Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.0T VTEC w X-gen - opinie, spalanie, osiągi, problemy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Łukasz, kiedyś jeździłeś alfą widzę przesiadkę na Hondę Co tam w Będzinie w ogóle? A wracając do civica... no nie wiem, nie wiem, naprawdę nie wiem, czy silnik trzycylindrowy, wyżyłowany do 129 KM będzie jednostką trwałą. Czyli czy będzie taki niezawodny i długowieczny, z jakich to silników zawsze słynęła, i słusznie, Honda.
    Moim zdaniem, poza ceną i dyskusyjną stylizacją nadwozia, to własnie ten "kosiarkowy" silnik powstrzymuje wielu kupujących. Wielu myśli przy zakupie, że za kilka lat sprzeda auto. Pytanie, kto kupi za trzy, cztery lata?.... Trwałość takiego silnika to wielka zagadka.

    Comment


    • Ciekawe czy Honda jak teraz wprowadziła te nowe silniki z turbo, to czy za kilka lat ich samochody beda mialy tez tak jak teraz najmniejszy spadek wartości.

      Comment


      • Zamieszczone przez Dmb_t Zobacz posta
        Trwałość takiego silnika to wielka zagadka.
        Oj tam, żadna zagada, ten silnik spokojnie da radę zrobić te 200-250tys. km, jak i nie więcej.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
          Oj tam, żadna zagada, ten silnik spokojnie da radę zrobić te 200-250tys. km, jak i nie więcej.
          Może w złym miejscu to piszę, ale jakie przebiegi znoszą wcześniejsze silniki 1.8 i 1.4 vtec, oraz 1.4 i-dsi ?

          Comment


          • 1,8 jest podobno przewidziany na ok. 400000 ale czytałem o przebiegach w okolicach pół miliona.

            Comment


            • Zamieszczone przez Adamson Zobacz posta
              Ciekawe czy Honda jak teraz wprowadziła te nowe silniki z turbo, to czy za kilka lat ich samochody beda mialy tez tak jak teraz najmniejszy spadek wartości.
              A diesle??? Też mają turbo i są udane, więc co jak co, ale Honda potrafi robić silniki wysilone i trwałe. Od wielu lat w samochodach i motocyklach.
              A co niby kurde mieli zrobić, dalej produkować N/A żeby każdy psy wieszał jak na r18, szczególnie po poprzedniej wizycie w salonie vaga czy innej uturbionej konkurencji.

              Comment


              • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                A diesle??? Też mają turbo i są udane, więc co jak co, ale Honda potrafi robić silniki wysilone i trwałe. Od wielu lat w samochodach i motocyklach.
                A co niby kurde mieli zrobić, dalej produkować N/A żeby każdy psy wieszał jak na r18, szczególnie po poprzedniej wizycie w salonie vaga czy innej uturbionej konkurencji.
                Wiesz może czemu zrezygnowali z łańcucha rozrządu ?

                Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • Pewnie przez skomplikowanie konstrukcji albo przez marketing, bo wymiana będzie bardzo droga, dlatego śmiem twierdzić, że na rynku używanych 1,5turbo będzie trzymał wartość jak dzisiejszy r18, a litrowka będzie sporo tańsza, o ile w ogóle sprzedawalna.

                  Comment


                  • Co Wy tej litrówki tak się czepiacie? Kompleks "małego wacka"? Może się okazać że litrówka będzie trwalsza i bardziej niezawodna od 1.5

                    Comment


                    • Ja się nie czepialem dopóki nie dowiedziałem się że ta wymiana rozrządu po 120kkm to nie taki pikuś jakby mogło się wydawać. Poza tym jak już było pisane konkrencja schodzi poniżej 60 za litrówki w bieda wersjach, więc trochę zmieniłem zdanie, zresztą spalaniem też jakoś nie przekonuje jak czytam raporty, aczkolwiek każdy niech kupuje co mu pasuje

                      Comment


                      • Czy to nie lekka przesada, że kogoś stać na samochód za 80-90 tys. . a po przebiegu 100 tys. km nie będzie go stać na wymianę paska rozrządu? Ile by nie kosztowała to nie jest to tylko wynalazek hondy, inne marki też mają paski, łańcuszki i inne cuda. Tutaj może wymiana paska być droższa a w innych markach co innego. Kupując samochód z definicji wiesz że eksploatacja kosztuje, można zejść z kosztami i kupić sobie np. tico.

