ja tam zawsze biorę ze stocku, nie dla mnie czekanie wiele miesięcy na odbiór....
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Rozwój firmy Honda
Collapse
X
-
Ja z kolei zawsze tak nawymyślam przy wyborze, że auto tylko do produkcjiZ rzeczami do auta z resztą podobnie
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Chłopaki na temat pls.
Znalazłem ciekawy artykuł po ang : https://www.bloomberg.com/features/2...f-driving-car/
Nie do końca temat tyczy Hondy ale użyta została Acura więc na miejscu władz koncernu Honda/Acura walczyłbym o tego geniusza. Sam pomysł może u niektórych zawodowych kierowców budzić strach ale ja twierdzę, że jeszcze dłuuuuuga droga do wyparcia człowieka zza kiery o ile się to w ogóle kiedyś uda. Dla mnie to tylko gadżet ułatwiający długą podróż lub narzędzie dla niepełnosprawnych ruchowo. Aczkolwiek na takich gadżetach firmy zarabiają więc Hondo do dzieła!
Jeszcze bardziej aktualny artykuł z lepszymi zdjęciami : https://www.theverge.com/2016/6/6/11...f-driving-cars
mzelenko_230516_1078_0004.0.jpgLast edited by lybra; 21-07-2016, 02:54.
Comment
-
Ciekawe ale mnie interesuje inna kwestia... czy wiesz coś może o perspektywie hybrydy plug-in w Hondzie, np. HR-V? Bo rozważam taką formę napedu jako 2. w rodzinie pojazd miejski (na razie maja ja mieć Auris/C-HR i... Kia/Huyndai...)?............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaczy wiesz coś może o perspektywie hybrydy plug-in w Hondzie
Wiem to nie Honda, ale auto dopracowane. Jak dobrze kojarzę, już druga generacja, jako auto miejskie sprawdzi się idealnie. W jakimś "Zakupie kontrolowanym" były testowane dwie hybrydy i ten właśnie Nissan i babka była nim zachwycona.
Comment
-
To nawet nie chodzi o to czy to Honda - cena Leaf jest nonsensowna. Ponad 50tys. nigdy nie wróci do kieszeni, to tylko miejskie autko i tylko osoba niezbalansowana psychicznie w kierunku pseudoekologii (bo inaczej nie da się rozpatrywać auta elektryczego w kraju elektrowni węglowych) może mam wrażenie takie coś kupić... Widzialem Leafa w realu - to nie jest zle auto, ale absolutnie nie warte takiej kasy. Już Yaris Hybrid byłby dla mnie o niebo sensowniejszym wydatkiem (przy tym uważam jednak lepszym autem jako całość)... szkoda tylko, na razie nie ma wersji plug in. Może przez 2 lata jak będziemy zmieniać to sie zmieni albo Tesla coś małego w sensownej cenie wprowadzi...Last edited by Alix; 22-07-2016, 14:13.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postatylko osoba niezbalansowana psychicznie
Comment
-
Zgadza się, ale jeździmy w Polsce i po 8 latach w Suzuki mamy 50tys. przebiegu - nawet te panele by się nie zwróciły a co dopiero autoLeaf gdyby kosztował tyle co Yaris Hybrid to można by dywagowac... szkoda ze nie ma (nawet w planach) takiego HR-V czy Civica plugin... Kiedyś Honda obok Toyoty byla nr 2 napędów alternatywnych teraz widze Hyundai/Kia przejmuje pałeczkę (od razu dodam, ze w napędzie wodorowyn przyszłości w naszym kraju nie widzę wiec FCX Clarity też się nie podniecam, a jej cena jest już całkowicie chora).
Ja mam dystans do tego co "zielone" z tego powodu, że jakoś w życiu częściej wychodzi z tego mam wrażenie hipokryzja i pseudoekologia, a nadaje się "nalepke" eko, żeby nagonić klieniele... mimo to jak widzisz rozważam "zielone" auto... ale w racjonalny sposób - nie tylko dlatego, że jest "zielone".Last edited by Alix; 22-07-2016, 14:29.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Elwizardos Zobacz postaMasz trochę wolnego miejsca, stawiasz panele PV i jeździsz totalnie za darmoCIVIC IX 1,8/142KM
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaJa mam dystans do tego co "zielone" z tego powodu, że jakoś w życiu częściej wychodzi z tego mam wrażenie hipokryzja i pseudoekologiaNo ale to wszystko nie na temat, nie śmiecę więcej.
