Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gdy biznes jest trudny moralnie z pozycji Szefa Sklepu z częściami motozyzacyjnymi.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez MiCyran Zobacz posta
    moje były w stanie niemal idealnym i nie wymagały wymiany.
    Też tak uważam w żadnych z powyższych przypadków gdzie silniki nie są wyjeżdżone, panewek nie należy ruszać... silniki nie były przegrzane, nie nastąpiła utrata ciśnienia w smarowaniu, więc panewki nie powinny ulec uszkodzeniu.

    PS. Panowie Haparts i gkill usunąłem wasze posty i wydaje mi się, że wiecie dlaczego.. zaczynał robić się smród w tym wątku.. trzymamy się tematu, jeżeli ktoś doradza, to oczywiście mądrze... przepychanki proszę zostawić na boku.. jest też do tego odpowiedni dział..
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • #47
      U mnie pobór wygląda tak:
      Poprzednie 1500km poziom oleju spadł z 3 kratki do 1 - jazda głównie miasto ok 70%, trasa 30%,jezdzilem dynamicznie kręcone często wysoko
      Dolałem oleju spowrotem do 3 kratki i zrobiłem 1200km, tym razem głównie była to trasa drogami ekspresowymi ok 120-130km/h, czasem 100 czasem 160 (ok 800km) pozostałe 400km to miasto/drogi krajowe jazda dynamiczna ale już bez czerwonego pola, może czasem, nie liczyłem, drogi normalne plus troche górskich - wracam sprawdzam olej i tak jak dolałem do 3 kratki tak jest i teraz - bez zmian

      Olej valvoline 5w30

      Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #48
        Mi na początku (tzn. wiosną 2017, auto kupione pod koniec 2016) na autostradzie olej także praktycznie nie znikał. Przejechałem w ciągu kilku dni prawie 4 tys. km i ubyło go zaledwie 100-200 ml. Za to podczas jazdy w mieście w zbliżonym okresie (przed i po tej długiej trasie) ubytek oleju sięgał 0,5 l/1000 km
        Last edited by MiCyran; 06-01-2020, 23:58.

        Comment


        • #49
          Zamieszczone przez MiCyran Zobacz posta
          Jeszcze raz jednak podkreślę, że w moim przypadku o pozostawieniu starych panewek zdecydował zarówno stan samych panewek, jak i brak jakichkolwiek rys i wżerów na czopach wału. Faktem jest, że nie dokonywaliśmy tu z mechanikiem żadnych pomiarów, ale przyjęliśmy, że skoro warstwa ślizgowa panewki w ocenie organoleptycznej nie wykazuje żadnego ubytku materiału, to zbudowany z twardszego materiału czop również nie powinien wykazywać oznak zużycia
          też nie bawiłem się w pomiary, bo po co mierzyć coś co mieści się w wymiarze jak dla nowej części i wizualnie stan idealny. Ja tylko mierzyłem z ciekawości owalizację cylindrów i mieściły się w wymiarze dla nowych cylindrów. W R20A3 chyba jest 10 lub 12 podwymiarów panewek. Bynajmniej jeżeli kiedyś dojdzie do tego, że będę musiał wymieniać w tym silniku panewki to albo zamówię bezpośrednio z Japonii, koszt 7 dolarów za sztukę i wysyłka 7 dolarów albo dopasuję coś z k serii np. ACL racing, king racing, taicho, machle clevite.
          PS. Panowie Haparts i gkill
          Dzięki Grzechu, że posprzątałeś.....
          Last edited by gkill; 07-01-2020, 07:04.

          Comment


          • #50
            Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
            Bynajmniej jeżeli kiedyś dojdzie do tego, że będę musiał wymieniać w tym silniku panewki to albo zamówię bezpośrednio z Japonii, koszt 7 dolarów za sztukę i wysyłka 7 dolarów albo dopasuję coś z k serii np. ACL racing, king racing, taicho, machle clevite.
            Też o tym myślałem, zanim oddałem samochód do remontu, ale - choć może źle szukałem - w przypadku większości z tych firm znajdowałem najczęściej zestaw dwóch grubości: STD i OS 0.025 mm (czasem także OS 0.25 mm). W przypadku oryginalnych panewek 0.025 mm to jest mniej więcej różnica między skrajnymi nominałami (tzn. czarną i chyba czerwoną).
            Last edited by MiCyran; 07-01-2020, 08:10.

