Od "trzech samochodów" - jeżdżę na Kleberach Krisalp 3 - niby tanie ale doceniłem je w ciągu ostatnich dni. Nawet w testach wypadły dobrze. I chyba jedna z nielicznych zalet CVT - na śniegu sprawdza się doskonale.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Zimówki w fabrycznym rozmiarze do X-gena - kilka opcji
Collapse
X
-
Zamieszczone przez androzek Zobacz postaI chyba jedna z nielicznych zalet CVT - na śniegu sprawdza się doskonale.
Comment
-
Witam,
Pozwolę sobie na odgrzebanie tematu dość wcześnieSzukam dobrych i cichych opon na oryginalną felge czyli 215/50 r17. Znalazłem kilka ciekawych modeli z których narazie w oko wpadły mi dwa. Klebery Krisalp HP3 oraz Goodyeary UG Performence. Pytanie do posiadaczy tych opon
a) Klebery - ponoć są bardzo ciche ale w przedziale prędkości 80-100 bardzo się to zmienia. Spotkałem się też z opinią o braku kontroli na lodzie. Czy faktycznie tak jest?
b) Goodyear - widzę, ze są dwa (lub być moze nawet 3) modele tych opon. UG Performance+, UG Performance G1, UG 8 Performance. Nieznacznie się różnią, chyba z korzyścią dla Performance+ ale te z kolei nie są jakoś wyjątkowo ciche.
Comment
-
Od trzech samochodów wstecz i aktualnie mam Krisalpy 3 . Wcześniej analizowałem testy aby chociaż trochę mieć wgląd na ich jakość Wg. mnie idealna cena do jakości w naszych warunkach klimatycznych - przede wszystkim są ciche a i skuteczność niezgorsza , choć zimą nie jeżdżę szybko.
Comment
-
Zamieszczone przez minister Zobacz postaWitam,
Spotkałem się też z opinią o braku kontroli na lodzie. Czy faktycznie tak jest?
Zamieszczone przez androzek Zobacz postaOd trzech samochodów wstecz i aktualnie mam Krisalpy 3 .Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012
Comment
-
IMO specjalistami od zimówek są Skandynawowie.
Jak dla mnie fińskie Nokiany są takimi oponami, które dadzą nam dużo bezpieczeństwa.
A wyznacznik jakości kontroli trakcji na lodzie? Hehe, to parametr który został zapewne sztucznie wymyślony.Po co?
Chyba tylko do pomiarów laboratoryjnych.
Przy niefrasobliwym kierowcy każda opona nie da nam żadnych szans. Fizyka zawsze zwycięży.
Darowałbym go sobie.
Comment
-
Tylko że Nokiany z ostatnich lat produkcji to nie to co jeszcze parę lat wstecz . Fabryka u Ruska zrobiła z wybitnych zimówek co najwyżej przeciętniaka . Co do jazdy po lodzie (szklance ) moje GY zeszłej zimy sprawdziły się bardzo dobrze czego bym nie powiedział o pirelkach (jechane tego samego dnia innym autem ) Moim zdaniem sà lepsze i gorsze opony na lodowisko
Comment
-
Jeśli już chcesz koniecznie jeździć po lodzie to wybierz opony z najbardziej miękkiej mieszanki i z największą ilością i wysokością lameli - kosztem oczywiście zużycia , trakcji i głośności. Trzeba by się zapytać fachowców , które opony takie warunki spełniają.
Comment
-
Zamieszczone przez Typek® Zobacz postao parametr który został zapewne sztucznie wymyślony.Po co?
Chyba tylko do pomiarów laboratoryjnych.
Przy niefrasobliwym kierowcy każda opona nie da nam żadnych szans. Fizyka zawsze zwycięży.
Darowałbym go sobie.
Wtedy warunki do testu zachowania na lodzie są bardzo mało spotykane. Wiec bardziej interesowałby mnie komfort w sensie głośności bo to potrafi umęczyć oraz bezpieczeństwo w zachowaniu na mokrej, śniegowej nawierzchni i pośniegowym błocie. ód sobie odpuszczę bo nie jeżdżę po jeziorach
Zamieszczone przez gienio Zobacz postaTylko że Nokiany z ostatnich lat produkcji to nie to co jeszcze parę lat wstecz .Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012
Comment
-
Wydaje mi się, że najważniejszym parametrem obecnych opon jest miejsce i cena zakupu.
Trzeba uważać i kupować nie po okazji, a zdecydowanie z pewnych źródeł.
Wtedy uniknie się nieprzyjemności.
Chinole potrafią zbudować i wykonać wszystko, a Polak w necie każdą rzecz znajdzie trochę tańszą.
Pewnie jakby chętni się znaleźli to gdyby chcieli to i rakietę kosmiczną wystawią na Ali.
Comment
-
Zamieszczone przez gienio Zobacz postaTylko że Nokiany z ostatnich lat produkcji to nie to co jeszcze parę lat wstecz . Fabryka u Ruska zrobiła z wybitnych zimówek co najwyżej przeciętniaka . Co do jazdy po lodzie (szklance ) moje GY zeszłej zimy sprawdziły się bardzo dobrze czego bym nie powiedział o pirelkach (jechane tego samego dnia innym autem ) Moim zdaniem sà lepsze i gorsze opony na lodowisko
Comment
-
Zamieszczone przez minister Zobacz postaKtóre Goodyeary masz? Jak się ogólnie sprawują i jak jest z hałasem?
Comment
Comment