                        Comment


                        • Silnik jest ok DŹWIĘK REWELACJA mnie tylko spalanie przeraża może przez ten dźwięk go mocno kręciłem))szkoda że 1.5 chodzi jak hybryda hahah

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Dmb_t Zobacz posta
                            Łukasz, kiedyś jeździłeś alfą widzę przesiadkę na Hondę Co tam w Będzinie w ogóle? A wracając do civica... no nie wiem, nie wiem, naprawdę nie wiem, czy silnik trzycylindrowy, wyżyłowany do 129 KM będzie jednostką trwałą. Czyli czy będzie taki niezawodny i długowieczny, z jakich to silników zawsze słynęła, i słusznie, Honda.
                            Moim zdaniem, poza ceną i dyskusyjną stylizacją nadwozia, to własnie ten "kosiarkowy" silnik powstrzymuje wielu kupujących. Wielu myśli przy zakupie, że za kilka lat sprzeda auto. Pytanie, kto kupi za trzy, cztery lata?.... Trwałość takiego silnika to wielka zagadka.
                            Proszę jaki świat mały, znamy się z forum Alfa Romeo? Przypomnij mi:-)
                            To bardzo dawne czasy. Po boxerze Alfy był Passat 1.8 T i wisienka na torcie, czyli Fiat Coupe 20vt na weekendy 307 HDI na co dzień. Padło w końcu na Civica, bo prawdziwy miłośnik motoryzacji i "Japonią" musi przecież w końcu pojeździć, a na urywające głowę zabawki nie ma już niestety czasu:-)

                            Dużo jest dobrze zrobionych i trwałych 3 cylindrowców: np 1.0 Toyoty, 0,9 turbo Renault/Nissan. Ilość cylindrów nie świadczy więc o trwałości. W przypadku Hondy musimy więc poczekać. Natomiast osobiście, kupując używane auto, z uwagi na napęd rozrządu 1.0 X dwa razy bym się zastanowił (po co kupować silnik o bardzo drogiej wymianie napędu rozrządu ?).

                            Pozdrawiam
                            Łukasz
                            Last edited by uki145; 22-03-2018, 22:02.

                            Comment


                            • Chińczycy za niedługo zaczną (bo jeszcze nie zaczęli) robić zamienniki i będzie taniej. Na razie rozrząd dostępny w ASO a aso ma części z centrali za Euro. Spokojnie auto będzie tanieći części będzie więcej co się przełozy na cenę, tylko robocizna zostaje ta sama, lub tańsza poza aso.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Mały Wieprz Zobacz posta
                                Czy to nie lekka przesada, że kogoś stać na samochód za 80-90 tys. . a po przebiegu 100 tys. km nie będzie go stać na wymianę paska rozrządu?
                                Zamieszczone przez uki145 Zobacz posta
                                W przypadku Hondy musimy więc poczekać. Natomiast osobiście, kupując używane auto, z uwagi na napęd rozrządu 1.0 X dwa razy bym się zastanowił (po co kupować silnik o bardzo drogiej wymianie napędu rozrządu ?).
                                Tu nie chodzi o drogą czy tanią wymianę. Chodzi o stopień jej skomplikowania. Powodzenia przy składaniu tego z powrotem do kupy. Prawdopodobieństwo popełnienia błędu oceniam na niewspółmiernie duże w stosunku do wykonywanej, rutynowej przecież czynności.

                                Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                                Chińczycy za niedługo zaczną (bo jeszcze nie zaczęli) robić zamienniki i będzie taniej. Na razie rozrząd dostępny w ASO a aso ma części z centrali za Euro. Spokojnie auto będzie tanieći części będzie więcej co się przełozy na cenę, tylko robocizna zostaje ta sama, lub tańsza poza aso.
                                Jeśli pojawią się chińskie zamienniki w wiadomej tolerancji wykonania to już całkiem będzie kaplica. Właśnie dlatego trzymałbym się z daleka od tego silnika na rynku używek.

                                Comment

                                Working...
                                X