            Comment


            • #51
              Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
              W R20A3 chyba jest 10 lub 12 podwymiarów panewek.
              Bzdura. Ani nie ma 10, ani nie ma 12. Jest 6 rozmiarów panewek korbowodowych i 6 dla panewek głównych i wie o tym każdy, kto silnik samochodu marki Honda rozbierał. I każdy też wie, czym może skończyć się montowanie zamienników panewek, które takiego rozróżnienia nie posiadają.

              Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
              dopasuję coś z k serii np. ACL racing, king racing, taicho, machle clevite.

              Człowieku, nie pisz takich rzeczy publicznie. Dopasowywać to możesz sobie temperaturę wody do parzenia herbaty a nie panewki z innego silnika. Poza tym nie ma takiej firmy jak TAICHO, jest TAIHO, i nie ma MACHLE tylko jest MAHLE. Naprawdę. Podstawy wiedzi i ortografii. Jestem tutaj gościem i szanuję decyzję moderatora o tym, że posprzątał, ale nie mogę czytać farmazonów jakie piszesz publicznie.

              Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
              Dzięki Grzechu, że posprzątałeś.....
              To prawda i ja to uszanowałem, a Ty jak widzę dalej powtarzasz te swoje mądrości siejąc zamęt.

              Zamieszczone przez MiCyran Zobacz posta
              Też o tym myślałem, zanim oddałem samochód do remontu, ale - choć może źle szukałem - w przypadku większości z tych firm znajdowałem najczęściej zestaw dwóch grubości: STD i OS 0.025 mm (czasem także OS 0.25 mm). W przypadku oryginalnych panewek 0.025 mm to jest mniej więcej różnica między skrajnymi nominałami (tzn. czarną i chyba czerwoną).
              Bo trzeba wyraźnie zaznaczyć, że co innego jest niepasowany nadwymiar, a co innego pasowanie nominału.
              Last edited by TakTyk; 07-01-2020, 08:33.

              Comment


              • #52
                Zamieszczone przez Dzida_Haparts Zobacz posta
                Bzdura. Ani nie ma 10, ani nie ma 12. Jest 6 rozmiarów panewek korbowodowych i 6 dla panewek głównych i wie o tym każdy, kto silnik samochodu marki Honda rozbierał. I każdy też wie, czym może skończyć się montowanie zamienników panewek, które takiego rozróżnienia nie posiadają.
                Ma Pan rację jest 6
                6 x taicho i 6 x daido

                Zamieszczone przez Dzida_Haparts Zobacz posta
                Człowieku, nie pisz takich rzeczy publicznie. Dopasowywać to możesz sobie temperaturę wody do parzenia herbaty a nie panewki z innego silnika. Poza tym nie ma takiej firmy jak TAICHO, jest TAIHO, i nie ma MACHLE tylko jest MAHLE. Naprawdę. Podstawy wiedzi i ortografii. Jestem tutaj gościem i szanuję decyzję moderatora o tym, że posprzątał, ale nie mogę czytać farmazonów jakie piszesz publicznie.
                Ja po prostu piszę, że nie jestem naiwny by kupować u Państwa w sklepie i przepłacać, o to tu chodzi, więc nadal Pan pilnuje swoich interesów na forum.

                Zamieszczone przez Dzida_Haparts Zobacz posta
                Człowieku, nie pisz takich rzeczy publicznie. Dopasowywać to możesz sobie temperaturę wody do parzenia herbaty a nie panewki z innego silnika. Poza tym nie ma takiej firmy jak TAICHO, jest TAIHO, i nie ma MACHLE tylko jest MAHLE. Naprawdę. Podstawy wiedzi i ortografii. Jestem tutaj gościem i szanuję decyzję moderatora o tym, że posprzątał, ale nie mogę czytać farmazonów jakie piszesz publicznie.
                Dla tego napisałem wyraźnie, że dopasuję sobie.....
                Sam swoje silniki naprawiam i zawsze staram się korzystać z manuala, a przy wymianie panewek bez tego nie obędzie się. Faktem jest że wcześniej o manualu nie wspomniałem, ale jako amator bez tej dokumentacji nie dałbym rady. Skoro amator podołał to tym bardziej mechanik.
                Last edited by gkill; 07-01-2020, 09:34.

