Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rozwój firmy Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • szczerze mówiąc to nie wiem czy to nie fejk rodem z primaaprilis... ale takie cos w sieci widzialem
    " z tłumacza: rok 2027, po tym jak ujawniono oszustwo związane z samochodami elektrycznymi, wszyscy producenci wracają do biznesu silników spalinowych. Honda wprowadza na rynek nową wersję swojego kultowego roadstera: S2000. Ku zaskoczeniu wszystkich, silnik nie jest 4-cylindrowy, lecz raczej wolnossący 2,0-litrowy rzędowy 6-cylindrowy, który wytwarza 315 koni mechanicznych przy 9800 obr./min. Silnik został opracowany wspólnie z japońskim działem motocyklowym producenta...
    s2k.jpg
    s2k2.jpg
    s2k23.jpg
    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

    Comment


    • Jestem zaniepokojony. Ładne auto, ale komu oni chcą sprzedać te coupe i roadstery w erze suvów

      Comment



      • Fake jak cholera, jeszcze to małe, wolnossące R6...
        News z wszechśwata równoległego albo rzeczywistości alternatywnej, ale znacznie piękniejszej od naszej

        Fajnie pomarzyć, że nie ma na świecie ekoświrów u władzy a ludzie nadal jeżdżą hatchbackami, sedanami, kombiakami czy roadsterami a nie SUV-ami czy crossoverami. A potem dzwoni budzik, wyglądasz za okno i myślisz: ja pie$£%#ę...

        A tak w ogóle to ktokolwiek rzeźbił te rendery "nowej" S2000 powinien być natychmiast przyjęty do centrum stylistycznego Hondy/Acury.
        Właśnie tak powinny wyglądać współczesne Hondy, taki powinien być ich styl i tzw. język stylistyczny.

        Piękne to.

        Comment


        • Zamieszczone przez Pete Zobacz posta
          A tak w ogóle to ktokolwiek rzeźbił te rendery "nowej" S2000 powinien być natychmiast przyjęty do centrum stylistycznego Hondy/Acury.
          To samo pomyślałem jak zobaczyłem to auto... ten wygląd, styl, wręcz ideał.. i jeszcze silnik R6 kręcący się do 9800obr.. to by było! sprzedałbym wszystkie swoje auta i kupił to coś! PS. Ktoś wzorował się na Mazdzie..
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • Dokładnie - na podstawie mazdy mx 5 nawet silnik v6 2,0 (co prawda moc zawyżona) jakby przeniesiony z mazdy końca poprzeniego wieku.

            Comment


            • Zamieszczone przez Waflo Zobacz posta
              Jestem zaniepokojony. Ładne auto, ale komu oni chcą sprzedać te coupe i roadstery w erze suvów
              No wlasnie to moze byc dobry moment. Tacy jak ja czekaja jak na zbawienie na fajne samochody z silnikami budzacymi emocje w zalewie generycznych szczudlatych pokrak z elektospalinowym pseudoekoszajsem pod maską, ale ich nie ma. Albo w sensie fizyczym (nawet taka Alfa Romeo nie ma juz zadnego coupe ani roadstera, co za upadek...), albo w sensie silnikowym (jaki ma sens MX5 z 1.5 albo nowa Prelude z hybryda - dla mnie zaden).
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • To się naprodukowali Civica w Japonii..

                Koncern Honda Motor poinformował o przeniesieniu produkcji hybrydowej wersji modelu Civic, przeznaczonej na rynek amerykański, z Japonii do fabryki na terenie Stanów Zjednoczonych. Według agencji Kyodo decyzja podyktowana jest analizą kosztów, uwzględniającą dodatkowe cła na samochody importowane do USA.

