Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obrysówki - wymieniacie u siebie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez Damien Zobacz posta
    ..... U mnie po prostu kostka na przewodach ledwo wychodzi przez otwór błotnika. .....
    U mnie w lewej obrysówce jest podobnie, ktoś albo poskąpił przewodów albo są dalej gdzieś tak spięte przelotką, że nie można swobodnie odpiąć obrysówki. Prawa strona ma ewidentnie większy luz i przewód wychodzi dalej. Musisz sprytnie odpinać tę lewą bo faktycznie można coś niepotrzebnie naderwać.
    Last edited by marart; 26-02-2023, 14:07.
    Moja Hania
    http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

    Comment


    • #32
      Ja w końcu wymieniłem obrysówki :-)
      Załączone pliki
      Last edited by Damien; 18-03-2023, 08:33.

      Comment


      • #33
        Na badaniach technicznych możesz mieć problem, o przypadkowej kontroli WRD MO nie wspomnę. DR mogą cofnąć, gdyż takie światełka nie mają homologacji ..

        Comment


        • #34
          Zamieszczone przez Typek® Zobacz posta
          Na badaniach technicznych możesz mieć problem, o przypadkowej kontroli WRD MO nie wspomnę. DR mogą cofnąć, gdyż takie światełka nie mają homologacji ..
          Ja pierdziu jaką siejesz dramę. Zaraz homologacja,zaraz problem na stacji kontroli pojazdów. Połowa ludzi nawet by nie zorientowała sie,że tak nie było fabrycznie.
          I tak na pewno będą szukać homolgacji na kloszu

          Serio no nóż się w kieszeni otwiera jak sie czyta takie głupoty.
          Mało kogo to będzie interesowało czy ta obrysówka świeci paskiem czy punktowo.

          Comment


          • #35
            uff jak dobrze, że ciężko odróżnić na ulic civica z usa bo co spotkał bym patrol to było by po dowodzie
            Civic X 2.0 USA

            Comment


            • #36
              W temacie obrysówek z diodami to pierwsze zalałem i pomigały i zdechły - była woda w kierunku więc jasna sprawa. Drugie już uszczelniłem i nie ma wilgoci ale właśnie na dniach po roku zaczęły mi migać Wiec skończy się na trzecich i chyba oleje te diody i wezmę na zwykła żarówkę/diodę punktową. Z tego co obserwuje diodowe każdemui po jakimś czasie padają. Myślałem, że to kwestia wilgoci ale chyba jednak nie to...
              Albo... jak już mam 2 komplety ro spróbuje rozkleić i zobaczę co się z tym da zrobić...
              Ogólnie beznadziejna konstrukcja w hondzie i jak widać zrezygnowali z tego w 11genie
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez Lucas.FK2 Zobacz posta
                Serio no nóż się w kieszeni otwiera jak sie czyta takie głupoty
                Wcześniej Paluch napisał że u nas nie ma wymogu obrysowek. Więc sprawa jest oczywista. A jak faktycznie by było np. przy wypadku to tego chyba nikt nie wie.
                Last edited by Stach13; 21-03-2023, 15:59.

                Comment


                • #38
                  Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                  W temacie obrysówek z diodami to pierwsze zalałem i pomigały i zdechły - była woda w kierunku więc jasna sprawa. Drugie już uszczelniłem i nie ma wilgoci ale właśnie na dniach po roku zaczęły mi migać Wiec skończy się na trzecich i chyba oleje te diody i wezmę na zwykła żarówkę/diodę punktową. Z tego co obserwuje diodowe każdemui po jakimś czasie padają. Myślałem, że to kwestia wilgoci ale chyba jednak nie to...
                  Albo... jak już mam 2 komplety ro spróbuje rozkleić i zobaczę co się z tym da zrobić...
                  Ogólnie beznadziejna konstrukcja w hondzie i jak widać zrezygnowali z tego w 11genie
                  moje mam gdzieś od stycznia 2022r, jeżdżę sporo bo od 5 listopada 2021 r. 3 raz będę zmieniał olej po 10 tyś km, te co ja zamówiłem działają do dzisiaj, w 1 przepaliły się 3 diody...
                  FC1 by Frędzel

                  Pomorskie

                  Władysławowo

                  LwG!