                Comment


                • #53
                  Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                  Masz rację jest 6
                  6 x taicho i 6 x daido
                  Powtórzę jeszcze raz: ten japoński producent panewek którego masz na myśli i jest podwykonawką panewek dla Hondy nazywa się TAIHO, a nie TAICHO. Zwracam na to uwagę bo boję się, ile może być TAICHO na rynku, a ktoś to przeczyta.

                  Druga sprawa: panewki Honda, które są produkowane przez TAIHO, a panewki TAIHO, to zupełnie inne panewki.

                  Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                  Ja po prostu piszę, że nie jestem naiwny by kupować u Państwa w sklepie i przepłacać, o to tu chodzi, więc nadal Pan pilnuje swoich interesów na forum.
                  A ja jestem naiwny i wierzę, że w końcu przekonam Ciebie do tego, że nie przyszedłem tutaj handlować.

                  Comment


                  • #54
                    Zamieszczone przez Dzida_Haparts Zobacz posta
                    Różnica pomiędzy skrajnymi rozmiarami panewek to mniej niż 0,04mm i jest indywidualna dla każdego silnika.
                    Tę informację podawałem z pamięci, ale spotkałem się z kilkoma danymi (poza silnikami R, na pewno widziałem wymiary dla serii B i serii K) i dla którejś z tych rodzin silnikowych rozrzut grubości panewek na pewno nie przekraczał 0,025 mm (był bliżej 0,020 mm), więc to nawet jeszcze mniej, niż wspomniane 0,04 mm.

                    Comment


                    • #55
                      Zamieszczone przez gkill Zobacz posta
                      Dla tego napisałem wyraźnie, że dopasuję sobie.....
                      hmm, co dopasujesz i jak? (pytam retorycznie, bo to technologicznie niemożliwe i wprowadza w błąd, a jestem ciekawy teorii).

                      Comment


                      • #56
                        Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                        hmm, co dopasujesz i jak? (pytam retorycznie, bo to technologicznie niemożliwe i wprowadza w błąd, a jestem ciekawy teorii).
                        Przecież napisałem, że w takich przypadkach korzystam z manuala.

