Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Co by tu wybrać ...Civic'a?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jechałem tylko kilka razy wersją 5D (serwisowy) z adaptacyjnym zawieszeniem i pamiętam, że na jakimś ustawieniu było bardzo miękko (góra dół). Zauważałem to na progach osiedlowych z kostki, więc coś jest na rzeczy. Natomiast w sedanie jest sztywno i takiego efektu góra-dół na pewno nie ma, również na obwodnicy.

    Comment


    • #17
      Ja bym jednak w kontekście codziennej autostrady poszukał czegoś lepiej wyciszonego.

      Comment


      • #18
        jeżeli ktoś poważnie się zastanawia nad civicem 1.5 z salonu to warto się spieszyć, bo podczas ostatniego przeglądu dowiedziałem się, że w przyszłym roku mają wycofać silnik 1.5 ze względu na normy emisji. W ofercie ma zostać tylko 1.0...

        Comment


        • #19
          1.5t spełnia Euro 6d temp które ma obowiązywać jeszcze cały przyszły rok. Euro 6d zacznie obowiązywać od stycznia 2021 więc z tym pośpiechem bym nie przesadzał.

          Comment


          • #20
            No i po zakupach. Civic Sport Sonic Gray. Odbieram w przyszłą środę. Dziękuję wszystkim, którzy poświęcili chwilę na podzielenie się doświadczeniami.
            Wybór w głowie był dokonany chyba wcześniej, ale Wasze wpisy bardzo pomogły w podjęciu ostatecznej decyzji. Jeszcze raz serdeczne dzięki.

            Comment


            • #21
              Fajnie że mogliśmy pomóc . I zadowolenia z eksploatacji nowego nabytku.

              Comment


              • #22
                Niech wozi szczęśliwie.

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez diamento Zobacz posta
                  1.5t spełnia Euro 6d temp które ma obowiązywać jeszcze cały przyszły rok. Euro 6d zacznie obowiązywać od stycznia 2021 więc z tym pośpiechem bym nie przesadzał.
                  Nie wnikam czy prawda taka informacje otrzymalem w aso

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez jacor Zobacz posta
                    Nie wnikam czy prawda taka informacje otrzymalem w aso
                    Ja również dziś w salonie usłyszałem, że jak kogoś interesuje silnik 1.5T to warto się spieszyć.

                    Comment


                    • #25
                      Dziwne, diesla już wycofali oficjalnie, a litrówka (sama w sobie nie jest zła), to jednak jakiś margines sprzedaży, poza tym zniknięcie 1,5turbo rownałoby się ze zniknieciem sedana, więc to zapewne jakieś bzdury, bo to co oni mówią w salonie, to szkoda nawet tego słuchać.

                      Jednak bardziej niepokoi to, że już w 2022 mają być w sprzedaży tylko elektryki lub hybrydy. Na chwilę obecną elektryki z realnym zasięgiem max 300km i ładowaniem, które trwa wieczność do mnie nie przemawiają. Ciekaw jednak jestem, czy w tych hybrydach będzie więcej pazura niż w udanych 2,0 i 2,5 Toyoty, poza tym pewnie już wycofają z oferty typka. Przykre to, bo w tym momencie oprócz ctr10, mamy jeszcze zwykłe modele z pazurem typu jazz 1,5, hrv sport 1,5turbo i oczywiście Civica 1,5turbo, obawiam się jednak, że przez tych ekozboczeńców nastąpi całkowita kastracja charakteru Hondy. Przykre, że przyszło nam żyć w takich ekodebilnych czasach

                      Comment


                      • #26
                        Sprzedawcy mają koniec roku i żeby sprzedać auta z 2019 wymyślają takie bajki.
                        Jak u nas wycofają spalinówki to się bedzie je sprowadzać zza wielkiej wody. Chyba, że bedzie jakiś zakaz to się rozwinie nielegalne podziemie handlu ala czarny rynek narkotyków

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                          Ciekaw jednak jestem, czy w tych hybrydach będzie więcej pazura niż w udanych 2,0 i 2,5 Toyoty,
                          Problem jest taki, że w hybrydach Hondy jest jeszcze mniej pazura niz w Toyotowskich
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • #28
                            I to jest smutne, ale ta nowa generacja hybryd ma debiutowac w nowym jazzie, gdzie Honda obiecała więcej radości z jazdy niż w innych hybrydach. Pożyjemy zobaczymy, ale dla mnie jest to i tak tragiczne

                            Comment


                            • #29
                              Tak jak wcześniej dla wszystkich (prawie) tragiczne było odejście od silników NA w stronę turbo

                              Comment


                              • #30
                                To nie to samo. Nikt nie kazał wówczas pokochać Ci na siłę skrzyń e-cvt, po prostu przesiadałes się z auta z większym silnikiem na mniejszy, który był bardziej skomplikowany, ale za to szybszy i oszczedniejszy, a teraz...
                                Na przykładzie es300h, bo takim mam okazję czasem pojeździć, ten napęd spisuje się świetnie w porównaniu do 2,0tdi, czy 1,8 TSI w Superbie, ale wystarczy wsiąść do A6 3,0TDI czy BMW 540 3,0R6 Turbo, by zrozumieć że chce się czegoś więcej, szczególnie za taką kasę.

                                Comment

                                Working...
                                X