Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czytałem różne fora i tak jak m26 napisał problem nie dotyczy tylko Hond. Temat wydaje się bardziej złożony i śledząc ten wątek można dojść do wniosku że ani rodzaj oleju ani jego za wysoki stan nie mają wpływu na pojawianie się komunikatu. ASO chyba nie zna przyczyny i komentuje to w wygodny dla siebie sposób.

    Comment


    • Z tego co słyszałem, to podobno w ASO zmieniają mapy paliwowe w silnikach w których podnosi się poziom oleju.
      Ile w tym prawdy? Może ktoś coś więcej napisać?

      Comment


      • Zamieszczone przez Gallus Zobacz posta
        Z tego co słyszałem, to podobno w ASO zmieniają mapy paliwowe w silnikach w których podnosi się poziom oleju.
        Ile w tym prawdy? Może ktoś coś więcej napisać?
        słuchaj aso pracuje jutro normalnie od 8 zadzwoń i wypytaj
        Civic X 2.0 USA

        Comment


        • W Polsce tego raczej nie robią nie słyszałem jeszcze o przypadku w PL żeby komuś przybyło oleju, był jeden przyczyna nie była jednoznaczna czy z powodu paliwa przybyło oleju czy był przelany. Nawet jeżeli ASO to robi w Polsce to się do tego nie przyznają, ale szczerze wątpię , oni mają jedną śpiewkę ten typ tak ma albo jeżdzi Pani/Pan na krótkich odcinkach. Ja w każdym razie nie mam problemu z przybywaniem oleju , a mam 45 tyś nalotu

          Comment


          • Tego się nie dowiesz.Przychodzi prikaz z góry o reprogramingu tego czy innego modułu i ASO nie wnika czego dotyczy zmiana tylko przeprogramowuje na przeglądzie.
            To standard w każdej marce.

            Comment


            • Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
              Tego się nie dowiesz.Przychodzi prikaz z góry o reprogramingu tego czy innego modułu i ASO nie wnika czego dotyczy zmiana tylko przeprogramowuje na przeglądzie.
              Rok temu byłem ze swoim 1.0T na przeglądzie i się mocno zdziwiłem jak pracownik ASO przy podsumowaniu co zrobili powiedział, że m.in. wgrywali nowy soft do silnika. Także nowe oprogramowanie do silnika 1.0T na bank było już, niestety nie dopytywałem czego dotyczyła, ale może powyższego problemu....

              Comment


              • Tak juz to robią. Np Honda Kolaczek.

                Comment


                • Ciekawe czy u wszystkich czy tylko tym co zgłaszali?
                  Moja Honda
                  https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                  Comment


                  • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                    byłem ze swoim 1.0T na przeglądzie i się mocno zdziwiłem jak pracownik ASO przy podsumowaniu co zrobili powiedział, że m.in. wgrywali nowy soft do silnika.
                    czyli jeśli ktoś zainwestował w Chipa i miał zmienioną mapę za która zapłacił 2000zł to po wizycie w ASO na przeglądzie ma 2000zł w plecy ?
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                      czyli jeśli ktoś zainwestował w Chipa i miał zmienioną mapę za która zapłacił 2000zł to po wizycie w ASO na przeglądzie ma 2000zł w plecy ?
                      Ja jak jezdzilem jeszcze do ASO swoim sadzomiotaczem to zaznaczalem, zeby nie robic jakis upgrade ECU. No ale ja bylem po gwarancji na gwarancji troche krzywa akcja sie skarzyc, ze ktos nadpisac program ktory kasuje gwarancje

                      Comment


                      • Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
                        Ciekawe czy u wszystkich czy tylko tym co zgłaszali?
                        Jeśli to akcja serwisowa to jest nota w bazie dotycząca konkretnych numerów VIN.
                        Wiekszość ma tak że jak do bazy zostanie wpisany VIN to podświetla sie od razu co jest do zrobienia .To wtedy jest z automatu dodane jako dodatkowa czynność przy przeglądzie a na koniec odptaszone że wykonano.
                        Na jakimkolwiek serwisie się nie pojawisz to wiadomo co bylo a co nie bylo poprawione.
                        Jak ktoś na przeglądy do ASO nie jeździ i nie ma robionych reprogramingów to może to być podstawa do niezakwalifikowania naprawy jako gwarancyjnej jeśli reprograming ma wplyw na zapobieżenie usterce.
                        Często nikt nie wnika czego to dotyczy ,sparawdza jedynie czy wersja sie zgadza bo na nic innego czesto nie ma czasu-zwykla rutynowa codzienna czynność,nikt sie nie rozwodzi.
                        Last edited by m26; 19-04-2021, 12:08.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                          czyli jeśli ktoś zainwestował w Chipa i miał zmienioną mapę za która zapłacił 2000zł to po wizycie w ASO na przeglądzie ma 2000zł w plecy ?
                          Niestety, ale taka prawda. Tu jest problem, że nie informują przed. Takie ryzyko istnieje po grzebaniu w programie.

                          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                          Jeśli to akcja serwisowa to jest nota w bazie dotycząca konkretnych numerów VIN.
                          Nie było żadnego info o akcji serwisowej, bo akurat dość często sprawdzałem po swoim VIN czy coś dla mojego "kurdupla" nie wymyślili.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                            Takie ryzyko istnieje po grzebaniu w programie.
                            Istnieje większe,zależy kto grzebał.
                            Praktykuwane jest że w urzadzeniach na wyposazeniu serwisów oprogramowanie samo sprawdza wersję obecnego wsadu,nie pozwala tym samym na omyłkowe załadowanie starszej lub niekompatybilnej wersji.
                            Nie wiem jak w Hondzie jest teraz,ale w innych markach potrafią byc różnice sprzętowe przy tej samej funkcjonalnosci i wsad po prostu nie pasuje.
                            Może być tak ze reprograming zostanie automatycznie wstrzymany.
                            To czarny scenariusz ,ale trafiały mi się grzebane auta ,a prym wiodły diesle.
                            Pisałem że zrobione i uprzedzałem żeby nie przyjeżdżali więcej jak coś posypie się w silniku bo nie dam rady tego "klepnąć".
                            Przy konkretnych naprawach musiałem nieraz wysyłać paczkę logów ,w których zawarta była międzyinnymi informacja o wersji programu-tego nie da się zataić.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                              Pisałem że zrobione i uprzedzałem żeby nie przyjeżdżali więcej jak coś posypie się w silniku bo nie dam rady tego "klepnąć".
                              Przy konkretnych naprawach musiałem nieraz wysyłać paczkę logów ,w których zawarta była międzyinnymi informacja o wersji programu-tego nie da się zataić.
                              Wniosek jest prosty - jeśli nie chcemy kłopotów to grzebiemy po upływie okresu gwarancyjnego.

                              Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                              Praktykuwane jest że w urzadzeniach na wyposazeniu serwisów oprogramowanie samo sprawdza wersję obecnego wsadu,nie pozwala tym samym na omyłkowe załadowanie starszej lub niekompatybilnej wersji.
                              Pamiętam, że dokładnie o tym pisał mi facet z Goodhope jak się interesowałem tematem.

                              Comment


                              • Co ile wymieniacie olej, jazda 90% miasto, krótkie odcinki.

                                Comment

                                Working...
                                X