                        Comment


                        • #57
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          Jedyny olej zalecany do stosowania w silniku R18Z4, bazując konkretnie na samochodzie, który posiada "wadliwe" tłoki to 0W20. I czy mi w tej kwestii zaufacie, czy "hurtowni" albo "znajomemu z ASO", to tylko Wasza sprawa. Ja dostarczam Wam informacje ze źródła w wolny niedzielny wieczór. Na zdrowie.
                          to ja podziękuję za taką wiedzę, wole iść na piwo, choć poczytam do końca.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          I nie mam zamiaru przekonywać nikogo, którzy mnie nie znają, że wiem o branży części do samochodów marki Honda dużo.
                          a jednak podjąłeś próby i to robisz, inaczej by Cię tutaj nie było. Twoja pozycja daje Ci przewagę z racji zajęcia, ale sprzedaż części to nie użytkowanie.
                          Działalność biznesowa to nie działalność dobroczynna, no jakoś tak się składa że ja zawsze odbijam się od lady H-parts, nie kupuję bo albo za drogo, obok to samo kupuję taniej, labo nie odpowiada mi to co H-Parts proponuje. Może w życiu 1 cześć kupiłem z musu bo nikt nie miał i to wszystko.
                          Nie wypowiem się odnosząc do wszystkiego, ale w kwestiach olejowych to opowiadasz pierdoły, zresztą jak każdy handlowiec.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          Haparts cały czas 0W20, a jeżeli ktokolwiek kiedykolwiek inaczej to znaczy, że któryś z moich pracowników popełnił błąd, za co przepraszam, ale szkolenia są długie, trudne i żmudne.
                          Jeśli to ma coś wspólnego ze szkoleniem to wątpię, raczej "praniem mózgu". Wiem bo jak zaczynam dyskusję w sklepie i facet nie pierd'oli że do mojego silnika najlepszy jest olej niskopopiołowy a ja go pytam a po jaka cholerę jak nie mam GPF to nie potrafi tego wyjaśnić? to ja się pytam czego tam uczą na szkoleniu? Wmawiania klientom "tego samego makaronu" co sami w głowie mają. Zenada, wiedza sprzedawców olejów w Pl łącznie z H-Parts to jest kompletne zero. Oczywiście jest to szkolenie odpowiednio ukierunkowane i nastawione na sprzedaż a nie na doradztwo. H-Part to nie jest instytucja dobroczynna działająca na korzyść klienta. Nie opowiadaj mi takich rzeczy.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          0W20(...)Ważniejsze są tutaj skłonności do osadzania się nagarów z oleju niż samej jego lepkości.
                          ręce opadają, toż to brednie. Weź pierwszy lepszy artykuł poczytaj i dowiesz się co i jakie czynniki powodują nagar.
                          Czy H-Parts budzi takie samo zaufanie jak ASO? wątpię. Każdy podmiot ma swój interes, i zazwyczaj nie jest on zbieżny z interesem klienta.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          ASO robi co chce, a klientom wydaje się, że robią cuda zgodnie ze sztuką. Wlewają to, co mają pod ręką lub to, na czym więcej zarobią. Mają przemiał aut i klientów a dobrze wiedzą, że auto i na jednym i na drugim pojedzie. I robi to w każdym aspekcie, nie tylko olejowym. Naprawiam po nich błędy codziennie.
                          schlebiasz sobie . Ja mimo wszystko mam większe zaufanie do ASO niż do H-Parts.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          że ASO to jest taki sam sklep i taki sam serwis jak każdy inny. Ma tylko jedną różnice: może podbijać pieczątki gwarancyjne oraz napraw gwarancyjnych dokonywać. Koniec. Pod każdym innym względem to machina to robienia pieniędzy na ludziach, którzy przyszli za szyldem.
                          a Ty jaka jesteś machina w czym inna od ASO? Ty ze swoim biznesem i postawą "pro klienta" chciałbyś wbić się też wbić w ten tort . H=Parts to fajny sklep, tylko jakoś zawsze gadka się kończy na cenie.
                          Dla klienta indywidualnego H-Parts nie jest partnerem, jak pisałeś współpraca z firmami to jest biznes, a klient to podmiot 2-giej lub 3-ciek kategorii, oceniam ty wyłącznie przez pryzmat jednostki. Jak bym prowadził warsztat to pewnie bym mówił inaczej.

                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          Nie bywam na forach od kilku lat, niestety nie daję rady pogodzić tego z pracą A na korespondencję nie przestałem odpowiadać, "kiedy temat poboru oleju w tych silnikach zaczął się dość intensywnie rozwijać, a cała sytuacja - klarować", tylko zapewne wtedy, kiedy jeden pracownik pojechał na urlop, do nas dotarło 10 palet transportu, a ja musiałem przez czyjąś chorobę jechać z częściami do Francji. To tak jednym słowem: inne rzeczy Michale, inne rzeczy (pozwalam sobie pisać na forum per "Ty", bo zawsze tak było wśród swoich, a czuje się tutaj bardziej swój, niż na oficjalnym stanowisku w pracy). Mam w inboxie kilkadziesiąt maili, które leżą i czekają w podobny sposób, bo to co mówią w radio o tym, że brakuje rąk do pracy to nie są bajki.
                          to że Szef H-Parts znalazł czas na forum u nas to i tak miłe, jestem pełen uznania, większość handlowców wysyła nam tylko propozycję współpracy za śmieszne 5% upustu na części i tyle.
                          Za poświęcony czas dla tego forum dziękuję.

                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          Sprawa faktycznie jest świeża i nieświeża jednocześnie. Po pierwsze: serwisowy zestaw tłoków z pierścieniami z ofercie Hondy pojawił się dopiero w tym roku, o czym my sami dowiedzieliśmy się mniej więcej w jego połowie. I był Pan człowiekiem, przez którego ja sam zacząłem temat drążyć i w Japonii wydrążyliśmy.
                          Gdyby nie dociekliwość kolegi MiCyran'a to zapewne by nigdy nie doszło do konfrontacji Szefa H-Parts z użytkownikami HC na tym forum.
                          Większość for nie jest partnerem dla handlowców, i fora traktowane są z pogardą, ale jak tematem zainteresuje się tv albo dziennikarz to mamy taki czas ...jak mamy.

