Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwsze jazdy Civic XI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nawet jeśli będą ograniczenia, to moc jest dla bezpieczeństwa, nie musze jeździć 200/h ale chodzi o szybkie ruszenie, rodzice mają czołg 1.6 130km i tym nie idzie jeździć, każde wyprzedzanie to ryzyko wypadku, moim e90 2.0 190km dosłownie sekunda i już wyprzedziłem auto, nawet kolumnę aut mogę wyprzedzać i wiem, że dam radę i uważam, że auto musi być dynamiczne bo to zwiększa bezpieczeństwo a i frajdę też można mieć jeździć dynamicznie po krajówce a i przepisowo.

    Comment


    • Czy ktoś może opisać pierwsze wrażenia z jazdy swoim już civicem 11 na tym forum, ktoś jest już szczęśliwym posiadaczem, czy dalej mamy czytać o innych wersjach ich plusach minusach.
      zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

      Comment


      • Mamy już jedną XI na forum, a póki co forumowicz @minton na razie nic jeszcze nie napisał odnośnie użytkowania XI w codziennym przemieszczaniu się..
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • Trzeba dać gościowi czas. Pewnie z auta mu się nie chce wysiadać...

          Comment


          • Zamieszczone przez Someone2022 Zobacz posta
            Nawet jeśli będą ograniczenia, to moc jest dla bezpieczeństwa, nie musze jeździć 200/h ale chodzi o szybkie ruszenie, rodzice mają czołg 1.6 130km i tym nie idzie jeździć, każde wyprzedzanie to ryzyko wypadku, moim e90 2.0 190km dosłownie sekunda i już wyprzedziłem auto, nawet kolumnę aut mogę wyprzedzać i wiem, że dam radę i uważam, że auto musi być dynamiczne bo to zwiększa bezpieczeństwo a i frajdę też można mieć jeździć dynamicznie po krajówce a i przepisowo.
            Zgadzam się, że wspomniane małe silniki w suv'ach to trochę nieporozumienie, natomiast wyprzedzanie kolumny aut to nawet bolidem nijak ma się do bezpieczeństwa i już samo w sobie zwiększa ryzyko wypadku. Zresztą, manewr wyprzedzania nawet jednego auta w "dosłownie sekundę" moim zdaniem również nie jest do końca bezpieczny (zakładając że nie mówimy o drogach szybkiego ruchu).

            Comment


            • Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz posta
              wyprzedzanie kolumny aut to nawet bolidem nijak ma się do bezpieczeństwa i już samo w sobie zwiększa ryzyko wypadku. Zresztą, manewr wyprzedzania nawet jednego auta w "dosłownie sekundę" moim zdaniem również nie jest do końca bezpieczny
              Bardzo słuszna uwaga, to trochę jak z dynamiką motocykla, wielu jadących w kolumnie sporzy w lusterko i widząc pojazd z tyłu, stwierdza - aaaa jest jeszcze daleko więc zdążę się wcisnąć i wtedy nagle "trach", auto wyprzedzające z dobrą dynamiką, zjawi się bardzo szybko obok tego co myśli, że może jeszcze zdążyć się wcisnąć.. tak więc to, że auto jest dynamiczne, to oczywiście, dobrze, ale trzeba też "z rozumiem" i przewidywalnością robić manewr wyprzedzania szczególnie takich kolumn... wówczas, nawet nie powinno się wyprzedzać z dużą różnicą prędkości, w porównaniu do aut wyprzedzanych, bo można ładnie się na tym przejechać...
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • Tylko, że te kolumny, przynajmniej w moich okolicach wloką się licznikowe 70, max 75 w terenie niezabudowanym, na 70, jadą poniżej licznikowych 60, a gdy jest fotoradar w zabudowanym zwalniają nieraz do poniżej 40, więc naprawdę ciężko nie zwariować z takimi driverami.

