Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wszystko o Kołach i Felgach dla Civic X-gen.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mam pytanie o opinię.

    Takie felgi mi wpadły w oko na letnie oponki

    Czy jest warte uwagi ? Do HR-V 2018r.

    Taki opis pod nimi :

    Średnica: 17
    * Szerokość : 7J
    * Rozstaw szpilek: 5x114,3
    * Osadzenie :et43
    *Otwór na piaste : honda
    Produkcja : niemiecka
    Kolor : czarny

    PAMIETAJ , ZE SPRZEDAWANE PRZEZ NASZĄ FIRME FELGI SA ZAWSZE PROSTE . DZIAŁAMY NA RYNKU JUŻ SPORO LAT , MAMY DUŻE DOŚWIADCZENIE .

    Felgi zostały przywiezione z niemiec . Są oczywiście proste. Nie były spawane ani prostowane .
    Felgi są profesjonalnie wypiaskowane (ściągnięta stara powłoka lakieru) następnie sposobem proszkowym (tak jak w oryginale) włożone w całości do pieca . Metoda proszkowa są wymalowane wszystkie nowe felgi. FELGI PO RENOWACJI NIE UŻYWANE WIĘC MOŻNA JE ŚMIAŁO OKREŚLIĆ JAKO NOWE .

    Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • Zamieszczone przez Bodex1 Zobacz posta
      FELGI PO RENOWACJI NIE UŻYWANE WIĘC MOŻNA JE ŚMIAŁO OKREŚLIĆ JAKO NOWE .
      Czyli wg. sprzedającego jedyne zużycie felg to wizualne skoro po wylakierowaniu są "nowe". A zmęczenie materiału to już nie występuje? No i jak stwierdzić czy faktycznie nie były prostowane? Wg. mnie jak by były w b. dobrym stanie to nie trzeba by ich było lakierować. To tylko moje teorie spiskowe, ale kupując używane zawsze trzeba się liczyć, że nie wiadomo jaka historia za takimi felgami... BTW 7' nie za wąskie troche do HRV?
      www.simple-events.pl

      Comment


      • HRV ma 7'' i ET 55, więc mniejsze ET wystawi Ci felgę poza auto 12mm na zewnątrz przy ET 43

        Comment


        • Też, podchodzę do tego z dystansem , bo to nie OEM , a może chińszczyzna jakaś .

          Pewnie ranty były obskrobane i szpachla i lakier .

          W przyszłym roku ma wyjść wersja 1,5 T i tak cicho planuję zmienić na polifta , a i mam ochotę na Civic 1,5T bo żona harfy nie chce , a i mi na trasy autostrady Civic byłby lepszy , szybszy i oszczędniejszy.

          Ale ta felga fajnie z białym by wyglądała .ten gość ma też takie felgi za 1500 kpl.


          Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
          Last edited by Bodex1; 19-11-2018, 18:32.

          Comment


          • Zamieszczone przez Bodex1 Zobacz posta
            Też, podchodzę do tego z dystansem , bo to nie OEM , a może chińszczyzna jakaś .

            Pewnie ranty były obskrobane i szpachla i lakier .

            W przyszłym roku ma wyjść wersja 1,5 T i tak cicho planuję zmienić na polifta , a i mam ochotę na Civic 1,5T bo żona harfy nie chce , a i mi na trasy autostrady Civic byłby lepszy , szybszy i oszczędniejszy.

            Ale ta felga fajnie z białym by wyglądała .ten gość ma też takie felgi za 1500 kpl.


            Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
            Ja kupiłem nowe firmy Borbet - było nie było od lat na rynku, robiła felgi OEM BMW, Porsche itp. Za komplet dałem coś koło 1600zł, mają homologację pod Civica, gwarancję, śruby, pierścienie montażowe. Jest sens kombinować z Chińskimi używkami za 1500zł?
            www.simple-events.pl

            Comment


            • Nowe to nowe, zero problemów z wyważaniem itd.

              Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

              Comment


              • Właśnie jestem po wymianie kół z letnich na zimowe.{sedan}Felgi {jak oemowe} 17 cali i opony Continentala 215/50/17 95 v xl.
                Do meritum: wczesniej sie zastanawialem nad kołami 16 cali {wiekszy balon, wiekszy komfort},ale ostatecznie zostałem przy 17 calach i tu obawiałem sie, ze wiekszy
                indeks nosnosci xl i 17 cali dadza twarda,niekomfortowa taczkę {nawet mnie przed tym ostrzegano w serwisie oponiarskim i sugerowano zamiast indeksu v indeks H]]
                Okazała sie, że moje obawy na szczescie sie nie potwierdziły i zimowki sa dosc komfortowe {znacznie bardziej, niz letnie bridgestone}.
                Natomiast po przesiadce z letnich daje sie wyraznie czuc lekkie "pływanie" po drodze i gdybym nabyl opony z nizszymi indeksami nosnosci i predkosci,
                to "pływanie" mogłoby byc nieprzyjemne".

                Comment


                • Może spróbuj wyższego ciśnienia w oponach, czytałem że podobno w oponach XL zaleca się aby było ono wyższe. Ja jaki zimówki mam Nokiany A4 też XL i tez po zmianie z letnich mam wrażenie pływania, podbiłem ciśnienie do 2,5 już nie ma tego wrażenia.
                  Moja Honda
                  https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                  Comment


                  • Panowie, a czy to że w felgach aftermarketowych trzeba z reguły stosować pierścienie centrujące, to nie jest wielka wada? Niby felga i tak 'wisi' na śrubach, ale te pierścienie z tego co czytam są z jakiegoś tworzywa, czy nie będzie się ono jakoś zużywać?
                    Prawie zdecydowałem się na zakup, ale taka wątpliwość mnie trzyma.

                    Comment


                    • Jeśli felga ma inną wielkość otworu to tak, to normalne i nie jest to wada, chodzi o wycentrowanie felgi na piaście i tyle. Zużywać nie maja się za bardzo jak chyba że przy zdejmowaniu i zakładaniu felgi z pierścieniem.
                      Moja Honda
                      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                      Comment


                      • Felga nie wisi na żadnych śrubach!! To właśnie otwór centrujący osadza i przenosi siły działające na piastę. Śruby tylko "przytrzymują" felgę na piaście. Dlatego pod żadnym pozorem otwór w feldze nie może być niedopasowany precyzyjnie do piasty.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez barjab Zobacz posta
                          To właśnie otwór centrujący osadza i przenosi siły działające na piastę.
                          Gdyby tak było to pierścienie centrujące nie byłby z plastiku tylko z mocnego metalu... Rolą śrub jest właśnie dociskanie felgi do piasty i to śruby trzymają koło.

                          Zamieszczone przez Al_Exander Zobacz posta
                          są z jakiegoś tworzywa, czy nie będzie się ono jakoś zużywać?
                          Nie będą, tylko trzeba dbać o czystość wypustu piasty na które nakłada się pierścienie oraz czystość samych pierścieni jak i otworu centrującego felgi. Przy każdej zmianie kół najlepiej to wszystko czyścić.
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • Zmieniając dzisiaj oponki na zimówki zważyłem zestaw OEM 17

                            felga.jpg

                            Comment


                            • O kurcze, ale ciężkie są te felgi. OEM Honda w rozmiarze 19x8,5 ważą prawie tyle samo: Link
                              Pozdrawiam Czarodziej
                              Mój Szogun

                              Comment


                              • 10,6 ważą moje Saprco Podio 18", 8" szerokości, więc faktycznie OEM ciężkie.
                                Moja Honda
                                https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                                Comment

                                Working...
                                X