                          Zamieszczone przez MiCyran Zobacz posta
                          Jestem pewny, że Pan Michał Dziadowiec zagląda na nasze Forum i zwłaszcza wątki dotyczące R18Z4 z 2012 roku nie są mu obce. Ubolewam, że przestał odpowiadać na moją prywatną korespondencję w momencie, kiedy temat poboru oleju w tych silnikach zaczął się dość intensywnie rozwijać, a cała sytuacja - klarować. Możliwe, że Pan Michał znał wcześniej odpowiedź Hondy na pytania Pana Jacka Balkana
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          Sprawa faktycznie jest świeża i nieświeża jednocześnie. Po pierwsze: serwisowy zestaw tłoków z pierścieniami z ofercie Hondy pojawił się dopiero w tym roku, o czym my sami dowiedzieliśmy się mniej więcej w jego połowie.
                          czyli po tym jak forumowicze z tego forum wspólnymi siłami zaczęli drążyć temat i psioczyć na postawę H-Parts.
                          No więc o tym jest ta dyskusja. O biznesie ... a nie o dobroczynnym podejściu i działaniu podmiotu handlowego. Za coś na te szkolenia do Japonii trzeba latać.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          każda wiedza dostarczona na forum/do użytkowników, lub po prostu do internetu, staje się również wiedzą, dostarczoną do konkurencji.
                          stąd pojawienie się Szefa H-Parts.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          będę musiał pilnować rentowności firmy.
                          nie oczekujemy od H-Parts zmiany podejścia, nie chcę by się Pan też smucił, biznes to biznes, taka jest rzeczywistość i jak ja bym prowadził taką działalność to też bym podnosił ceny na części na które jest popyt. Trudno mieć tu pretensje żyjemy w kapitalizmie. Niech się Pan nie przejmuje, nie będą chcieli remontować silnika, to będą sprzedawać co to Pana interesuje, nie musi Pan tłumaczyć ile kawa kosztuje w Tokyo, bo mnie to tez nie interesuje.
                          Ja gratuluję Panu rozwoju firmy i pomyślności w Nowym Roku, tylko niech pan sobie daruje te wpisy o oleju, bo wpisuje się to w propagandę handlową oparta na kompletnym braku wiedzy a najgorsze to gdy sprzedawca opowiada głupoty, wtedy w takim sklepie to niczego mi się nie chce kupować, bo mam od razu wyobrażenie że skoro tak pieprzy to i pewnie wszystko w ten sam sposób próbuje wcisnąć.
                          Rozumiem że gdyby nie ten temat - to nie było by Pana tutaj u nas co zrozumiałe.
                          Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                          Ufajcie komu chcecie! Serio, jak najlepiej Wam życzę
                          łupcie kogo chcecie, ale ja i tak do H-parts po części nie pojadę nie stać mnie, a po wiedzę to już w ogóle. Szkoda że tych ludzi zmuszacie do uprawiania procederu i współczuję im tych "szkoleń" no ale cóż mają biedaki do powiedzenia, jak się wychyli to ma przesrane i to jest przykre.
                          Przypatrywałem się dłuższy czas tej konwersacji i nie zmieniła ona mojej opinii o handlowcach, czy ASO. Interes podmiotu gospodarczego nie jest interesem klienta. Sklep nie jest instytucją dobroczynną. Ostatecznie dojony jest klient. Na szczęście wielu forumowiczów potrafi wyciągać właściwe wnioski.
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #58
                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            a jednak podjąłeś próby i to robisz, inaczej by Cię tutaj nie było.
                            Podjąłem, ale nic na siłę. Jestem tutaj, bo mnie zawołano. Do tego konkretnego wątku. I mówię, co wiem

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Twoja pozycja daje Ci przewagę z racji zajęcia, ale sprzedaż części to nie użytkowanie.
                            Moja pozycja wcale nie daje mi przewagi, a "sprzedaż części" to trochę co innego niż obustronna współpraca bezpośrednio z producentami. To trochę inny temat niż widać na wierzchu

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Działalność biznesowa to nie działalność dobroczynna, no jakoś tak się składa że ja zawsze odbijam się od lady H-parts, nie kupuję bo albo za drogo, obok to samo kupuję taniej, labo nie odpowiada mi to co H-Parts proponuje. Może w życiu 1 cześć kupiłem z musu bo nikt nie miał i to wszystko.
                            Nie wiem dlaczego poruszasz temat tego, czym się zajmuje na co dzień w wątku, o wadach fabrycznych silników? Ty nie kupujesz, Pan nie kupuje, Pani nie kupuje - no i super. Ale to cały czas nie na temat.