                Comment


                • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                  Tylko, że te kolumny, przynajmniej w moich okolicach wloką się licznikowe 70, max 75 w terenie niezabudowanym, na 70, jadą poniżej licznikowych 60, a gdy jest fotoradar w zabudowanym zwalniają nieraz do poniżej 40, więc naprawdę ciężko nie zwariować z takimi driverami.
                  Dokładnie tak.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz posta
                    Zgadzam się, że wspomniane małe silniki w suv'ach to trochę nieporozumienie, natomiast wyprzedzanie kolumny aut to nawet bolidem nijak ma się do bezpieczeństwa i już samo w sobie zwiększa ryzyko wypadku. Zresztą, manewr wyprzedzania nawet jednego auta w "dosłownie sekundę" moim zdaniem również nie jest do końca bezpieczny (zakładając że nie mówimy o drogach szybkiego ruchu).
                    Manewr wyprzedzania tak jak przechodzenie po pasach nigdy nie będzie w 100% bezpieczne ale musimy to robić codziennie i jakoś przeżyć do następnego dnia Dlatego uważam że kolega Someone2022 ma rację , więcej mocy to więcej bezpieczeństwa i nic tego nie zmieni . Manewr wykonany w 5 zamiast 15 sekund robi różnicę

                    Comment


                    • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                      Tylko, że te kolumny, przynajmniej w moich okolicach wloką się licznikowe 70, max 75 w terenie niezabudowanym, na 70, jadą poniżej licznikowych 60, a gdy jest fotoradar w zabudowanym zwalniają nieraz do poniżej 40, więc naprawdę ciężko nie zwariować z takimi driverami.
                      To jest zmora i bardzo częste zjawisko. Ja rozumiem, że niektórzy mogą być blisko granicy punktowej ale korki i zatory są w dużej mierze ich zasługą. A już ruszanie ze świateł....zaciągnę kurtynę milczenia.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Berben Zobacz posta
                        Wydaje mi się, że na isofixy jest taki kawałek materiału z rzepami.
                        Niestety nie ma. Zwykła szpara w tapicerce

                        Comment


                        • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                          Ja rozumiem, że niektórzy mogą być blisko granicy punktowej ale korki i zatory są w dużej mierze ich zasługą.
                          Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem: kierowcy, którzy mają za ciężką nogę lub swobodne podejście do innych ograniczeń i są już w pobliżu limitu 24 punktów, nagle zaczynają spowalniać ruch? Mi to się jakoś nie "klei"... Natomiast długie zwlekanie z wyprzedzaniem np. ciągników, czy wyładowanych po brzegi ciężarówek, a także przysypianie na światłach, to rzeczywiście zjawisko powszechne. Jakkolwiek, wolę to niż brawurę, która kończy się całkowitym zablokowaniem drogi lub ruchem wahadłowym często nawet przez kilka godzin.

                          Poza tym konieczność przestrzegania ograniczeń prędkości w każdej sytuacji, również podczas wyprzedzania, oraz warunki przedstawione przez @katana:

                          Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                          wloką się licznikowe 70, max 75 w terenie niezabudowanym, na 70, jadą poniżej licznikowych 60, a gdy jest fotoradar w zabudowanym zwalniają nieraz do poniżej 40,
                          jasno pokazują, że kierujący nowym Civic-iem jest/będzie w stanie wykonać manewr wyprzedzania sprawniej niż co najmniej 90% innych uczestników ruchu. Na pewno nie można nazwać tego auta wolnym, a przez to niebezpiecznym...
                          Last edited by MiCyran; 23-10-2022, 17:19.

                          Comment


                          • Święta racja MiCyran przy wyprzedzaniu na expresów-ce nowym Civikiem na jeździe próbnej,NIESTETY, niezłe przeciążenia odczuwali pasażerowie jadący zemną, poprostu poezja.
                            zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                            Comment


                            • Nie chcę się wtrącać, ale to jest temat ,,pierwsze jazdy Civic XI".

                              Comment


                              • Zamieszczone przez bravossi Zobacz posta
                                Dożyliśmy czasów, ze auta drożeją po zakupie...jak za PRL .

                                18 tysi drożej niż można było zapłacić za nówkę w 2021r. przy okazji wyprzedaży rocznika 2020r.
                                Bez komentarza.
                                I to jeszcze wersja bida elegance ( bravossi ) i taka cena ja swojego sprzedaje executive za 110tys pierwsza rejestracja w lutym 2021
                                Last edited by rob1986; 24-10-2022, 07:09.
                                zawsze o-lej 0w20 Castrol H 1L, zmieniły się warunki pracy silnika to i olej też zmienić

                                Comment

                                Working...
                                X