Honda pod katem wersji wyposazeniowych jest w miejscu, ktorego nie rozumiem.
Znikajace miedzy rocznikami/po lifcie detale jak jakies zaslepki szyn foteli (9gen) czy flockowany schowek (ufo).
Do tego np FK8 przedlift w USA oprocz braku paru systemow bezpieczenstwa, nie mial czujnikow parkowania, kierunkow w lusterkach czy ich skladania, ale ... mial subwoofer w bagazniku - ktory nie występował w zadnej euro wersji - nawet topowej cywilnej.
Zadna europejska wersja nie miala w 10gen nawiewow na tylnej kanapie. Limitka FK8 w EU nie miala ani klimy ani radia, w przeciwieństwie do tej w stanach. A australiska miala nawet nawiew na tylna kanape.
Nie ogarniesz
FK8 ma lampke podsufitki z przodu, ktora nie ma opcji zaswiecania sie po otwarciu drzwi itp itd.
Na trzezwo nie ogarniesz
Znikajace miedzy rocznikami/po lifcie detale jak jakies zaslepki szyn foteli (9gen) czy flockowany schowek (ufo).
Do tego np FK8 przedlift w USA oprocz braku paru systemow bezpieczenstwa, nie mial czujnikow parkowania, kierunkow w lusterkach czy ich skladania, ale ... mial subwoofer w bagazniku - ktory nie występował w zadnej euro wersji - nawet topowej cywilnej.
Zadna europejska wersja nie miala w 10gen nawiewow na tylnej kanapie. Limitka FK8 w EU nie miala ani klimy ani radia, w przeciwieństwie do tej w stanach. A australiska miala nawet nawiew na tylna kanape.
Nie ogarniesz

FK8 ma lampke podsufitki z przodu, ktora nie ma opcji zaswiecania sie po otwarciu drzwi itp itd.
Na trzezwo nie ogarniesz

Comment