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Nie wypowiem się odnosząc do wszystkiego, ale w kwestiach olejowych to opowiadasz pierdoły, zresztą jak każdy handlowiec.
                            W którym miejscu opowiedziałem pierdołę?

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Jeśli to ma coś wspólnego ze szkoleniem to wątpię, raczej "praniem mózgu".
                            Co ma korzystanie z serwisowych instrukcji producenta związane z praniem mózgu kolego?

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Wiem bo jak zaczynam dyskusję w sklepie i facet nie pierd'oli że do mojego silnika najlepszy jest olej niskopopiołowy a ja go pytam a po jaka cholerę jak nie mam GPF to nie potrafi tego wyjaśnić? to ja się pytam czego tam uczą na szkoleniu? Wmawiania klientom "tego samego makaronu" co sami w głowie mają. Zenada, wiedza sprzedawców olejów w Pl łącznie z H-Parts to jest kompletne zero. Oczywiście jest to szkolenie odpowiednio ukierunkowane i nastawione na sprzedaż a nie na doradztwo. H-Part to nie jest instytucja dobroczynna działająca na korzyść klienta. Nie opowiadaj mi takich rzeczy.
                            Będe, bo mieszasz naszą działalność z najgorszą formą działalności, z osłami z branży, którzy wciskają każdemu kit i ja też z tym walczę. Ja nic nikomu o popiołowości nie mówiłem ani nie pisałem, ale sprytnie wsadziłeś swój wymyślony powyższy wywód znowu w sprawę mojej działalności, która jest nie na temat i nie ma nic wspólnego z wątkiem którego dotyczy temat.

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            ręce opadają, toż to brednie. Weź pierwszy lepszy artykuł poczytaj i dowiesz się co i jakie czynniki powodują nagar.
                            Przykro mi, ale nie. Mam trochę inne źródła wiedzy, niż artykuły... Zresztą artykuł to ja może jakiś z nudów kiedyś napiszę do kawy, czytam z ciekawości ale to w ramach ciekawostek.

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Czy H-Parts budzi takie samo zaufanie jak ASO? wątpię. Każdy podmiot ma swój interes, i zazwyczaj nie jest on zbieżny z interesem klienta.
                            A jednak ma większe Nie bez powodu z roku na rok coraz więcej oszukanych albo naciąganych przez ASO trafia do nas bo lepiej i taniej. Ale poczekaj, poczekaj. Czy Ty znowu nie piszesz nie na temat?

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            schlebiasz sobie . Ja mimo wszystko mam większe zaufanie do ASO niż do H-Parts.
                            Nie Ty jeden. Stety, lub nie Jakbyś wiedział, jak działa branża, to może byłoby inaczej. Ale wiesz co? To nie jest na temat tego wątku...

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            a Ty jaka jesteś machina w czym inna od ASO?
                            yyy. A w czym podobna? I hmm. To chyba nie jest na temat?

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Ty ze swoim biznesem i postawą "pro klienta" chciałbyś wbić się też wbić w ten tort . H=Parts to fajny sklep, tylko jakoś zawsze gadka się kończy na cenie.
                            Jeżeli cena jest dla klienta najważniejszym kryterium to przeważnie tak. I tak dzieli się rynek. Ale to nie jest na temat tłoków "R3A" i brania przez silniki R18Z4 oleju...

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Dla klienta indywidualnego H-Parts nie jest partnerem, jak pisałeś współpraca z firmami to jest biznes, a klient to podmiot 2-giej lub 3-ciek kategorii, oceniam ty wyłącznie przez pryzmat jednostki. Jak bym prowadził warsztat to pewnie bym mówił inaczej.
                            Nie jest faktycznie. Ci wszyscy ludzie to jakaś fikcja :O A to co piszesz nie jest na temat Jakbyś prowadził warsztat to wiedziałbyś, że cała branża korzysta z naszych rozwiązań i byś dzwonił po śrubkę do ludzi, którzy rozwijają ten rynek całe życie. A przy okazji: to nie na temat...

