Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dyskusje o olejach zastosowanych w X-gen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez meseba Zobacz posta
    Olej, nad którym się obecnie zastanawiam to
    to sądzę że wiedzę to już masz, pytasz o konkretny olej, to przejdź do Tabeli Grzecha, tam przejrzyj parametry olejów, znajdź ten o który pytasz i wybierz. Jeśli go nie ma, to poproś Grzecha by wrzucił dane tego oleju.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • Chyba nie ma dustiny w wersji 0w30

      Comment


      • Zamieszczone przez meseba Zobacz posta
        Olej, nad którym się obecnie zastanawiam to Eneos Sustina 0W30 lub 5W30
        Eneos Sustina o SAE 0W30 nie występuje a 5W30 ma normę C3 a Ty nie masz filtra GPF. Jak mnie nie podobał by się hondowski 0W20 Type 2.0 to upolował bym sobie inny ale o normie ACEA A.

        Comment


        • Z nowych olejów Schell w technologii sn plus ,który się nada do 1.5 bez filtra najlepiej.
          Widać pozmieniali opakowania i mam mętlik.

          Comment


          • a czemu się sugerujesz amerykańską specyfikacją? API SN Plus jest do silników zasilanych paliwem alternatywnym np. benzyny z udziałem etanolu. Masz dostęp do takiego paliwa?
            Każda petro marka zmienia opakowania co jakiś czas w celu utrudnienia podrabiania.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
              a czemu się sugerujesz amerykańską specyfikacją? API SN Plus jest do silników zasilanych paliwem alternatywnym np. benzyny z udziałem etanolu. Masz dostęp do takiego paliwa?
              Każda petro marka zmienia opakowania co jakiś czas w celu utrudnienia podrabiania.
              Niczym się nie sugeruję tylko pytam ,który z tych Schelii najlepiej kupić bo z opisów wynika,że te sn plus są z technologią anty Lspi,pozatym Liqui moly podrożał znacznie i chcę przejść na coś w niższej cenie.
              Last edited by gabler; 08-02-2022, 11:57.

              Comment


              • nie sugerujesz? ale jednak wymieniasz informacje kompletnie nieistotne , więc? ..to po prostu z braku orientacji? czy jednak Ci na tym zależy? zobacz, metanolu w paliwie w PL nie znajdziesz, ani w twoim silniku LSPI nie występuje, więc ... skąd tak karkołomne kryteria wyboru? ... no skądś to musiałeś wziąć?
                Pokaż mi gdzie w IO pisze że to ma być API SN Plus i specyfikacja LSPI? .. po prostu chciałbym by nie powielano w treściach forum takich rzeczy ... jak by to od czegoś bardzo zależało.
                Oleje podrożały bo wszystko podrożało.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • Na temat lspi jest osobny wątek,nie będę tutaj znowu rozwijał tematu,czy coś szkodzi ,że chcę zastosować olej opracowany w celu wyeliminowania ewentualnego występowania tego zjawiska,myślę,że nie.

                  Comment


                  • no, ok, to co miałeś do tej pory (precyzyjnie napisz) a co chciałbyś, napisz wymień konkretnie w co celujesz? (precyzyjnie napisz).
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • To co mam zalane teraz to Liqui moly 0w30 synthoil A3,myślę o Schell Screenshot_20220208-132815_Allegro.jpgScreenshot_20220208-132801_Allegro.jpg
                      Lub
                      Screenshot_20220208-133128_Allegro.jpgScreenshot_20220208-133202_Allegro.jpg
                      Last edited by gabler; 08-02-2022, 13:38.

                      Comment


                      • Etykieta się zmieniła, jak mówiłem tak się co jakiś czas robi, olej w składzie jest b/z. ACEA A1/B1 to jest wymaganie zgodne Hondy. Jak Ci to pasuje możesz stosować.
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                          Etykieta się zmieniła, jak mówiłem tak się co jakiś czas robi, olej w składzie jest b/z. ACEA A1/B1 to jest wymaganie zgodne Hondy. Jak Ci to pasuje możesz stosować.
                          Dzięki
                          Trochę dobrych opini o Schellu znalazłem to myślę,że będzie dobrze na tej oliwce.
                          Są jeszcze w wersji ECT ale ja bez filtra więc krąg wyboru jest szerszy.

                          Comment


                          • Cześć

                            Czytałem trochę ten wątek ale mam dylemat jaki olej wybrać 0w30 c2/c3 czy 5w30c2/c3 Ravenol do jazdy głównie po autostradzie odcinki 50km do pracy i 50km po pracy co kilka dni (rocznie ~6000km).
                            Bardzo bym prosił o poradę.

                            Comment


                            • to może powiem tak, ACEA jest ustalona wiadomo co. natomiast co do lepkości SAE zgodnie z definicją: niższa na zimę wyższa na lato. Do tego warunki autostradowe.
                              Gdyby szła zima, rozważyłbym niższą lepkość, 0W-30 na lato i autostradę ja wybieram zawsze wyższą lepkość.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment


                              • Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                                to może powiem tak, ACEA jest ustalona wiadomo co. natomiast co do lepkości SAE zgodnie z definicją: niższa na zimę wyższa na lato. Do tego warunki autostradowe.
                                Gdyby szła zima, rozważyłbym niższą lepkość, 0W-30 na lato i autostradę ja wybieram zawsze wyższą lepkość.
                                Dojazd do pracy to 10km w terenie zabudowanym i 40 km po autostradzie około 40 minut jazdy jazda z obciążeniem w postaci 3 osób. Olej pewnie będzie dopiero wymieniony za rok chyba że zmienię pracę wcześniej i zwiększy się kilometraż.mimo oleju lato i zimę lepszy będzie 5w30?

                                Comment

                                Working...
                                X