                Comment


                • To jasne, z tych samych powodow debilnych decyzji politycznych i wojenek handlowych Honda jak mase innych japonskich marek zlikwidowalo fabryki w UK. No takie czasy, a w Polsce dalej zaden przemysl motoryzacyjny, nawet chinski, nie moze szerzej zaistniec
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • To teraz Hondy w EU już niedługo się nie zobaczy w ogóle... będzie unikat.
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • Weźcie pod uwagę wymogi bezpieczeństwa. W stanach Suvy i musclecary od dawna były popularne a roadstery niszowe bo jak na drodze mijasz auto którego koło sięga lusterka twojego auta albo prawie dachu to nawet podświadomie odczuwasz obawę. Tak to działa u większości ludzi. Do tego dochodzą crash testy. Dopóki suvy były niszowe to uglebione auta były popularniejsze. Dlatego teraz u nas powiela się model amerykański i to musclecary mają większe szanse na rynku. Co do popapranej polityki ekologicznej czy pseudoekologicznej , myślę że to przejściowe i cała układanka polityczno ekonomiczno technologiczna wymusi utrzymanie tej szerokiej palety zasilania aut. Przez długi czas będą współistnieć dopóki koszty stricte produkcyjne się znacznie nie rozjadą. To zdecyduje o masowej motoryzacji. Jak na razie widać, że elektryki pod tym względem to niewypał. Dużo IMO namiesza wodór.

                      Żeby Honda wróciła na nasz rynek, musi się to opłacać czyli trzeba wywalić ze stołków mafię brukselską.
                      Last edited by lybra; 17-04-2025, 18:36.
                      Honda Hybrid 3,4L/100km
                      sigpic
                      https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

                      Comment


                      • To ze "mafie" brukselskich ukladow trzeba wywalic ze stolka i zrobic porzadek z przeregulowaniem niszczacym gospodarczo EU to jak najbardziej. To, ze swiat zobaczyl juz ze elektryki nie wszedzie i nie dla kazdego to tez. Ale nie zgadzam sie z ta obawa przed "niskoscia" roadsterow, a juz tym bardziej w USA. Pamietajmy ze RAMy, Tundry, F150/250 az po Escalade byly codziennoscia tamtego rynku i pamietam je z ulic juz jak jechalem przez St Louis czy Chicago czy San Francisco we wczesnych latach 2000 i zeby miec takie poczucie nie musi to byc roadster, w normalnym sedanie jest niewiele inaczej. Podobnie w EU. Z reszta mowimy o autach sportowych, gdzie wieksza obawe masz przed tym czy sam nie przegniesz i nie wylecisz z toru jazdy niz innych uczestnikow ruchu, a twoja dynamika poruszania sie daje Ci wieksze bezpieczenstwo aktywne niz jazda zwyklym autem bo masz duzo wieksze mozliwosci - o ile oczywiscie potrafisz je realnie wykorzystac. Jak jezdzilem "wydmuszka" 4 gen to ostatnia rzecz jakiej sie balem to jakiegos SUVa. 100x bardziej mialem hamulce jak szybko sie zabije jak przecenie swoje mozliwosci wobec tego potworka. Podobnie jak musze wsiasc do jakiegos firmowego Dustera i wyjechac nim na ulice to czuje sie wlasnie mniej pewnie niz w swoim niziutkim F-Type bo nie czuje auta jak bym chcial i nie ufam gownianemu silniczkowi, szczudlatemu zawieszeniu czy chociazby mocno wspomaganym a przez to ze slabym wyczuciem hamulcom. To budzi we mnie duzo wieksze poczucie braku bezpieczenstwa niz sama wysokosc pozycji za kierownica. Ja wiem, ze takie zjawisko psychiczne "wysokosci" siedzenia jest i im slabszy kierowca tym bardziej to przedklada ponad mozliwosci jezdne samochodu - ale to akurat raczej nie jest tak czy owak klientela na roadstery czy auta sportowe i nigdy nie byla. Tak jak w salonie Porsche... klient na Macana czy Cayenne to w wiekszosci nie klient na 911... (chyba ze ma juz takowe i przyszedl kupic auto dla zony albo rodzinne, albo po prostu wziac ze 3 Taycany zeby moc sie zapisac na GT3 RSa, a potem sie ich jakos pozbyc).