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            to że Szef H-Parts znalazł czas na forum u nas to i tak miłe, jestem pełen uznania, większość handlowców wysyła nam tylko propozycję współpracy za śmieszne 5% upustu na części i tyle.
                            Za poświęcony czas dla tego forum dziękuję.
                            yyyyyyyyyyyyyy. Po pierwsze, najpierw byłem na forum, potem zobaczyłem że na rynku nie ma części, potem zacząłem współpracę z Japończykami, potem umożliwiłem dostęp do zakupu części kilkuset tysiącom już użytkowników samochodów marki Honda w Polsce. To po pierwsze. Kolejność jest odwrotna niż Ci się wydaje, bo jestem takim samym forumowiczem jak cała reszta, tylko teraz jestem pod obstrzałem ze względu na to, co robię W ogóle, co ma jedno z drugim wspólnego?

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Gdyby nie dociekliwość kolegi MiCyran'a to zapewne by nigdy nie doszło do konfrontacji Szefa H-Parts z użytkownikami HC na tym forum.
                            Każda potrzeba pochodzi od klienta. I ja zawodowo wszystkie te potrzeby rozwiązuje, ta jest kolejną. Dla mnie jak każda inna - zawodowo zrobiłem to najlepiej, przy okazji wpadłem na forum co nieco napisać. I wio. naród mądrzejsi, z tego co widzę oporni tak samo oporni, ale no z zewnątrz faktycznie nasza działalność może wyglądać jak sklep ze sworzniami. Tylko że to cały czas nie jest na temat, a my zajmujemy się zupełnie innymi rzeczami.

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Większość for nie jest partnerem dla handlowców, i fora traktowane są z pogardą, ale jak tematem zainteresuje się tv albo dziennikarz to mamy taki czas ...jak mamy.
                            Ale jest taki jeden człowiek, który najpierw jest forumowiczem, a potem mu z tego wyszła firma. I wychodzi na to, że to źle, bo po prostu na kilka lat go tu nie było, a teraz wszyscy myślą, że spadł z kosmosu, i rzuca teoriami No yyyy. Ale czy ja tu komuś próbuję coś sprzedać?

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            czyli po tym jak forumowicze z tego forum wspólnymi siłami zaczęli drążyć temat i psioczyć na postawę H-Parts.
                            Wiesz, psioczenie na jedyną firmą w Polsce która wie, to co wie i tematu się podjęła to jest bardzo polska sprawa. Nazywa się zawiść i nauczyłem się z nią żyć

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            No więc o tym jest ta dyskusja. O biznesie ... a nie o dobroczynnym podejściu i działaniu podmiotu handlowego. Za coś na te szkolenia do Japonii trzeba latać.

                            stąd pojawienie się Szefa H-Parts.
                            A ziemia jest płaska. O biznesie piszesz Ty, nie ja. A latać na szkolenia i szkolić to dwa różne tematy, bo pracujemy w dwie strony.

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            nie oczekujemy od H-Parts zmiany podejścia, nie chcę by się Pan też smucił, biznes to biznes, taka jest rzeczywistość i jak ja bym prowadził taką działalność to też bym podnosił ceny na części na które jest popyt.
                            Nie wiem dlaczego piszesz "też", bo ja nigdy czegoś takiego nie zrobiłem. I nie wiem dlaczego piszesz o mojej działalności...

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Trudno mieć tu pretensje żyjemy w kapitalizmie. Niech się Pan nie przejmuje, nie będą chcieli remontować silnika, to będą sprzedawać co to Pana interesuje, nie musi Pan tłumaczyć ile kawa kosztuje w Tokyo, bo mnie to tez nie interesuje.
                            Ale tłumaczy skąd wiedzę mamy i czemu jest inna niż u dealerów Honda.

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            Ja gratuluję Panu rozwoju firmy i pomyślności w Nowym Roku, tylko niech pan sobie daruje te wpisy o oleju
                            Jakie wpisy? Te z prawdą, która nie jest popularna, czy jakieś inne, których nie zrozumiałeś?