Zamieszczone przez remar Zobacz postaAkurat jestem na bieżąco z panelami bo mam wolne miejsce na działce i robię trzecią przymiarkę do montażu fotowoltaiki ale jakbym nie liczył to nawet z dofinansowaniem się nie opłaca. Ceny są tak skalkulowane że zwrot inwestycji jest po około 10 latach (na kredyt jeszcze 2 lata dłużej) a życie instalacji to 15 lat bo potem sprawność robi się na tyle niska że trzeba wymienić panele. Dlatego ludzie w tym kraju tak podchodzą do wszystkiego co "zielone" bo kto potrafi liczyć po pierwszym zapale bierze kartkę i kalkulator i sam może stwierdzić czy opłaca się być "eko"Last edited by Elwizardos; 22-07-2016, 15:09.
Comment
-
Elwizardos poruszyłeś ciekawy temat PV i przydałby się na to oddzielny wątek. Sam liczyłem parę razy (bo co rok lub dwa aktualizuję sobie temat) opłacalność i tak jak kolegom ni huhu mi się nie kalkuluje.
A co do aut to faktycznie w Hondzie coś cicho w tym temacie a moja nabyta podejrzliwość daje mi sygnały, że Honda może być wchłonięta przez Toyotę. Bo już nawet szwaby mogą wkrótce wyprzedzić Hondę w hybrydach i elektrykach. Chyba, że to cisza przed burzą. Poza tym Honda widać ewidentnie omija bezpośrednią konkurencję z Toyotą i szuka nieco innych rozwiązań tego samego zagadnienia, prostszych i tańszych ale niezawodnych dzięki prostocie, lepiej skalkulowanych od Toyoty tak aby dać niższą cenę. Tylko jak na razie Toyota jednak wygrywa na skali sprzedaży.
Co do hybryd plug-in to Honda ma Accorda i tyle. Wydaje mi się, że to właśnie zbyt mały popyt na Hondy determinuje ograniczenia oferty. Nasuwa mi się tutaj obraz błędnego koła - wąska oferta - bo mała popularność marki - bo wąska oferta. Pytanie czy w samej Hondzie jest wola i pomysł na wyjście z tego błędnego koła czy raczej władze po prostu mają inną wizję marki i nie dążą do takiej masówki w samochodach jak Toyota bo przecież Honda to nie tylko samochody.
Edit:
Zapomniałem dodać, że Honda chyba stara się być bardziej sportowa/szybsza od Toyoty bo właśnie tak jest w kwestii Accord vs Avensis i dlatego wizytówką Hondy jest Civic Type-R a nie hybryda (przynajmniej w Europie).Last edited by lybra; 23-07-2016, 19:11.
Comment
-
Zamieszczone przez lybra Zobacz postaWydaje mi się, że to właśnie zbyt mały popyt na Hondy determinuje ograniczenia oferty. .CIVIC IX 1,8/142KM
Comment
-
Lubię sobię czasem przeglądnąć japońską stronę Hondy, żeby zobaczyć co ma aktualnie w ofercie.
I właśnie tak apropo hybryd to z wszystkich modeli osobowych, które Honda tam oferuje (nie liczę Kei-Carów, czyli tych niewielkich, małolitrażowych toczydełek):
- Oddysey,
- Shuttle,
- Jade,
- Grace,
- Legend,
- Vezel [HR-V],
- Accord,
- Fit [Jazz],
- Freed,
- Free Spike,
- CR-Z,
- Stepwgn,
- CR-V
prawie wszystkie są hybrydami - jedynie chyba CR-V i Stepwgn nie mają napędu hybrydowego.
Z jakiegoś jednak powodu swoje hybrydy ograniczyli głównie do lokalnego rynku.
A tu oficjalna stronka Hondy: https://www.honda.co.jp/auto-lineup/?from=pulldownJest: 1985 Fiat 126p 650E, 2019 Jeep Compass 4x4 1.4t
Były: 2002 Honda Civic Sedan 1.6 VTEC, 2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC
Comment
-
Zamieszczone przez Slinger Zobacz postaZ jakiegoś jednak powodu swoje hybrydy ograniczyli głównie do lokalnego rynku.
A tu oficjalna stronka Hondy: https://www.honda.co.jp/auto-lineup/?from=pulldownChyba uznali rynek EU za tak mały albo trudny, że się dogadali.
Last edited by lybra; 25-07-2016, 22:32.
Comment
Comment