                  Comment


                  • #39
                    Jak masz zarówke z diodami to no problem - wymieniasz i jazda. Jak masz zamknięty kierunek i w środku jakieś diodowe paski to już tego nie zrobisz. I jak widzę to średnio te paski rok wytrzymują i padają - co chwila widzę temat o kierunkach na FB. U mnie padły kawałki, cześć świeci a cześć nie. Czasem dyskotekę robią i wkurzają na maxa. Przyczyna chyba w słabych diodach bo wilgoci tam nie mam.
                    Dlatego teraz chyba zakupie to - https://pl.aliexpress.com/item/10050...yAdapt=glo2pol koniecznie uszczelnię przed założeniem i czy żarówka czy dioda będę miał temat z głowy bo już mnie to męczy. Ta wersja "smoke" na wzór fabrycznej (ze strukturą w środku) będzie mi pasować do koloru auta.
                    Nic tylko się cieszyć że poszli po rozum do głowy i 11stka tego nie ma
                    Last edited by Lcfr; 21-03-2023, 22:27.
                    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                    Comment


                    • #40
                      Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                      Jak masz zarówke z diodami to no problem - wymieniasz i jazda. Jak masz zamknięty kierunek i w środku jakieś diodowe paski to już tego nie zrobisz. I jak widzę to średnio te paski rok wytrzymują i padają - co chwila widzę temat o kierunkach na FB. U mnie padły kawałki, cześć świeci a cześć nie. Czasem dyskotekę robią i wkurzają na maxa. Przyczyna chyba w słabych diodach bo wilgoci tam nie mam.
                      Dlatego teraz chyba zakupie to - https://pl.aliexpress.com/item/10050...yAdapt=glo2pol koniecznie uszczelnię przed założeniem i czy żarówka czy dioda będę miał temat z głowy bo już mnie to męczy. Ta wersja "smoke" na wzór fabrycznej (ze strukturą w środku) będzie mi pasować do koloru auta.
                      Nic tylko się cieszyć że poszli po rozum do głowy i 11stka tego nie ma

                      mam takie (pierwsze od góry) - do polished siadły jak złoto. W środku jest pomarańczowy led w5w. Są jakies problemy ze szczelnością bo już widziałem kropelki wilgoci w środku. Ale i tak podoba mi się oem look bardziej dopasowany do koloru budy w moim przypadku

                      bifor
                      20211221_213507_HDR.jpg
                      after
                      20211221_214757_HDR.jpg

                      Comment


                      • #41
                        No ja właśnie te "smokie" teraz wezmę tylko z tą struktura w środku. Uszczelnię porządnie. Może wytrzymają więcej niż rok
                        Te na dolnym zdjeciu leżą dla mnie super.
                        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                        Comment


                        • #42
                          Zamieszczone przez Lucas.FK2 Zobacz posta
                          Ja pierdziu jaką siejesz dramę. Zaraz homologacja,zaraz problem na stacji kontroli pojazdów. Połowa ludzi nawet by nie zorientowała sie,że tak nie było fabrycznie.
                          I tak na pewno będą szukać homolgacji na kloszu