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            bo wpisuje się to w propagandę handlową oparta na kompletnym braku wiedzy a najgorsze to gdy sprzedawca opowiada głupoty, wtedy w takim sklepie to niczego mi się nie chce kupować, bo mam od razu wyobrażenie że skoro tak pieprzy to i pewnie wszystko w ten sam sposób próbuje wcisnąć.
                            Rozumiem że gdyby nie ten temat - to nie było by Pana tutaj u nas co zrozumiałe.
                            Nie rozumiem nic z tego co piszesz., ja nikomu nie pokazałem palcem co ma gdzie kupować, wytłumaczyłem tylko sprawę i już.

                            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                            łupcie kogo chcecie, ale ja i tak do H-parts po części nie pojadę nie stać mnie, a po wiedzę to już w ogóle. Szkoda że tych ludzi zmuszacie do uprawiania procederu i współczuję im tych "szkoleń" no ale cóż mają biedaki do powiedzenia, jak się wychyli to ma przesrane i to jest przykre.
                            Przypatrywałem się dłuższy czas tej konwersacji i nie zmieniła ona mojej opinii o handlowcach, czy ASO. Interes podmiotu gospodarczego nie jest interesem klienta. Sklep nie jest instytucją dobroczynną. Ostatecznie dojony jest klient. Na szczęście wielu forumowiczów potrafi wyciągać właściwe wnioski.
                            Dużo słów, mało wiedzy.
                            Last edited by TakTyk; 08-01-2020, 17:26.

                            Comment


                            • #59
                              Zamieszczone przez TakTyk Zobacz posta
                              Dużo słów, mało wiedzy.
                              Kolejny Twój wpis, który idealnie sam podsumowałeś. Dużo piszesz o niczym oraz dodajesz nutkę tajemniczej wiedzy, którą nie możesz się podzielić bo biznes padnie. Ok, nawet Ciebie rozumiem... tylko po co nam zawracasz głowę???
                              Masz coś konkretnego do powiedzenia, to napisz. Chcesz rozsiewać magię eksperta? Odpuść sobie, to tu nie zadziała

                              PS
                              Od strony taktycznej „TakTyk-u” trochę się zagalopowałeś. Pierwszy post był nawet wiarygodny oraz zgodny ze sztuką komunikacji i marketingu. Dzielnie się obroniłeś... by w kolejnych wpisach skutecznie się obnażyć. Przyszedłeś tu tylko dla ratowania wizerunku firmy H-parts. Żadnej innej wartości nie wniosłeś...

                              Comment


                              • #60
                                Ja tak tylko wrócę do tej "Twojej" magicznej instrukcji, która mówi o tylko 0w20....

                                Dla mnie skoro takiej instrukcji nie widzę to nie istnieje. Koniec kropka.

                                Za przeproszeniem gów....no mnie obchodzi co Ci pokazała Japończyk przy "Kawie w Tokyo".
                                Niby uaktualniona instrukcja odnośnie ISTOTNEJ RZECZY JAKIM JEST OLEJ... Dla kogo w takim razie skoro taka tajna? Dla Haparts? Jeśli faktycznie coś takiego wyszło (dalej nie wierzę) to pierwsze co powinny być powiadomione serwisy, następnie akcja serwisowa na wymianę instrukcji dla użytkowników. Olej jaki można stosować to nie błąd oznaczenia żarówki w instrukcji.

                                Także sorry ale ja nie kupuję tego marketingowego kitu w którym dalej wciskasz jeszcze, że to koniecznie OEM olej 0w20 nie mając sam pojęcia dlaczego. Bo to co o olejach napisałeś to możesz wcisnąć pierwszemu lepszemu "kowalskiemu" w sklepie. Pojęcia o olejach masz zerowe pisząc takie bzdury. I nie radzę Ci zaczynać rozmowy na temat olejowy z Rambo7 bo zginiesz.



                                P.S. z cenami teraz jest u Was masakra. Dzwoniąc do pierwszego lepszego ASO mam te same ceny co u Was. Kiedyś faktycznie byliście tańsi. Teraz zdecydowanie nie. No chyba, że poczekamy miesiąc na import z Japonii. 90% przypadków to potrzeba części natychmiast a nie za miesiąc. Zrobiłem parę zakupów u Was - nie ze względy na ceny bo takie same mialem w ASO tylko ze względu na to, że wysłaliście towar kurierem czego ASO nie zrobi.



                                Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
                                Last edited by Paluch; 08-01-2020, 17:58.

                                Comment

                                Working...
                                X