiar kółek. Zimówki jak były minimalnie bardziej miękkie (mimo, że mam opony performance z wysokim indeksem) to już nie ta precyzja. Więc schodzenie na 18, czy tym bardziej na 17 (to akurat prawdopodobnie niemożliwe z uwagi na wielkość zacisków z przodu) - można, ale trochę zaprzeczenie celu auta. Z drugiej strony HH to jednak kompromis do codzienego użytku... więc zawsze takie pośrednie 235/40R18 są opcją, co dla kogo jest priorytetem. Szczerze mówiąc miałem przez chwilę taki przebłysk, żeby mieć 3 komplety gum - zimówki w takich 18'' na feldze 8,0 (niestety w OEM 8,5 rant felgi nie jest dostatecznie osłaniany przez oponę, bo jest naciąg



Zamieszczone przez Arpuc
Zobacz posta

Comment