                          Serio no nóż się w kieszeni otwiera jak sie czyta takie głupoty.
                          Mało kogo to będzie interesowało czy ta obrysówka świeci paskiem czy punktowo.
                          Dramy nie sieję, samo życie się kłania. Po pijaku lub po skrętach też można jeździć, przecież każdego nie sprawdzą, nie wylegitymują. Przecież nikogo ma nie obchodzić czy jeździsz nawalony.
                          Nie w czasie każdej kontroli drogowej, ale jeśli jest akcja, albo masz pecha, bo np. kozaczysz przed patrolem WRD. Wtedy wyciągną ci z auta wszystko, każdą lampkę, każdą pierdołę. Wtedy Ty będziesz miał dramę.
                          Nie doceniasz jak widzę gliniarzy, pewnie dla ciebie są to zwykłe matoły, nie mający pojęcia o homologacji w każdym aucie. Spróbuj im podskoczyć, to się przekonasz, że **** wiesz o życiu.
                          Wystarczy, że od razu nie wskażesz gdzie jest gaśnica, lub nie będziesz miał płynu w spryskiwaczach. Przecież to pierdoły, ale wystarczą.
                          Może jeździsz gdzieś po wsiach, alb małych miasteczkach, a na przeglądy walisz z flaszką do szwagra. Wtedy spoko. Faktycznie sieję dramę.
                          Ale bujnij się kiedyś do większego miasta i poceluj na "frajerów" z WRD, albo bądź uczestnikiem jakiegoś zdarzenia drogowego.
                          Wtedy może wyskoczysz ze swojej bezpiecznej skorupy.

                          Bardzo przepraszam innych, ale i tak starałem się grzecznie.

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez Typek® Zobacz posta
                            Przecież to pierdoły, ale wystarczą.
                            Dobrze że się uniosłeś, ja przyznaję Ci rację. Poprzednio napisałem:

                            Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
                            A jak faktycznie by było np. przy wypadku to tego chyba nikt nie wie.
                            Bo nie wiemy jak na pozór takie błahe sprawy mogą być później dla nas przykre.

                            Comment


                            • #44
                              Oczywiście, że maja pewne sprawy wpływ. Natomiast udowodnienie, że kierunek bez homologacji jest przyczyną wypadku to dość wolbrzymiona teoria. Nie wiem po co też dyskusje typu:
                              Zamieszczone przez Typek® Zobacz posta
                              (...)kozaczysz przed patrolem WRD(...), (...)Spróbuj im podskoczyć, to się przekonasz, że **** wiesz o życiu (...)
                              bo rozsądny człowiek nie kozaczy, nie podskakuje i nie wdaje się w takie bitki nawet jak ma auto prosto po wyjeździe z salonu - to nie ma nigdy sensu. To się nie kalkuluje i szkoda na to energii... zwyczajnie...

                              Zgadzam się że lampy, heble, rozmiar opon i inne takie jak najbardziej mają wpływ i trzeba mieć rozsądek oraz uważać co się robi ale uderzanie w spryskiwacz (który właśnie mi się skończył i zdarzenie stało się w momencie gdy zajeżdżałem go uzupełnić) czy inne takie teorie to jednak zbyt daleko posunięty temat. Przy podejściu, że się nie kozaczy nie maja wpływu na życie, tak jak niehomologowany kierunek czy nieseryjny filtr powietrza - trzeba to udowodnić w sądzie jeszcze że akurat taka rzecz miała wpływ na bezpośrednie powstanie kolizji.
                              Last edited by Lcfr; 24-03-2023, 17:10.
                              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                              Comment


                              • #45
                                To daleko idące uproszczenie z uwagi na nie zrozumienie wypowiedzi. Nikt tu nie pisał o wypadku.
                                Aby dokonać szczegółowej kontroli pojazdu nie musi dojść do niego.
                                Po prostu wystarczy podejść szczegółowo i kompleksowo w trakcie zwykłej lub wymuszonej kontroli.
                                Dla jednych przepisy są po to by je respektować, dla innych, aby je omijać.
                                Zwykli ludzie nie muszą się orientować że coś jest bez homologacji, wystarczy, że zrobią to osoby do tego powołane.

                                Wystarczy, że niehomologowana żarówka np. doprowadzi do spięcia i pożaru auta. Wtedy będzie miało to już znaczenie.
                                Last edited by Typek®; 24-03-2023, 18:02.

                                Comment

                                Working...
                                X