                        Jakas odwilz powinna nadejsc, jak po latach 80tych po kryzysach paliwowych nadeszly 90te i szalone 2000czne w motoryzacji - nawet Nissan zapowiedzial ze GTR R36 w 2027 NIE bedzie elektryczny wiec moze za pare lat bedzie po co pojsc znowu do salonu - bardziej pytanie, czy aby Hondy? Chociaz druga moja lubiana marka, czyli Jaguar, zrobila jeszcze glupszy ruch niz Honda tym samym praktycznie przestajac dla mnie istniec... "go woke go broke" jak to mawiaja...
                        Last edited by Alix; 21-04-2025, 16:40.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Jeden z konkurentów robi wyłom i obniża cenniki
                          Przeceny od 10 tys. do nawet 42 tys zł. Oto zaskakująca zmiana cen spalinowych modeli Volkswagena. Niemcy obniżają ceny swoich najmocniejszych modeli. A to oznacza ciekawą ofertę dla miłośników odmian z kultowej serii GTI oraz R.

                          zapewne wynikowa chińskiego wejścia...

                          Pytanie jakie się nasuwa to nie czy, ale kiedy "nasza" Honda coś podobnego zrobi... peron zaczyna odjeżdżać

                          Comment


                          • Zamieszczone przez snipster Zobacz posta
                            Jeden z konkurentów robi wyłom i obniża cenniki

                            zapewne wynikowa chińskiego wejścia...
                            Tutaj jest raczej inna przyczyna.. ludzie po prostu nie kupują "potworków" które średnio palą po 12l wachy na 100km... Teraz w modzie są hybrydy, elektryki - tych ceny raczej za dużo nie zjadą w dół.
                            Moja łódka Civic..
                            Mój "klekocik" Ceed..
                            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                            Coś na temat olejów..

                            Comment


                            • Niby tak, ale 333KM z napedem 4x4 i automatem (Golf R) za mniej niz 200tys zl w dzisiejszych czasach jest baaardzo ciekawą ofertą... skonfigurowałem Golfa R pod siebie w wersji Variant i wyszlo mi 207 tys zl, co uwazam za fajną wartosc, biorac pod uwage potencjal jaki drzemie w tym samochodzie.

                              I jest co cena raptem kilka tysiecy większa niz Civic Advance (cenniki 2025). O pseudokonkurencie TypeR (naped na przód, manual) za ponad 260 tys zl juz nawet z przyzwoitosci nie wspominam.

                              A tak w temacie rozwoju marki Honda:

                              Honda, czwarty co do wielkości producent samochodów na świecie, robi właśnie krok w tył na drodze do elektromobilności. Japoński gigant planuje
                              Last edited by kubat630; 21-05-2025, 12:16.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                                Teraz w modzie są hybrydy, elektryki - tych ceny raczej za dużo nie zjadą w dół.
                                hybrydy może i tak, a z elektrykami to zobaczymy
                                moda jak każda moda - to tylko kwestia czasu kiedy przeminie a temat elektryków ma już rosnące grono przeciwników i po braku dopłat staje się mniej modny
                                może to żaden argument bo podwórkowy ale żaden z moich znajomych, który miał elektryka nie chce go kupić ponownie - cos w tym chyba jest
                                i o ile hybryda to dość uniwersalny samochód ale i ona i elektryk największe zalety pokazują w mieście a na trasie już nie są tak atrakcyjne nawet w porównaniu z cytowanym potworkiem palącym w miesić 12 l bo na trasie przy normalnej jeździe da się nim dość ekonomicznie jechać, niezależnie i prawdopodobnie szybciej niż wspomnianymi

                                VW jakoś to przekalkulował i widocznie cos sobie tam policzyli
                                mimo wszystko mnie ta grupa nie skusi chyba nigdy

                                EDIT: i pomijając modę na elektryki (czas pokaże jak się to ułoży w zakresie cen jak całego rynku wtórnego) to w hybrydzie - takiej sensownej i prawdziwej - nie ma wielkiego wyboru w markach i modelach, które warto kupić
                                Last edited by Lcfr; 21-05-2025, 12:46.
                                Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                                Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                                Comment

                                Working...
                                X